Gewoon even doen en dan bestellenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Herfstblad het volgende:
Wat veel, Whoop!Ik moet ook nog eens bestellen, maar heb geen zin om me erin te verdiepen wat ik nodig heb
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moet niet denken aan machinaal borduren. Ik vind het borduren zelf vaak ook leuker dan het uiteindelijke resultaatEn met machinaal borduren valt het doegedeelte nou net weg.
Haha, Whoopquote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Gewoon even doen en dan bestellen
Ik denk dat ik er wel even mee door kan tot de zomer
Haha, misschien doe ik dat ook wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Lijnloos het volgende:
Gewoon in kleine "bulk" bestellen HB, dan kun je telkens helemaal blij worden van de kleurtjes en strengetjes!!!
Doosjes haal ik altijd bij de Xenosquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Lijnloos het volgende:
Weet niet of je toevallig een pipoos of zo in de buurt hebt, daar zijn ze nog goedkoper (en kun je meteen een doosje halen) https://secure.hobbyhandb(...)&subcat=C03&id=29766
Daar zit ik ook over te denken... gewoon op een eigen stofje en dan ietsje groter. Dit is gewoon niet te doen op deze manierquote:Op maandag 2 mei 2011 19:35 schreef Lijnloos het volgende:
Jammer Muck, zo'n pakketje had ik ook ooit, maar dan van 4 boerderijdieren in 1 pakket. Daarvoor moest ik ook een vergrootglas hebben, dus die is nu van tafel als project. Misschien dat ik hem ooit nog wel maak, maar dan op mijn eigen stof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |