Thomas als travestietquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Djoon kledingstukken gerkregen waar ze iets extra's aan moet naaien met een luie naaister draad? Boeiend.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef Wijnneus het volgende:
had leuke visite
. is Thomas Berge er al ?
en hoe is het met het vliegtuig ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn vliegtuig had problemen, was ergens met het onderstel tegen berge aan gevlogen
hahaha luie naaister draad = extra lange draad toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Djoon kledingstukken gekregen waar ze iets extra's aan moet naaien met een luie naaister draad? Boeiend.
Het is niet meer wat het wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ligt het aan mij of kakt men een beetje in nu Geer weg is?
Hoi fenneke, ja dat kun je wel zeggen, tis anders nu hč? voor hun maar zeer zeker ook voor ons.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ligt niet aan jou. Het is gewoon stilquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Dido en Elinequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ook, maar qua stem vooral Dido, Eline en Natte Alie.
Yupquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
En voor het programma, Gerard had door moeten gaan tot de finale!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi fenneke en nee je ziet het goed.We missen hier geer ook in het huisquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
+ 1quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
dat is het laatste lied, dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen meestal pas na middernacht toch? Mag het licht uit ...
Yep, mijn moeder was coupeuse, vandaar dat ik het weet. Zij had daar een pesthekel aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha luie naaister draad = extra lange draad toch?
Ja toch? Die ton was niet zo belangrijk, wel leuk. Had hem zo gegund om in die finale te staan. Wat Daily hadden we gisteren, heb zitten genieten. Nog nooit zoveel aandacht en terugblikken gezien van een ex bewoner.quote:
NEEEEEEEEE...Blauwe regen aubquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is het laatste lied, dan is het afgelopen.
Laat ze Groot Hart maar zingen
Dat ligt dus niet aan jou of dat het koninginnedag is of wat dan ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Valt het op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
dat ligt niet aan jou, het is gewoon waar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |