Neuh hoor... verschil van inzichten..quote:
Ik kom hier regelmatigquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Neuh hoor... verschil van inzichten..Een aantal komt hier nog regelmatig..
Oh, oke tnxquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat maakt me deze week ¤50 euro lichter, maar voor een goed doel, dat dan weer welquote:
Tuurlijk, janken, zuipenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef willllll het volgende:
gaat mo vanavond weer het feestje verzieken??
Dat ja !quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mochten niet zwaaien hier in de COS en begonnen vervolgens voor zichzelf.
Jo moest kleding maken. De stem zei 30 minuten geleden dat de tijd om was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff gemist wat Jo nu allemaal ana het doen is
En ik ging daar nog wel eens heen als FOK uit de lucht wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus geen sticker voor madamJoquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jo moest kleding maken. De stem zei 30 minuten geleden dat de tijd om was.
Betsaande kleding verbouwen om daar een sticker voor te verdienen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff gemist wat Jo nu allemaal ana het doen is
Op zich is VOL niet zo verkeerd hoor. Dit itt No Life.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
What's up ?quote:
Datquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zich is VOL niet zo verkeerd hoor. Dit itt No Life.
Sinds wanneer luisterd Jo naar de stem?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jo moest kleding maken. De stem zei 30 minuten geleden dat de tijd om was.
terwijl de anderen voor mo en maik op de gang hebben zitten wachten tot ze de slaapkamer weer in mochten, maar dat is ze vergeten per ongeluk denkt zequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
Hoor Mo schreeuwen tegen Philip "Niet de heel avond met Jo"
Heb daar ook nog een accountquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik ging daar nog wel eens heen als FOK uit de lucht was![]()
Wat me ineens doet beseffen dat FOK duidelijk stabieler is geworden dan een paar jaar geleden blijkbaar want er zijn nog geen kuren geweest
Dat gekrijs!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik ging daar nog wel eens heen als FOK uit de lucht was![]()
Wat me ineens doet beseffen dat FOK duidelijk stabieler is geworden dan een paar jaar geleden blijkbaar want er zijn nog geen kuren geweest
Nou, ehm... *denkt*... daarom!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Waarom zijn al, maar dan ook echt ál Mo's 'grapjes' sexueel getint?
Jaloers wicht dat ze isquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
Hoor Mo schreeuwen tegen Philip "Niet de heel avond met Jo"
De aard van het beestje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Waarom zijn al, maar dan ook echt ál Mo's 'grapjes' sexueel getint?
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem aan dat hij eerst naar VOL is omdat ze hem daar gewoon Gerard noemen En niet doen alsof het al hele goede kennissen of familie van hem zijn door hem Geer te noemen.
Of hij ziet al dat ge-fipo en is eerst naar de volwassenen toequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem aan dat hij eerst naar VOL is omdat ze hem daar gewoon Gerard noemen En niet doen alsof het al hele goede kennissen of familie van hem zijn door hem Geer te noemen.
stuur john locke op haar afquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef beequeen het volgende:
Tsja Sharon, wat jij vraagt krijg je niet, Djoon wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |