dat is het laatste lied, dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen meestal pas na middernacht toch? Mag het licht uit ...
Yep, mijn moeder was coupeuse, vandaar dat ik het weet. Zij had daar een pesthekel aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha luie naaister draad = extra lange draad toch?
Ja toch? Die ton was niet zo belangrijk, wel leuk. Had hem zo gegund om in die finale te staan. Wat Daily hadden we gisteren, heb zitten genieten. Nog nooit zoveel aandacht en terugblikken gezien van een ex bewoner.quote:
NEEEEEEEEE...Blauwe regen aubquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is het laatste lied, dan is het afgelopen.
Laat ze Groot Hart maar zingen
Dat ligt dus niet aan jou of dat het koninginnedag is of wat dan ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ligt het aan mij of kakt men een beetje in nu Geer weg is?
Valt het op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
dat ligt niet aan jou, het is gewoon waar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Enz e doet het ook zo lekker handig heen en terug steken terwijl je paar steken tegelijk kan doen en doortrekkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, mijn moeder was coupeuse, vandaar dat ik het weet. Zij had daar een pesthekel aan.![]()
On Topic: Mo heeft het weet over leuters in haar gore flots.
Dat komt omdat Geer weg is......nu is het meer een kinderprogramma.........jammer hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Maar wel blijven kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Geer weg is......nu is het meer een kinderprogramma.........jammer hoor
Precies. Als je die terugblikken zo zag dan was hij echt wel de smaakmakerquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja toch? Die ton was niet zo belangrijk, wel leuk. Had hem zo gegund om in die finale te staan. Wat Daily hadden we gisteren, heb zitten genieten. Nog nooit zoveel aandacht en terugblikken gezien van een ex bewoner.
Ligt niet aan jou. Ze hebben het verkeerde script gebruikt. Nu lijkt het programma helemaal nergens meer op.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Óf als de deur van de slaapkamer dicht zit... "Binnen zonder kloppen"quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen meestal pas na middernacht toch? Mag het licht uit ...
of terug naar de kustquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Óf als de deur van de slaapkamer dicht zit... "Binnen zonder kloppen"
Smaakmaker, hahaha mijn woorden in het topic "heet hier gerard welkom"quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies. Als je die terugblikken zo zag dan was hij echt wel de smaakmaker
is vlektyfus, geen tattooquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef diditje64 het volgende:
wat voor een tattoo heeft jo op haar rug
Bluf...quote:
ik vond t op een jodenster lijken, maar ben er nog niet helemaal over uitquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef diditje64 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vond t op een jodenster lijken, maar ben er nog niet helemaal over uit
Ik zie hem niet.. Een reetgewei ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef diditje64 het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:08 schreef suzi1 het volgende:
ik vond t op een jodenster lijken, maar ben er nog niet helemaal over uit
dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze hem weg laat laseren..quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat sommigen dat niet gepast vinden
Je hebt gelijk..quote:
Nope, volgens mij niet.quote:
Ja kun je wel zeggen. Wel rustiger. Streams hoeven/gaan niet meer aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Pablolaatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |