Ik had mijn parelketting om vandaag.quote:
Alleen als ik terug mag slaan, maar vanwaar dit aanbod?quote:
Dat bocht vanmiddag gehad nadat de burgermeister een toespraak hield. Geef mij maar bier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand hier nog aan de oranjebitter?
Jij had topique 201 gekaapt, vandaar kerel!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen als ik terug mag slaan, maar vanwaar dit aanbod?
Moet je bij Lotusss zijn, die bood de Lapo aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had topique 201 gekaapt, vandaar kerel!!!
Heb ik net afgetuigd onder deze muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Moet je bij Lotusss zijn, die bood de Lapo aan
was daar mis mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik net afgetuigd onder deze muziek
Niksquote:
Ben niet heel erg gecharmeerd van die achtergrondmuziek, maar die stem heeft wel wat chills, daarom toch top. Zal m later beter luisteren. Nu The Back Room van Editors opstaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks
Luister maar eens goed naar die tekst, die is nl. noig steeds heel erg actueel..
Niet gecharmeerd van Vera Lynn???? Schandequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben niet heel erg gecharmeerd van die achtergrondmuziek, maar die stem heeft wel wat chills, daarom toch top. Zal m later beter luisteren. Nu The Back Room van Editors opstaan
Stem absoluut wel, maar die achtergrond muziek niet echt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet gecharmeerd van Vera Lynn???? Schande
Ja met rock gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stem absoluut wel, maar die achtergrond muziek niet echt.
Eenschquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja met rock gaat het niet lukken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn parelketting om vandaag.
Wat voor studie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Inschrijvingsverzoek voor Uni Leiden de deur uit gedaan
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Internationale Betrekkingen en Organisaties
Neem voor ons ook wat bier meequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tof!
Morgen vroeg op voor een ritje naar Chiney, België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |