als de Dijk komt, blijf ik zeker kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
Allemaal in de mannenslaapkamer...
Zullen de roadies van "De Dijk" nu de kamer vol gaan bouwen ?
Dan blijf ik nog even hangen...![]()
Thanks !quote:
Die ook, maar qua stem vooral Dido, Eline en Natte Alie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ik kan Mo's stem echt niet meer horen...
Zit te denken aan mensen in een RLS die ik zó intens niet gemogen heb.. E10 was er zo één, de zwangere Tanja, Marcel en Hilde..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jo is zo goed met kleding en kleurkeuze. Wat dat laatste betreft, vanmidiag met een rode trui op de rode bank, Ze keek er zelf ook wat verbaasd naar:
[ afbeelding ]
Jo is zo goed met kleding en kleurkeuze. Wat dat laatste betreft, vanmidiag met een rode trui op de rode bank, Ze keek er zelf ook wat verbaasd naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dido en Eline hadden dezélfde stem...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ook, maar qua stem vooral Dido, Eline en Natte Alie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee jo ieder zijn eigen mening, zo mag ik sharon zijn er ook een hoop die haar niet moetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:49 schreef Ransjih het volgende:
ojee ojee ojee
ik vind maik niet tot zn recht gekomen, en aardig
ben geen fan van mo maar ze fascineert me met haar emo gedrag
jo irriteert me bij alles wat ze zegt
moet ik nu weg?
Die beginnen meestal pas na middernacht toch? Mag het licht uit ...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:52 schreef Nostalgist het volgende:
Slaapkamer weer open ?
Nou, dat is ook snel.. Geen Dijk-optreden denk ik...
Thomas als travestietquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Djoon kledingstukken gerkregen waar ze iets extra's aan moet naaien met een luie naaister draad? Boeiend.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef Wijnneus het volgende:
had leuke visite
. is Thomas Berge er al ?
en hoe is het met het vliegtuig ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn vliegtuig had problemen, was ergens met het onderstel tegen berge aan gevlogen
hahaha luie naaister draad = extra lange draad toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Djoon kledingstukken gekregen waar ze iets extra's aan moet naaien met een luie naaister draad? Boeiend.
Het is niet meer wat het wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ligt het aan mij of kakt men een beetje in nu Geer weg is?
Hoi fenneke, ja dat kun je wel zeggen, tis anders nu hè? voor hun maar zeer zeker ook voor ons.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ligt niet aan jou. Het is gewoon stilquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Dido en Elinequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ook, maar qua stem vooral Dido, Eline en Natte Alie.
Yupquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
En voor het programma, Gerard had door moeten gaan tot de finale!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi fenneke en nee je ziet het goed.We missen hier geer ook in het huisquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
+ 1quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |