Met de bekende stift? Maakt niets uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kan het kwaad als je b.v. een handtekening laat zetten op een akoestische gitaar? Iemand zei tegen me dat dit de klank kan beïnvloeden maar ik snap niet hoe...
Misschien als je het wilt Dremelen, maar anders kan ik het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kan het kwaad als je b.v. een handtekening laat zetten op een akoestische gitaar? Iemand zei tegen me dat dit de klank kan beïnvloeden maar ik snap niet hoe...
IK had laatste een discussie met een vriend hierover en die zei dat de inkt in het hout kon trekken en daardoor de klank kon vervormen ofzoiets, ik vond het al een vreemd verhaal maar wil geen risico lopen met m;n nieuwe gitaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Misschien als je het wilt Dremelen, maar anders kan ik het me niet voorstellen.
Je gitaar laten tekenen door een drummer is sowieso geen goed idee!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
IK had laatste een discussie met een vriend hierover en die zei dat de inkt in het hout kon trekken en daardoor de klank kon vervormen ofzoiets, ik vond het al een vreemd verhaal maar wil geen risico lopen met m;n nieuwe gitaar.
Ik heb spijt dat ik een tijdje terug m'n gitaar niet bij me had anders had er nu een steven adler handtekening op gezeten
dat had mij niet uitgemaakt, als hij erop had willen poepen had het ook gemogenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je gitaar laten tekenen door een drummer is sowieso geen goed idee!
Als ik op die telecaster van je mag spelen. Dan kan ik gelijk beslissen of ik toch zo'n brandhout ga kopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gewoon, gezellig
ik zei toch: als je niks te doen hebt
Nee hoor. Tuig van de richel is hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Eindelijk een iemand die ook negatieve ervaringen met Feedback heeft! Dacht altijd dat ik de enige was![]()
Feedback
Ga dan maar eens naar de Feedback in Apeldoorn of Utrecht.quote:
Ik in rotterdam ook nooit altijd heel behulpzaamen gezellig tot nu toequote:
Ik ga altijd in Utrecht. Altijd behulpzaam en aardig personeel gehad. Zette verschillende versterkers voor me klaar toen ik wat uit wilde testen in een prijscategorie, etc..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga dan maar eens naar de Feedback in Apeldoorn of Utrecht.
Zelden zulk lomp personeel gezien.
Ik ben in Utrecht, Apeldoorn en Rotterdam geweest en Utrecht heeft echt veeeel beter personeel dan de andere 2 vestigingen. Apeldoorn is mogelijk nog een grotere chaos dan Rotterdam. Ik vind vooral Rotterdam opvallend, omdat dat de hoofdvestiging is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik ga altijd in Utrecht. Altijd behulpzaam en aardig personeel gehad. Zette verschillende versterkers voor me klaar toen ik wat uit wilde testen in een prijscategorie, etc..
Zou dribbel hier iets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Muchachooo het volgende:
De NS wil volgens mij niet dat ik in Delft ga studeren
Vorige week was er een werktrein ontspoord, én storing op schiedam, waardoor het mission impossible was om van Eindhoven naar Delft te komen (heb uiteindelijk via via via via maar een uur vertraging opgelopen)
vandaag heb ik maarliefst 4 uur en 15 minuten gedaan over Delft - Eindhoven nadat er tussen Breda en Tilburg een trein voor ons had besloten het op te geven, en de machinist het een goed idee vond om gewoon te wachten tot we weer verder konden. Heb dus anderhalf uur naar dezelfde koe zitten staren...
Lang leve de NS
Get a room!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Muchachooo het volgende:
De NS wil volgens mij niet dat ik in Delft ga studeren
Vorige week was er een werktrein ontspoord, én storing op schiedam, waardoor het mission impossible was om van Eindhoven naar Delft te komen (heb uiteindelijk via via via via maar een uur vertraging opgelopen)
vandaag heb ik maarliefst 4 uur en 15 minuten gedaan over Delft - Eindhoven nadat er tussen Breda en Tilburg een trein voor ons had besloten het op te geven, en de machinist het een goed idee vond om gewoon te wachten tot we weer verder konden. Heb dus anderhalf uur naar dezelfde koe zitten staren...
Lang leve de NS
Tijdens werk zelf heb ik er nooit zon probleem mee, maar als ik thuis ben om 8 uur is alles kut en klote. Dat is zo jammerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Svyatagor het volgende:
How heavy metal is keeping us sane. Yeaaaaah
http://www.theatlantic.co(...)eeping-us-sane/8443/
Hoezo dat nu weer? Ik zat altijd tegen half zeven met een bord warm eten en een biertje in de hand op de bank tv te kijken en buurman uit te zwaaien die naar zijn saaie kantoorbaan ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tijdens werk zelf heb ik er nooit zon probleem mee, maar als ik thuis ben om 8 uur is alles kut en klote. Dat is zo jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |