Heb ik je zojuist beledigd? Want je doet weer onvriendelijk. Dat is stom.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weten we. Dat mag je thuis doen voor de TV als Barb en ik whiskey drinken en over het leven filosoferen.
Meestal ga je daar niet intelligenter van kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?
Hij heeft nog niet geneukt vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik je zojuist beledigd? Want je doet weer onvriendelijk. Dat is stom.
Dan kijk ik net zo dom, maar kots ik erbij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren als we wat tequila in je gieten?
Vandaar dat je zo lelijk tegen mij doet.quote:
Nou, kom langs en doe elkaar een plezierquote:
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo lelijk tegen mij doet.
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, kom langs en doe elkaar een plezier
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.
Mijn ego, wat doe je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar ging het mis? Dat ik Barb zo dapper vind? Meen ik toch niets van, gekkie.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.
Alleen doet hij daar moeilijk overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, hij gaat op mijn bovenbenen letten, ik durf niet.
Is er nog meer mis met je bovenbenen?quote:
'online' moet daar nog tussenquote:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze mogelijk moddervet zouden zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er nog meer mis met je bovenbenen?
In het echt wil ik ergens anders tussen natuurlijk.quote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat ze mogelijk moddervet zouden zijn.
Maar niet in het echt, want dan wil je niet afspreken., Ha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |