Hé, doe es niet je avatar wijzigen....quote:
dank je Chanelquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh laat die man lekker een dutje doen
Ach zo ...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee hoor lees mijn onderschrift maar even
Je herkent hem niet meer hè? moet ook twee keer kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé, doe es niet je avatar wijzigen....
Ik dacht al wat duurt het lang...quote:
En gelijk heb je!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee hoor lees mijn onderschrift maar even
Zolang het Indianen forum er is ben ik een chagrijnige indiaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé, doe es niet je avatar wijzigen....
Voor wie was de eerste, daar heb ze veel tijd aan besteed.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:25 schreef suzi1 het volgende:
de laatste 4 kledingstukken worden dus even snel afgeraffeld
ik dacht voor shar, want had in t begin t idee dat dat een iets groter jurkje wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Voor wie was de eerste, daar heb ze veel tijd aan besteed.
Ik denk die van Sharonquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Voor wie was de eerste, daar heb ze veel tijd aan besteed.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh laat die man lekker een dutje doen
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef pullup het volgende:
Zolang het Indianen forum er is ben ik een chagrijnige indiaan.
Is ook zot alleen maar aandacht voor haarquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef schizolientje het volgende:
Te zot voor woorden dat iedereen zit te wachten op de naaikunsten van Jo, de hele dag de tijd voor geweest!
Hij zit al op VOL...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef suzi1 het volgende:
zal hij eerst hier komen, of gaattie naar zn welkomsttopic
we vragen het Gerard zometeen welquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef shomila het volgende:
Over welke tattoo hadden jullie het nu, op haar rug? Ik zie niks.
Huh?quote:
Wat een faalquote:
OK..quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang het Indianen forum er is ben ik een chagrijnige indiaan.
Ik denk dat het heel spannend gaat worden maar dat ze hem uiteindelijk wel krijgtquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
zal jo de sticker verdienen?
dumdumdumdumdum
Uch!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef pullup het volgende:
Wat zitten die vrouwen hier zenuwachtig te doen ?
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel spannend gaat worden maar dat ze hem uiteindelijk wel krijgt
Denk het wel met hollandse muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uch!
Maar euh, krijgen ze een feestje vanavond=
Vast een Hollands festijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uch!
Maar euh, krijgen ze een feestje vanavond=
Hij 's wel leuk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
Gaat die eerst naar VOL!
Wat een faal! En ik heb nog wel een Gsmiley gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
Gaat die eerst naar VOL!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
Gaat die eerst naar VOL!
[ afbeelding ]
Voor hetze geld ging hij eerst naar NLquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef mazaru het volgende:
Gaat die eerst naar VOL!
[ afbeelding ]
Valt me mee dat Joanne niet de hele dag met een kroontje op heeft gelopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast een Hollands festijnDat hadden we nog niet gehad vandaag namelijk.
het lijkt nergens op, ze zal nooit een ontwerpster worden, de basiskennis ontbreekt haar ten enemalequote:
"I want half ... "quote:
Moeten we gaan tellen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hoeveel topics zijn er over Geer op Vol geweest?
Geld ? Judaspenningen zul je bedoelen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor hetze geld ging hij eerst naar NL
Ha binnenkomersquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
Avond
Zo hehe thuis van het feesten en nu klaar voor feestje in het huis
Was maar grapje hoor lolquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geld ? Judaspenningen zul je bedoelen...
Ik hoop dat hij goed zijn handen wast straks.quote:
Van mij ook, poezewoes..quote:
Echt he, Sharon kan alles met hem doen zo ontspannen ligt hij.quote:
Ja hoor, ga je gangquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef beequeen het volgende:
Mag ik mijn ongenoegen nog even uiten over de privé stream op Djoon?
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef beequeen het volgende:
Een gezellig zusterforumquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef diditje64 het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen wat "VOL" is waar jullie het over hebben. (sorry als het een domme vraag is)
Een ander forum met RLS-topics... Ooit opgestart door een stel Fokkers...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef diditje64 het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen wat "VOL" is waar jullie het over hebben. (sorry als het een domme vraag is)
Ja dat mag!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef beequeen het volgende:
Das de 'concurrent'quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef diditje64 het volgende:
Een forumquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef diditje64 het volgende:
oke bedankt. blijf toch bij mijn fokje ondanks dat gerard naar Vol isquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een ander forum met RLS-topics... Ooit opgestart door een stel Fokkers...
waren die uitgekotst hier?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:
Datquote:
Is dat niet ooit ontstaan doordat er op Fok! iets aan de hand was?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zoals FOK, beiden even leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef diditje64 het volgende:
Ze mochten niet zwaaien hier in de COS en begonnen vervolgens voor zichzelf.quote:
Ja Echt he hellemaal in comaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he, Sharon kan alles met hem doen zo ontspannen ligt hij.
Tja want je moet wel kunnen blijven zwaaien hèquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mochten niet zwaaien hier in de COS en begonnen vervolgens voor zichzelf.
zouden ze inmiddels uitgezwaaid zijn denk je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Neuh hoor... verschil van inzichten..quote:
Ik kom hier regelmatigquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Neuh hoor... verschil van inzichten..Een aantal komt hier nog regelmatig..
Oh, oke tnxquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat maakt me deze week ¤50 euro lichter, maar voor een goed doel, dat dan weer welquote:
Tuurlijk, janken, zuipenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef willllll het volgende:
gaat mo vanavond weer het feestje verzieken??
Dat ja !quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jo moest kleding maken. De stem zei 30 minuten geleden dat de tijd om was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff gemist wat Jo nu allemaal ana het doen is
En ik ging daar nog wel eens heen als FOK uit de lucht wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus geen sticker voor madamJoquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jo moest kleding maken. De stem zei 30 minuten geleden dat de tijd om was.
Betsaande kleding verbouwen om daar een sticker voor te verdienen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff gemist wat Jo nu allemaal ana het doen is
Op zich is VOL niet zo verkeerd hoor. Dit itt No Life.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
What's up ?quote:
Datquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zich is VOL niet zo verkeerd hoor. Dit itt No Life.
Sinds wanneer luisterd Jo naar de stem?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jo moest kleding maken. De stem zei 30 minuten geleden dat de tijd om was.
terwijl de anderen voor mo en maik op de gang hebben zitten wachten tot ze de slaapkamer weer in mochten, maar dat is ze vergeten per ongeluk denkt zequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
Hoor Mo schreeuwen tegen Philip "Niet de heel avond met Jo"
Heb daar ook nog een accountquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik ging daar nog wel eens heen als FOK uit de lucht was![]()
Wat me ineens doet beseffen dat FOK duidelijk stabieler is geworden dan een paar jaar geleden blijkbaar want er zijn nog geen kuren geweest
Dat gekrijs!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik ging daar nog wel eens heen als FOK uit de lucht was![]()
Wat me ineens doet beseffen dat FOK duidelijk stabieler is geworden dan een paar jaar geleden blijkbaar want er zijn nog geen kuren geweest
Nou, ehm... *denkt*... daarom!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Waarom zijn al, maar dan ook echt ál Mo's 'grapjes' sexueel getint?
Jaloers wicht dat ze isquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
Hoor Mo schreeuwen tegen Philip "Niet de heel avond met Jo"
De aard van het beestje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Waarom zijn al, maar dan ook echt ál Mo's 'grapjes' sexueel getint?
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem aan dat hij eerst naar VOL is omdat ze hem daar gewoon Gerard noemen En niet doen alsof het al hele goede kennissen of familie van hem zijn door hem Geer te noemen.
Of hij ziet al dat ge-fipo en is eerst naar de volwassenen toequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem aan dat hij eerst naar VOL is omdat ze hem daar gewoon Gerard noemen En niet doen alsof het al hele goede kennissen of familie van hem zijn door hem Geer te noemen.
stuur john locke op haar afquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef beequeen het volgende:
Tsja Sharon, wat jij vraagt krijg je niet, Djoon wel.
quote:
Je hebt er wel talent voor.quote:
Die komt misschien nog, en dan alleen maar Passoa, een fles of 10quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Drama.. en dan zit er nog geen drank in....
Manhattan, Manhattan for mequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef Poezewoes het volgende:
zit te swingen achter pc g race Manhattan
Je avatar ook !quote:
Is een tv zender 192 tv allemaal ouwe muiziekquote:
Ik herkende mezelf niet meerquote:
Snap je?!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Drama.. en dan zit er nog geen drank in....
Denk niet dat ik die kan ontvangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is een tv zender 192 tv allemaal ouwe muizek
Wat heb je dan nog liggen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
ik bewaar het lekkerste ook vaak voor t laatst
Ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
ik bewaar het lekkerste ook vaak voor t laatst
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Mo: "Jo, voel je niet meteen kut he"
Zegt wie?
dat is ook het enige wat ze wel kanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ach Jo je eigen moeder heeft verteld dat je kan liegen dat het gedrukt staat dusssss
quote:
Geen stickerquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is een tv zender 192 tv allemaal ouwe muizek
Much better.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Ransjih het volgende:
super spannend
jo: huhhhhh mag ik aub nog 1 kwartier stem??????
.................oorverdovende stilte
(gelukkig houden wij je op de hoogte
Dankquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Ransjih het volgende:
super spannend
jo: huhhhhh mag ik aub nog 1 kwartier stem??????
.................oorverdovende stilte
(gelukkig houden wij je op de hoogte
Tuurlijk, twee stickersquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:58 schreef willllll het volgende:
zal toch wel gelukt zijn, wat jo doet is altijd goed toch
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso lekker flauw dat Jo die opdracht kreeg terwijl Sharon er gister meerdere malen om vroeg
nu krijgt ze 3 stickers voor op het radquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Joanna wel omdat haar "missie" wellicht niet geslaagd is.
bij haar is alles automatisch geslaagd hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Joanna wel omdat haar "missie" wellicht niet geslaagd is.
Ze zal wel naar de stem gegaan zijn: Ik heb nu toch een briljant idee, ik wil graag kleding maken.quote:
Ziet er toch een beetje uit als een oranje vuilniszak met touwtjesquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er toch een beetje uit als een oranje vuilniszak met touwtjes
Sharon houdt van bling bling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:03 schreef Nostalgist het volgende:
Die glitters van Sharon....
Less is more, girl..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Whehehe dat jurkje van Sharon vond Sharon helemaal niet te kort. Niet de dankbare reactie waar Jo waarschijnlijk op hoopte.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef bamby het volgende:
Komt straks de stem je hebt er goed je best voor gedaan dus geslaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |