SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Ik speel nu weer een tijdje black ops, is het niveau ofzo gedaald? Constant killratio van 3.0 of 4.0.
Speel het op de 360.![]()
Vandaag update:
Now for the full list of Updates:quote:Support for Escalation Map Pack (Releasing 5/3/11)
Security Updates.
Addition of banner-style Message of the Day on the MP Main Menu.
Addition of Hardcore FFA and TDM for Combat Training.
Additional sniper rifle tuning changes.
Addition of “Competition” Barebones playlist.
Replaced RPG with Grim Reaper in Gun Game Wager Match.
Prevent automatic weapons from jamming if the player is feathering the fire button on “Default Alt”, “Tactical Flipped” or “Nom4d Flipped”.
Fine-tuned napalm and bombing-run damage indoors.
Prevented rare invulnerability issue.
Additional game mode timer options for Custom Games.
Fixed a minor out of map exploit in Grid.
General Killcam and death-cam improvements.
Improved Auto-Assign reliability in Private Match.
Addressed an infinite “joining session in progress” screen under very specific timing conditions.
Demolition bombs can no longer explode and be defused at the same time.
Spy play now activates in One in the Chamber in all cases.
The “Sprint Kills” challenge for Steady Aim perk now rewards the player with the correct number of kills.
Contracts purchased but not yet expired no longer count as expired when viewing a friend’s player card.
Addressed a rare issue where a hacked camera spike would not function properly if the hacker also had a camera spike that was destroyed.
Recording a clip with the speed mode for 2 cameras set to .1 will no longer increase in speed when switching perspectives back and forth.
Improvements to Zipline functionality when viewed in Theater mode.
Settings from custom games are all cleared and no longer carry over from one custom match to another.
Improvements to map voting reliability in lobbies.
Nova gas will now affect players that are standing over their tactical insertion.
Hardcore players who kill another teammate in last stand now lose the proper amount of points.
Players can no longer transfer emblems/backgrounds from Combat Training to Player Match.
Player is no longer able to use a primary weapon in Second Chance (rare, specific instance).
Improvements to “Community” filters.![]()
Vandaag maar weer 's aan het spel gewaagd, ik had gewoon een 6 killstreak jongen!!!!!!!
DOM Nuketown ook nog eens heDaar maakt het niet zo heel veel uit hoe ****** slecht ik ben als je maar een beetje normaal kan nadenken.
Zal dit ooit beter worden?
AFC AJAX![]()
Vind je dat nou echt een must see? Er staan 10 miljoen van zulke filmpjes online.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Moet gewoon views hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt een must see? Er staan 10 miljoen van zulke filmpjes online.![]()
![]()
Ik wilde ergens in dit topic op *stop volgen* drukken, maar het is niet eens nodig, er wordt toch niet gepost.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Misschien lukt het als we het topic wat oranjebitter en Advocaat geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik ben er vanmiddag ook wel, wel weer een keer leuk na 2 a 3 wekenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Straks me maar weer eens wagen aan blops
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja ik ben druk geweest met feesten, GOW3 en dergelijke dus heb misschien 2 uurtjes gespeeld de laatste tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag ook wel, wel weer een keer leuk na 2 a 3 weken![]()
Heb GOW3 ook nog steeds niet gedaanquote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ben druk geweest met feesten, GOW3 en dergelijke dus heb misschien 2 uurtjes gespeeld de laatste tijd
Is wel lekker weer inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net toch besloten om even te gaan pilsen word vanavond pas gamen
Ghost en second chance moeten echt optiefen uit deze game.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
en flackjacket ookquote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ghost en second chance moeten echt optiefen uit deze game.Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
En hardened. Steeds wanneer ik gewallbanged wordt heeft die kerel hardened.RvP; Feyenoord
Serieus, ik heb laatst dit spel van een vriend gekocht en had er toen veel plezier mee. Maar nu merk ik ineens dat het vol zit met campers in hoekjes. Ik verkoop hem wel, ik heb m toch alleen om te spelen met vrienden![]()
Nergens last van in MW2.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ghost en second chance moeten echt optiefen uit deze game.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ze hadden Ghost, Hacker en Second chance in 1 slot moeten gooien.
Ik kom zovaak mensen tegen met Ghost pro en Hacker pro en dat is werkelijk waar niet fijn spelen.RvP; Feyenoord
Ze moeten gewoon uit die game getieft worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kom zovaak mensen tegen met Ghost pro en Hacker pro en dat is werkelijk waar niet fijn spelen.![]()
![]()
Vertel eens, wat is het probleem van hacker pro?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kom zovaak mensen tegen met Ghost pro en Hacker pro en dat is werkelijk waar niet fijn spelen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Inderdaad hacker pro heb ik weinig problemen mee.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Waarom? Als je slim bent gebruik je Ghost en Ninja.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon uit die game getieft worden.![]()
En als je een beast bent gebruik je Scavenger, SoH en Marathon.
Lekker rennen en op alles knallen wat in je beeld komt.rice rice baby tututututedudududum![]()
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritantquote:Op zondag 1 mei 2011 17:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is het probleem van hacker pro?RvP; Feyenoord
Nee man, dat is geniaal. Je moet eens weten hoeveel kills ik maak op basis van wat er op de radar gebeurd, als je niet op de radar te zien bent heb je echt vet veel voordeel.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritant![]()
Ik proef werkelijk geen enkel sarcasme.RvP; Feyenoord
Hacker pro is maar 1/4de zo gay als ghost pro.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritant![]()
hacker pro heeft echt geen zak te maken met de radar.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritant
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Care? Wel met chopper gunner etc. Hacker pro in combinatie met Ghost is gewoon ontzettend gay.RvP; Feyenoord
Heeft erg veel met chopper gunners te maken inderdaad.quote:Ability: Allows you to see enemy explosives, equipment and Tactical Insertions. This highlights them with a red color like SitRep from Modern Warfare 2.
Pro Ability: This is one of the most interesting additions to the whole Black Ops perks list. Hacker Pro actually allows you to sabotage enemy Care Packages and also turn enemy equipment friendly. This also makes you invisible to Motion Sensors.
Get your facts right, son!
Maargoed, ik neem maar aan dat jij een campertje bent, anders zou je geen last hebben van hacker.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
WTF dude, jij doet gewoon precies het tegenovergestelde hé jij dondersteen. Ik zeg Ghost pro ben je niet zichtbaar met een diamantje om je heen bij een chopper, ook niet zichtbaar voor sentry gun. In combinatie met hacker pro ben je echt een flikker als je anders geen decent scores kan krijgen.RvP; Feyenoord
Je hebt echt geen idee hoe dom hetgene is wat je nu zegt he?
I rest my case.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wat doet hacker pro specifiek waarom het "ontzettend gay" is?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef vandermar het volgende:
Care? Wel met chopper gunner etc. Hacker pro in combinatie met Ghost is gewoon ontzettend gay.![]()
Het zorgt ervoor dat normale spelers niet meer op zijn motion sensortje te zien zijn waardoor hij niet op tijd uit zijn hoekje kan komen om ze te grazen te nemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat doet hacker pro specifiek waarom het "ontzettend gay" is?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Juist, dat wilde ik horen. Het duurde wat lang maar gelukkig kop je hem net op tijd in.RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat normale spelers niet meer op zijn motion sensortje te zien zijn waardoor hij niet op tijd uit zijn hoekje kan komen om ze te grazen te nemen.!!!!
AFC AJAX![]()
Ik heb liever geen UAV, als ik zo'n bliepje dichterbij zie komen en de ADRENALINE begint door je lichaam te RAAAAZEN gewoon. En dan... Boem dood. Nee dan ga ik liever gewoon dood
AFC AJAX![]()
Dus het weerhoudt je ervan om te gaan campen met je motion sensortje.,,quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef vandermar het volgende:
Juist, dat wilde ik horen. Het duurde wat lang maar gelukkig kop je hem net op tijd in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep. Het liefst zit ik natuurlijk ADM in een hoekje met die sensor omhooggeschoven in mijn schrale aars.RvP; Feyenoord
ADM?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef vandermar het volgende:
Jep. Het liefst zit ik natuurlijk ADM in een hoekje met die sensor omhooggeschoven in mijn schrale aars.
Alle dagelijkse masturbaties?
Mensen die liggen te huilen om ghost en hacker moeten met hun doppen niet zo op de radar geplakt zitten en werkelijk hun hele tv gebruiken..
Oh, en die tomahawkvid boven was pure skills...
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
BzP in het topic.
"stop volgen" *klik*Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
(K) love you tooquote:Op maandag 2 mei 2011 10:23 schreef kenserkabouter het volgende:
BzP in het topic.
"stop volgen" *klik*Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Respect ouwe!quote:
Tis vandaag wel slapjes hier![]()
komt wel weer als we up and running zijn morgen !Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
wazzzaa!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jawel hoor.
Alleen is het hier sowieso een stuk rustiger omdat psn dood is.
Maar morgen lekker de nieuwe maps.
En zombie map is ook wel hard denk ik zo.![]()
PSN
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik kan BO gewoon niet meer spelen zonder crysis erin te willen doen.Dat spel is gewoon zoveel sneller en niet noob-friendly
![]()
niks voor mij dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan BO gewoon niet meer spelen zonder crysis erin te willen doen.Dat spel is gewoon zoveel sneller en niet noob-friendly
![]()
Die zombie map lijkt me ook wel erg tof, maargoed ik speel nog te weinig BO om een nieuwe DLC aan te gaan schaffen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef SoldMayor het volgende:
Jawel hoor.
Alleen is het hier sowieso een stuk rustiger omdat psn dood is.
Maar morgen lekker de nieuwe maps.
En zombie map is ook wel hard denk ik zo.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
XBL hier!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef msnk het volgende:
Speelt er hier niemand via XBL of zo? Ik lees alleen maar PSN
Van de week Escalation aanschaffen, momenteel geen geld voor
Random number generator:
8![]()
heeft iemand de nieuwe map packs al gekocht en hoe duur zijn ze eigenlijk??
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Die zombie map lijkt me ook leuk voor de verandering..
Wie wil nou niet met buffy of machete rond knallen/choppen?
En zombies die op ziplines je achterna zitten
15 euro voor ps3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef kaching02 het volgende:
heeft iemand de nieuwe map packs al gekocht en hoe duur zijn ze eigenlijk??
Wij delen het altijd met 5 vrienden, 3 euro de man dusVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoe kan je dat delen dan?
Komt er trouwens weer een double XP weekend, net als bij de First Strike mappack release?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:02 schreef msnk het volgende:
Speelt er hier niemand via XBL of zo? Ik lees alleen maar PSNXBL
![]()
1 persoon koopt de mappackquote:
die persoon geeft zn login + paswoord aan vrienden.
die vrienden maken allemaal een nieuw profiel aan en loggen in op die psn die de aankoop gemaakt heeft.
ff downloaden en installeren, account verwijderen en dan op je eigen account heb je escalation.
Lekker voordelig he psn
Kan via Xbox Live op precies dezelfde manier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
1 persoon koopt de mappack
die vrienden maken allemaal een nieuw profiel aan en loggen in op die psn die de aankoop gemaakt heeft.
ff downloaden en installeren, account verwijderen en dan op je eigen account heb je escalation.
Lekker voordelig he psnPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan via Xbox Live op precies dezelfde manier.
Ok, chill. Kan ik ook wel met iemand gaan regelen dan
Laat ff weten hoe de maps zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is escalation -pack aan het downloaden
Random number generator:
8![]()
quote:RvP; Feyenoord
Oke mijn eerste ervaring over de nieuwe maps.
Ik heb ze even gewoon alleen in een private match gespeeld zodat ik rustig beetje rond kan kijken.
Concoy:
Echt een vette map. Hij is vrij groot en er zijn veel verschillende gebouwen waar je in kan. Ook zitten er veel details in de map en heb je dus een goede sfeer. Ook zijn er veel verhogingen in de map en zo kun je dus alle kanten op.
Hotel:
Een lange smalle map. Ook in deze map heb je weer wat hoogteverschillen. Je kan helemaal buiten om lopen om de hele map heen. Je hebt dus echt een buiten gedeelte en een binnegedeelte. Toch vind ik deze map nog niet zo heel tof. Wel is het grappig om die lift te gebruiken.
Stockpile:
Goede map. Redelijk groot. En in het midden heb je groot gebouw waar van je de deuren open en dicht kan doen. Het is jammer dat je niet in de grote kerktoren kan. Verder zijn er wel heel wat gebouwen waar je wel in kan.
Zoo:
Een erg mooi gemaakte map. Het ziet er gewoon mooi uit. Er zijn heel veel paden die je kan kiezen en verdwalen doe je nogal snel in zoo. Je kan ook op de monorails lopen en onder grond heb je ook nog een stuk waar je kan komen.
Ik vind het dus wel geslaagde map pack.
Alle maps zijn goed en vooral de sfeer en detail in de maps zijn goed.
Hotel vind ik tot nu toe de minste.![]()
Ik heb hem ook in de download staan.RvP; Feyenoord
Wanneer ik Black Ops speel (zonder mappacks) heb ik een optie om "Core" of "First Strike" (heb ik niet maar staat er wel dus) te kiezen, zal wel hetzelfde zijn denk ik?quote:AFC AJAX![]()
Ja klopt, maar er staat nu alleen maar Escalation, geen First Strike.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer ik Black Ops speel (zonder mappacks) heb ik een optie om "Core" of "First Strike" (heb ik niet maar staat er wel dus) te kiezen, zal wel hetzelfde zijn denk ik?![]()
![]()
Ah... Misschien zijn ze samengevoegd? Ben je geen enkele First Strike map tegengekomen tijdens het spelen van Escalation?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja klopt, maar er staat nu alleen maar Escalation, geen First Strike.
Ik zal ook 's booten en kijken wat er bij mij staat.
edit: Bij mij staat nu ook alleen Escalation en geen First Strike. Dus waarschijnlijk samengevoegd? Blijf maar doorspelen misschien komt er wel een 'oude' map langs.AFC AJAX![]()
Heb al een aantal maps bekeken, maar niks van First Strike op dit moment. Jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah... Misschien zijn ze samengevoegd? Ben je geen enkele First Strike map tegengekomen tijdens het spelen van Escalation?
Ik zal ook 's booten en kijken wat er bij mij staat.
edit: Bij mij staat nu ook alleen Escalation en geen First Strike. Dus waarschijnlijk samengevoegd? Blijf maar doorspelen misschien komt er wel een 'oude' map langs.![]()
Maar dankje voor de uitleg.![]()
Oh ja, even vijf XBLA-downloadcodes weggeven op de gamesite voor Escalation. Even een nieuwtje in elkaar prutsen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Omg...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, even vijf XBLA-downloadcodes weggeven op de gamesite voor Escalation. Even een nieuwtje in elkaar prutsen
Ja op zo'n manier kun je het ook weggeven natuurlijk
[ Bericht 7% gewijzigd door msnk op 04-05-2011 21:09:09 ]AFC AJAX![]()
Ik blijf er nog steeds moeite mee hebben om geld te betalen voor "maps".
Enigszins is 3 euro per map wel te overbruggen, want het blijft in de rotatie zitten en verlengt de replay value van een spel aanzienlijk.
Maar aan de andere kant ben ik als 'PC-gamer' in het verleden nogal verwend wat betreft nieuwe inhoud, dat ging namelijk meestal gratis via een patch. Zo kan ik mij de map Tiger Town nog herinneren in Call of Duty 1, geweldige map en gratiesh!!!
Vooral bij een franchise als Call of Duty, die ook wel 's een gebaar mogen maken vind ik, vind ik het nogal... Inhalig. Maar ja, Bobby Kotick hè
sowieso is er teveel DLC tegenwoordig waar je voor moet betalen, maar heb het nu even specifiek over deze maps
AFC AJAX![]()
Hotel is de kutste map ooit.RvP; Feyenoord
Maar als dat filmpje waar is dan is Bin Laden niet dood.
Want dat was maar een dubbelganger!!!!!
Ik bel de CIA alvast!!!!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zombies is wel rete vet.RvP; Feyenoord
Heb je de single player niet gespeeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Wat een raar filmpje zeg maar wel grappig![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
1 persoon koopt de mappack
Lekker voordelig he psnZojuist geprobeerd maar ik kan die maps niet spelen op mijn account.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan via Xbox Live op precies dezelfde manier.
Wat gaat er mis?![]()
Volgens mij zijn de maps gekoppeld aan een account. Je kan ze dan alleen maar spelen met de account die ze daadwerkelijk gekocht heeft. Ze hebben het gepatcht.![]()
Crapquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij zijn de maps gekoppeld aan een account. Je kan ze dan alleen maar spelen met de account die ze daadwerkelijk gekocht heeft. Ze hebben het gepatcht.
Dan maar weer MK spelen...![]()
Nee toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij zijn de maps gekoppeld aan een account. Je kan ze dan alleen maar spelen met de account die ze daadwerkelijk gekocht heeft. Ze hebben het gepatcht.Ik kan met mijn eigen account ook de maps spelen terwijl mijn vriend ze op zijn account gekocht heeft.
All good things are wild and free.![]()
?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch?Ik kan met mijn eigen account ook de maps spelen terwijl mijn vriend ze op zijn account gekocht heeft.
Hoe doe je dat dan?![]()
Je bent vervloekt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zwager, als die inlogt op mijn xbox kan ie ze ook gewoon spelen
Ik heb nog niet gekeken bij deze nieuwe mappen, maar met de eerste mappack lukte het wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bizar dat het bij jou gewoon wel werkt....All good things are wild and free.![]()
![]()
wil ik het spel starten, loopt ie vast en krijg ik een E71 melding en rechtsonder de ring gaat het rood knipperen
![]()
![]()
Mag toch hopen dat ps3 volgende week dan double xp krijgt..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is kut. Heb je nog garantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
wil ik het spel starten, loopt ie vast en krijg ik een E71 melding en rechtsonder de ring gaat het rood knipperen
![]()
Ja tot 10 mei als ik het goed las. Echt alweer valt dit in het weekend als ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Nou vanaf morgen uurtje of 6 in de avond dubbel xp toch..![]()
Wootquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Nou vanaf morgen uurtje of 6 in de avond dubbel xp toch..![]()
AFC AJAX![]()
Ik heb een week nodig om weer in te komen wanneer PSN online komt, vrees dat ik het verleerd ben in de tussentijd.![]()
![]()
Vanavond 7 uur is double XP als ik me niet vergis.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Stockpile is het kutst kwa spawns. Elk potje gaat er ook iemand dood door die deurenEergister had ik een teammate meteen aan het begin van de ronde gekilled ermee
![]()
![]()
Meh, als Domination speler is het nu met dubbel xp behoorlijk afzien. Je komt echt alleen maar parties van 4 tegen, nou dan weet je hoe laat het is. Mensen die elkaar dekken en killstreaks verzamelen![]()
Uiteindelijk win je wel (200-198 net) maar toch verpest het je fun aanzienlijk wanneer zij tachtig Hinds verzamelen en dogs en what-not
AFC AJAX![]()
Hehe, PSN zal weer gehackt worden wanneer ze trachten PSN weer online te brengen. Dit gaat nog heel erg lang duren voor de playstation users.RvP; Feyenoord
Ja, lachen man..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Hehe, PSN zal weer gehackt worden wanneer ze trachten PSN weer online te brengen. Dit gaat nog heel erg lang duren voor de playstation users.
nintendo 8-bit en psn hebben samen iets gemeens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Hehe, PSN zal weer gehackt worden wanneer ze trachten PSN weer online te brengen. Dit gaat nog heel erg lang duren voor de playstation users.
ZE ZIJN ALLEBEI DOOD.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Al 2 of 3 maanden prestige 14quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
prestige 11.
En nu na 2 matige potjes HQ alweer level 9.![]()
Boeiend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Hehe, PSN zal weer gehackt worden wanneer ze trachten PSN weer online te brengen. Dit gaat nog heel erg lang duren voor de playstation users.![]()
Jaquote:RvP; Feyenoord
Mappack gedelete, waren alle 4 veels te groot voor TDM. Eindeloos rondlopen zonder iemand te zien"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Groundwar TDM misschien een idee? Trouwens, je kan de mappacks gewoon weer downloaden als daar een keer zin in hebt toch?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik vind Hotel super![]()
En zeker niet te grootVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik vind 6 vs 6 wel relaxd TDM. anders wordt het weer zo overvol met Summit en FRquote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Groundwar TDM misschien een idee? Trouwens, je kan de mappacks gewoon weer downloaden als daar een keer zin in hebt toch?.
Jammer dat je niet iedere map 1 a 2 x kan rondlopen voordat je het pakketje koopt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Lijkt op dat schip level van MW en aan die had ik ook zo'n hekelquote:
Lijkt ook wel een beetje op Highrise van MW2, had een hekel aan heel mw2quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lijkt op dat schip level van MW en aan die had ik ook zo'n hekel
Maar veel schietspellen hebben zo'n achtig level
front - open stuk - front
Leuk voor snipersVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
HotelIk dacht dat ik deze niks zou gaan vinden, 2 gebouwen en een hoop manieren om heen en weer te lopen maar het tegenovergestelde is waar, marathon + een SMG en rennen maar. De snipers die er zitten die heb je zo in hun rug gestoken ook
Gewoon stil blijven zitten en je team door laten lopen, kom je alle enemies wel tegenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef gniffie het volgende:
Mappack gedelete, waren alle 4 veels te groot voor TDM. Eindeloos rondlopen zonder iemand te zienOf gewoon geen TDM spelen!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Stil zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
HotelIk dacht dat ik deze niks zou gaan vinden, 2 gebouwen en een hoop manieren om heen en weer te lopen maar het tegenovergestelde is waar, marathon + een SMG en rennen maar. De snipers die er zitten die heb je zo in hun rug gestoken ook
[..]
Gewoon stil blijven zitten en je team door laten lopen, kom je alle enemies wel tegenOf gewoon geen TDM spelen!
Mijn favo manier van kniven is btw;
gezien worden, het hoekje omrennen, 1 a 2 sec wachten en dan terug de hoek omrennen en kniven
Knivenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Stil zitten
Mijn favo manier van kniven is btw;
gezien worden, het hoekje omrennen, 1 a 2 sec wachten en dan terug de hoek omrennen en kniven
Valt het jullie nooit op dat wanneer je geknived wordt het waarschijnlijk een speler is met een KD onder de 1.00![]()
![]()
Veelal van die spastische kinderen die steken wanneer je tegen elkaar op loopt omdat ze zo erg schrikken dat ze hun Spongebob onderbroek vol persen en tegelijkertijd op de juiste knop drukken om hun zakmes te gebruiken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kniven
Valt het jullie nooit op dat wanneer je geknived wordt het waarschijnlijk een speler is met een KD onder de 1.00steek die kd lekker in je reet anders
Kuch crysis 2 kuchquote:Op maandag 9 mei 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het enige goede aan Halo is het melee systeem wou dat ze dat in COD deden brengen![]()
Ze zitten wel op hetzelfde level qua graphics.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
En daar houdt de vergelijking met Halo ook op.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik zeg ook toch ook niet dat Halo de enige game is met een goed melee systeemquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
En daar houdt de vergelijking met Halo ook op.![]()
![]()
1) Wij kregen geen aparte SCquote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zegt de man die er net een ban op heeft zitten om precies dezelfde reden![]()
2) Iedereen kan en mag veranderen
3) Waar bemoei jij je mee?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef BzP het volgende:
[..]
1) Wij kregen geen aparte SC
2) Iedereen kan en mag veranderen
3) Waar bemoei jij je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens, vanavond weer lekker zombies gespeeld, blijft tof![]()
![]()
Het zal mij benieuwenquote:Call of Duty: Modern Warfare 3, die naar verwachting op 8 november uitkomt, heeft een "weergaloos online universum". Dat heeft uitgever Activision gezegd in een conference call met investeerders.
© Gamer.nl
De game bevat nieuwe online features, die worden ontwikkeld door de eerder dit jaar onthulde Beachhead-studio van Activision.
De nieuwe features zullen een "integraal deel zijn van de innovatie voor de Call of Duty-game van dit jaar", beweert Eric Hirshberg, CEO van Activision Publishing.
Details ontbreken
Toen de plannen met Beachhead in februari werden onthuld, zei Hirshberg hierover: "Beachhead zal de beste online community, exclusieve content, en een groot aanbod aan services creëren om een online ervaring te garanderen die nog nooit eerder is vertoond."
Verdere details ontbreken, maar Activision belooft dat de nieuwe Call of Duty-game in de komende weken zal worden onthuld.![]()
Inderdaad, dit zegt nog helemaal niets.. Logisch dat ze dit zeggen, ze kunnen moeilijk zeggen dat het hetzelfde als mw2 zal worden..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Voor de PS3 versie dit, de xbox360 heeft allang onlinequote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
[x] vooroordeelquote:Op maandag 9 mei 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kniven
Valt het jullie nooit op dat wanneer je geknived wordt het waarschijnlijk een speler is met een KD onder de 1.00
Maar het is wel waar. Tactical en dan dropshot is sws 10000x beter dan default en lopen kniven op 30 meter omdat je schrikt.RvP; Feyenoord
Dropshotten met default is voor echte bazenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die rechter analog-stick indrukken is toch kanker, dus default want ik crouch/prone liever 'makkelijk' dan dat ik makkelijker kan gaan kniven
AFC AJAX![]()
op de xblock lukt t me ook amperquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
JIj bent gewoon een playstation n00bquote:RvP; Feyenoord
Come at me broquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj bent gewoon een playstation n00bVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
vandermar begint zich al lekker thuis te voelen hier geloof ik...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Vanderwie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
vandermar begint zich al lekker thuis te voelen hier geloof ik...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Liever niet, ben niet h0m0quote:RvP; Feyenoord
blijf maar in die donkere kast...quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Liever in de kast blijven dan er uit komen inderdaad.quote:RvP; Feyenoord
Dat was echt de slechtste minitage ooit, niet één fatsoenlijke streak en verder alleen maar lucky quickscopes![]()
![]()
Snap sowieso niet wat er zo leuk is aan quickscopen..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is vast leeftijdsgebonden. Het zijn meestal van die 14 jarige kindjes die iedereen die niet 1337 aan het snipen is een noob vinden, terwijl ze zelf kutscores halen met hun op geluk gebaseerde speelstijl.![]()
ik ook niet ... als er iets is wat de volgende CoD niet hoeft te hebben is het die bullshit. De games zijn sowieso niet echt realistisch (een spas silencer die je nooit hoort, really?!?) ... maar dat quickscopen is wel het ergst.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Snap sowieso niet wat er zo leuk is aan quickscopen..![]()
Zeg maar wanneer ik je eten moet brengen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever in de kast blijven dan er uit komen inderdaad.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
idd, quickscopen in boquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Timnation het volgende:
Dat was echt de slechtste minitage ooit, niet één fatsoenlijke streak en verder alleen maar lucky quickscopes![]()
Ga lekker mw2 doen
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Echt heel slechte, geen goede muziek. Kwaliteit van het filmpje zelf is echt onder de maat, je hebt een pinnacle gebruikt voor je opnames? Niet doen, ga lekker sparen en koop een Hauppauge HD.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Eerste minitage, tips welkom etc!
Ik kijk relatief vaak van deze filmpjes, wat mensen doen om het interessant te houden is de muziek syncen met hetgene wat er op het scherm gebeurd, over het algemeen gooien mensen er ook wat effecten abstracte effecten overheen.
Persoonlijk heb ik niks met quickscopen ofzo, zie liever een mooie streak met een assault rifle ofzo.
Edit: Daarbij komt ook dat je niet echt skills hebt.
Tips:
Koop een Hauppage HD. Probeer wat meer muziekstijlen te gebruiken in je filmpjes, zodat je de effecten kan afwisselen terwijl het in sync loopt met je filmpje.
Ga gewoon spelen, ga niet geforceerd quickscopen zodat je het in je filmpje kan stoppen.
Check even wat youtube filmpjes over editten en hoe je er effecten in kan stoppen, dit zal je filmpje wel wat interessanter maken, maar ik raad je aan om dat te doen als je een Hauppage HD hebt. Want dit pixelfest is geen feest.
Dit is al meteen een stuk interessanter als je het mij vraagt.
EN NU GA IK ETEN. DOEI.
[ Bericht 3% gewijzigd door ForumPimp op 16-05-2011 11:12:43 ]![]()
zo verneuk je je ratio wel jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Eerste minitage, tips welkom etc!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Beschrijving; Edit credit to; ........quote:Op maandag 16 mei 2011 11:01 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Echt heel slechte, geen goede muziek. Kwaliteit van het filmpje zelf is echt onder de maat, je hebt een pinnacle gebruikt voor je opnames? Niet doen, ga lekker sparen en koop een Hauppauge HD.
Maar toch bedankt!![]()
Waarom post je het dan als jij het niet hebt gemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:33 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Beschrijving; Edit credit to; ........
Maar toch bedankt!![]()
![]()
![]()
Lees beschrijving onder de vidquote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom post je het dan als jij het niet hebt gemaakt?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:03 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Lees beschrijving onder de vid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snipers zijn toch ghey, ban die gozert gewoon"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef gniffie het volgende:
snipers zijn toch ghey, ban die gozert gewoon![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik denk wel dat Bobbanz Stoma pwnt met zn snipertje.![]()
![]()
dan heb ik de mogelijkheid om de PSN servers te betredenquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nogal wiedes, je bent een kokerquote:
En ik own iedereen in TDM
Totdat je mij tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nogal wiedes, je bent een koker
En ik own iedereen in TDM
Dan val ik dood neer van het lachenquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dank je boz voor je support, die jongen weet niet waar hij het over heeft.quote:All good things are wild and free.![]()
Kun jij ook eens een game spelen zonder je druk te maken? En kom nou niet met Crysis 2quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
Schijt spel.Black ops is alleen nog maar goed voor zombies.
![]()
![]()
Crysis 2, gears 3, cod 4. Je weet wel, van die games die wel werken, zonder dat je je continu belazerd hoeft te voelen als je op een debiele manier dood gaat.![]()
Daar heb je wel een punt.maar heb het gevoel alsof het de laatste tijd alleen maar erger word. Ik schiet een heel magazijn leeg op iemand en vervolgens raakt hij me met 1 kogel en dood.
Laatst potje die ik net heb gespeeld als afsluiter, wel verloren maar had wel final killcam.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Zo speciaal is dit toch niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Laatst potje die ik net heb gespeeld als afsluiter, wel verloren maar had wel final killcam.![]()
Dit en vond het wel gezellig druk bij de muur, laatste granaat die ik gooide was samen met het laatste schot een tripple kill ook. Niet echt speciaal maar wel een mooie afsluiter.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door Rijstkoker op 17-05-2011 01:42:10 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Yayyyyy 1e chopper gunner sinds een maand (op ps3 dan) en na 1 kill weer richting grond![]()
Mn skills zijn wel rusty maar damn wat heb ik die goddelijke vloeinde controls van de ps3 gemist <3
Khebvuurnodig kan zn vergroeide Xblock lekker thuislaten.....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dominationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef BzP het volgende:
Yayyyyy 1e chopper gunner sinds een maand (op ps3 dan) en na 1 kill weer richting grond![]()
Mn skills zijn wel rusty maar damn wat heb ik die goddelijke vloeinde controls van de ps3 gemist <3
Khebvuurnodig kan zn vergroeide Xblock lekker thuislaten.....
![]()
Gister lekker geknald in TDM, wat ben ik toch goed
Had in m'n eerste potje ook de hind gehaald, maar door ghost pro zag ik maar 2 tegenstanders die lekker binnen gingen zitten
Fijn om terug te zijn.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
aaah jij bent R_verse....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
domination
![]()
Gister lekker geknald in TDM, wat ben ik toch goed![]()
TDM =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje achter de UAV aan huppelen en dan afgepikt worden door cornerghostfags.
Langzaam kutspel![]()
Domination till I die, daar gaat het tenminste hard op hard (meestal)
TDM is wat groundwar verneuktVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Domination word je altijd gegangt, lucky fragt of gecampt. TDM lekker hoge scores zonder lame afgeschoten te wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
aaah jij bent R_verse....![]()
TDM =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Langzaam kutspel![]()
TDM is wat groundwar verneukt
DOM = Flakjacket, rushen thrashen, vrijwel geen cornerfags en spawntrappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Domination word je altijd gegangt, lucky fragt of gecampt. TDM lekker hoge scores zonder lame afgeschoten te worden
TDM = 75% vd tijd in je rug geneukt worden.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoi Bobbanz echt een super leuk filmpje jongen echt ook onwijs goed gespeeld enzo nou tot de volgende keer dan maar weer!
gr groetjes Bert en Joke en de kids!
KeFFeR1208 17 uur geleden
@ Youtube
![]()
![]()
herken je wel sarcasme?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Hoi Bobbanz echt een super leuk filmpje jongen echt ook onwijs goed gespeeld enzo nou tot de volgende keer dan maar weer!
gr groetjes Bert en Joke en de kids!
KeFFeR1208 17 uur geleden
@ Youtube
Moet je niet stil blijven staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef BzP het volgende:
[..]
DOM = Flakjacket, rushen thrashen, vrijwel geen cornerfags en spawntrappen.
TDM = 75% vd tijd in je rug geneukt worden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
ik word juist in mn rug gepakt (door ghost in TDM) omdat ik uit verveling altijd achter die rode puntjes aan zit.quote:
Enige waar TDM nog wel te doen is is als ik alleen speel en ga soundwhoren, maar dat is niet lekker fast paced..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Volgens mij ben je gewoon slecht. Khaal betere scores in TDM dan in noobfest domination, waar iedereen aan het sparen is voor zijn hondjes en gayer gunnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef BzP het volgende:
[..]
ik word juist in mn rug gepakt (door ghost in TDM) omdat ik uit verveling altijd achter die rode puntjes aan zit.
Enige waar TDM nog wel te doen is is als ik alleen speel en ga soundwhoren, maar dat is niet lekker fast paced.."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Bij domination zijn de spawns tenminste nog enigzins te controleren..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ok, wat jij wilt schatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon slecht. Khaal betere scores in TDM dan in noobfest domination, waar iedereen aan het sparen is voor zijn hondjes en gayer gunnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij domination zijn de spawns tenminste nog enigzins te controleren..
Ik ontdekte dat ik zondag weer online kon en heb gisteren weer 4 potjes gespeeld waarvan maar 1 met 10/12 score.
De rest was weer allemaal redelijkvoor mijn doen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ik was weer blij dat ik met mn matties heb kunnen knallen..
Wel meteen laat gemaakt gister
Dus de zombieogen komen weer terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef BzP het volgende:
ik was weer blij dat ik met mn matties heb kunnen knallen..
Wel meteen laat gemaakt gister
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
echt hequote:![]()
ik ga wel zeker minder spelen dan voorheen, ben ook wel afgekickt.
Zomer komt eraan, BBQ's, vrouwen in korte kleren, festivals en chillen aant water![]()
Gewoon s'avonds doordeweeks een uurtje of 2 gamen en thats it.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee dat ben ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
aaah jij bent R_verse....![]()
TDM =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Langzaam kutspel![]()
TDM is wat groundwar verneukt![]()
![]()
Ah, kwou hem al eruit gaan flikkeren....quote:
maar dat hoeft dus nietVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
die L96A1 is echt stukken beter geworden...
Gister 2 potjes boven de 30 kills met 2 napalms als enige airsupport..
Kreeg ik echt niet geregeld voorheen..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als ik highroller doe gaan er altijd toch wat mensen weg waardoor ik alsnog maar 5000 verdien ofzo.quote:![]()
True, veel leaven inderdaad. Maar éénmaal ingezet ben je je ''geld'' kwijt en dat wat je hebt ingezet blijft gewoon in de verdeling's pot zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als ik highroller doe gaan er altijd toch wat mensen weg waardoor ik alsnog maar 5000 verdien ofzo.![]()
Altijd leuk als je bij high roller one in the chamber krijgt en dat je kogels zo erdoorheen vliegen zonder dat er iets gebeurt. Heerlijk vind ik dat.
[ Bericht 3% gewijzigd door KoningStoma op 18-05-2011 23:32:03 ]![]()
Ja echt prachtig is dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd leuk als je bij high roller one in the chamber krijgt en dat je kogels zo erdoorheen vliegen zonder dat er iets gebeurt. Heerlijk vind ik dat.
Vandaag ook weer een paar keer een hopeloze verbinding gehad.
Echt top.
Hoop niet dat ze dat ooit gaan fixen in de toekomst ofzo want dat zou ik echt missen.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd leuk als je bij high roller one in the chamber krijgt en dat je kogels zo erdoorheen vliegen zonder dat er iets gebeurt. Heerlijk vind ik dat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt prachtig is dat.
Vandaag ook weer een paar keer een hopeloze verbinding gehad.
Echt top.
Hoop niet dat ze dat ooit gaan fixen in de toekomst ofzo want dat zou ik echt missen.
16 killstreak met L96A1 only...
ok, csp alleen ingezetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
16 killstreak met L96A1 only...
ok, csp alleen ingezet![]()
![]()
Ben echt verliefd geworden op de sniper opeens..
de hele avond gister ermee gespeeld, behalve de laatste 2 potjes omdat ik zo gaar was dat ik moest gaan sproeien om mn belabberde reactie te compenseren..
Maar de hele avond ratios tussen de 1.2 en 3.nogwat gehad..
Geen een x in de min, wat ik voorheen met een sniper wel vaker had
in TDM jah . in Gayination moet je wel hoger halen met je gayer gunnerquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
smells like troll spirit..Dus dat spelletje lig je de hele tijd in je kast te spelen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
in TDM jah . in Gayination moet je wel hoger halen met je gayer gunner
Ik vind dit spel veel te connection based
In MW1 en 2 kon je wel nog wegkomen met 3 balkjes maar hier is het verschil veel te groot![]()
geef ik je gelijk in....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:39 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind dit spel veel te connection based
In MW1 en 2 kon je wel nog wegkomen met 3 balkjes maar hier is het verschil veel te groot
Het verschil tussen goede spelers (1.5-2.5 KD) en Hele goede spelers (>2.5 kd) is puur verbinding en niet skills....
Als die mensen de drop op je hebben, valt er niks meer aan te doen..
Jammer, want als dat er niet was zou het echt de SHIT zijn...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jammer dat MW1 en 2 nu vol met hackers en glitchers zitten anders zou ik gewoon weer MW1 gaan spelen![]()
![]()
Nee hoor. mijn gemiddelde is iets van 3.5 en ik kan je verzekeren dat ik vaak een kutverbinding heb, net zoals iedereen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:47 schreef BzP het volgende:
[..]
geef ik je gelijk in....
Het verschil tussen goede spelers (1.5-2.5 KD) en Hele goede spelers (>2.5 kd) is puur verbinding en niet skills....
Als die mensen de drop op je hebben, valt er niks meer aan te doen..
Jammer, want als dat er niet was zou het echt de SHIT zijn...![]()
Maar jij wacht iedereen op met ghost vanuit een hoekje...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee hoor. mijn gemiddelde is iets van 3.5 en ik kan je verzekeren dat ik vaak een kutverbinding heb, net zoals iedereen.
dus je werd genoodzaakt om cheap tactics te gebruiken om zo je stats hoog te houden.
Rondrushen en ownen tegen spelers die de drop op je hebben is nagenoeg onmogelijk door hun verbinding...
Ik zag een dude met 10.23 als ratio en hij was prestige 7...
Ik heb een paar games nagekeken van hem en hij werd haast 1 a 2 x geraakt per pot..
De rest van de mensen schoot hij dood zonder dat hun hem zagen (terwijl het face 2 face was)
its soo obvious, en iedereen weet t (op de BO forums iig wel)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar jij wacht iedereen op met ghost vanuit een hoekje...![]()
![]()
Denial?????quote:
het is toch zo?
Dat zeggen alle bazen vant mw2 topic toch?
Plus ik heb het met mn eigen ogen gezien toen ik bij khebvuurnodig was.
Je was zelfs nog met ploppers aant schieten notabene
Die zeggen ook dat ik een gemodde controller en een aimbot heb. Dat was een van de laatste keren dat ik nog volop BO speelde. Ik was zelfs met een m60 aan het rondrennenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Denial?????
het is toch zo?
Dat zeggen alle bazen vant mw2 topic toch?
Plus ik heb het met mn eigen ogen gezien toen ik bij khebvuurnodig was.
Je was zelfs nog met ploppers aant schieten notabene
Hoe denk je dat je met "in hoekjes zitten" ooit een spm van meer dan 300 haalt?![]()
wat voor verbindign heb je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zeggen ook dat ik een gemodde controller en een aimbot heb. Dat was een van de laatste keren dat ik nog volop BO speelde. Ik was zelfs met een m60 aan het rondrennen
Hoe denk je dat je met "in hoekjes zitten" ooit een spm van meer dan 300 haalt?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Destijds een gemiddelde adsl verbinding. Nu kabel, maar dat maakt niets uit. De host is de bottleneck.![]()
Snelheid van je verbinding maakt niet uit, maar hoe ver je huis van de meterkast ligtquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Destijds een gemiddelde adsl verbinding. Nu kabel, maar dat maakt niets uit. De host is de bottleneck."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hoe kan het dan zijn dat sommige gasten ALTIJD die voordeel hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Destijds een gemiddelde adsl verbinding. Nu kabel, maar dat maakt niets uit. De host is de bottleneck.
ik merk gewoon dat als ik tegen gasten speel met een hogere kd als 2.5 dat ik ALTIJD benadeeld wordt verbindingsgewijs...
Ik doe nooit geen zak op de killcam en hun schieten mij bij de 1e kogel neer..
Dan kijk je de killcam en dan duurt het 2-3 seconde voor ik ga liggen terwijl in werkelijkheid ik in 0.5 sec naar de vloer ga...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is niet eerlijk en heeft niks met skills te makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat sommige gasten ALTIJD die voordeel hebben?
ik merk gewoon dat als ik tegen gasten speel met een hogere kd als 2.5 dat ik ALTIJD benadeeld wordt verbindingsgewijs...
Ik doe nooit geen zak op de killcam en hun schieten mij bij de 1e kogel neer..
Dan kijk je de killcam en dan duurt het 2-3 seconde voor ik ga liggen terwijl in werkelijkheid ik in 0.5 sec naar de vloer ga...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat is iets wat je altijd hebt bij een game gebaseerd op p2p. De verbindingen tussen de host en de verschillende spelers verschillen zo erg dat je dat soort dingen gaat zien. Bij BO is het wel heel erg trouwens. Bij Halo, of crysis werkt het vaak beter. Zelfs MW2 was beter.![]()
dus als host ben je in het voordeel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is iets wat je altijd hebt bij een game gebaseerd op p2p. De verbindingen tussen de host en de verschillende spelers verschillen zo erg dat je dat soort dingen gaat zien. Bij BO is het wel heel erg trouwens. Bij Halo, of crysis werkt het vaak beter. Zelfs MW2 was beter.![]()
+ framedropsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
Bij veel games wel, maar bij BO niet altijd, omdat ze daar de host expres een soort lag geven."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Maar dat is niet expres. Dat is gewoon het spel dat slecht in elkaar zit en de xbox of ps3 die het niet meer trekt.quote:![]()
niet eerlijk gewoon.. maar ik weet nog vroeger bij Socom 2 op de ps2 dat de host ook voordeellag had.. Dus het is geen onzin wat je zegtquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is iets wat je altijd hebt bij een game gebaseerd op p2p. De verbindingen tussen de host en de verschillende spelers verschillen zo erg dat je dat soort dingen gaat zien. Bij BO is het wel heel erg trouwens. Bij Halo, of crysis werkt het vaak beter. Zelfs MW2 was beter.is toch logisch, S&D moet je op je beurt wachten en in die tijd gaan veel mensen zich vervelen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Waarom zingen er veel meer mensen bij Search & Destroy dan bij overige types.
Wat doen mensen die zich vervelen?
precies... en ik heb net 3 x S&D gespeeld
hoe bedoelt u?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Uhu, zo kwam het niet over
niet achter elkaar, in totaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Dat je net 3x achter elkaar Search & Destroy gespeelt hebt.
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: