quote:
Toch gezien!quote:[ Bericht 17% gewijzigd door belsen op 02-05-2011 17:34:46 (Dat hier dus niet posten.) ]
BB is watching youquote:
Studiequote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Wie heeft er woensdag tussen 13.00u en 15.00u niks te doen?
Kom naar Apeldoorn
Werk...quote:
Geld gereserveerd voor molestschadequote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Kom naar Apeldoorn
Echt wel. Geen zoetsappige liefdesjetser natuurlijk he, maar episch, zoals van Blind Guardian!quote:
Want ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Kom naar Apeldoorn
gewoon, gezelligquote:
Heb je 'r al op gespeeld? Het blijft een stagg he...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Loop elke maandag in Leeuwarden langs een tweedehands winkel, en daar staat al een paar maanden een Stagg Tele met zo'n Bigsby achtige dinges in de vitrine. Zwart, een humbucker en zo'n single coiltje... 110 euro.
Loop elke keer weer te denken of ik hem nou zal kopen of niet
Dat kosten die dingen nieuw toch ook?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Loop elke maandag in Leeuwarden langs een tweedehands winkel, en daar staat al een paar maanden een Stagg Tele met zo'n Bigsby achtige dinges in de vitrine. Zwart, een humbucker en zo'n single coiltje... 110 euro.
Loop elke keer weer te denken of ik hem nou zal kopen of niet
Neuhquote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je 'r al op gespeeld? Het blijft een stagg he...
Geen verstand van. Misschien eens mijn Phoenix stratje er tegen inruilen, kan ik alleen maar op vooruit gaan, zelfs met een Stagg.quote:
Soldeer ik er een paar kapjes voor je opquote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
SG mag geen open humbuckers hebben dat ziet er cheapass uit
Eindelijk een iemand die ook negatieve ervaringen met Feedback heeft! Dacht altijd dat ik de enige wasquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Begin april (een maand geleden dus) heb ik bij Feedback online een bestelling geplaatst. Blijkbaar is ongeveer tegelijk met de bestelling de status van het product veranderd van op voorraad naar niet leverbaar voor een bepaalde periode.
Vervolgens heb ik maar contact opgenomen met de klantenservice om de bestelling te annuleren. Prima geen probleem en het geld zou direct terug gestort worden.
De volgende dag keek ik op mijn rekening en netjes stond mijn geld weer bijgeschreven.... althans zo had het moeten zijn.
We zijn nu een maand verder en geen cent verder.
Ondertussen staat het aantal keer contact opnemen van mijn kant op 8 keer en iedere keer zou het "direct in orde gemaakt worden"
-Ja we hebben een nieuw systeem
-Ja degene die het geld overmaakt is er vandaag niet
-Ja het wordt gelijk geregeld
-Ja we hebben een nieuw systeem
-We hebben het druk maar we hebben je factuur bovenop gelegd dus je heb zsm het geld.
-Enz.
Ik begin er ondertussen schijtziek van te worden en dit is voor mij de laatste keer dat ik hier iets ga aanschaffen.
Feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |