Maar jij wacht iedereen op met ghost vanuit een hoekje...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee hoor. mijn gemiddelde is iets van 3.5 en ik kan je verzekeren dat ik vaak een kutverbinding heb, net zoals iedereen.
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar jij wacht iedereen op met ghost vanuit een hoekje...
Denial?????quote:
Die zeggen ook dat ik een gemodde controller en een aimbot heb. Dat was een van de laatste keren dat ik nog volop BO speelde. Ik was zelfs met een m60 aan het rondrennenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Denial?????
het is toch zo?
Dat zeggen alle bazen vant mw2 topic toch?
Plus ik heb het met mn eigen ogen gezien toen ik bij khebvuurnodig was.
Je was zelfs nog met ploppers aant schieten notabene
wat voor verbindign heb je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zeggen ook dat ik een gemodde controller en een aimbot heb. Dat was een van de laatste keren dat ik nog volop BO speelde. Ik was zelfs met een m60 aan het rondrennen
Hoe denk je dat je met "in hoekjes zitten" ooit een spm van meer dan 300 haalt?
Snelheid van je verbinding maakt niet uit, maar hoe ver je huis van de meterkast ligtquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Destijds een gemiddelde adsl verbinding. Nu kabel, maar dat maakt niets uit. De host is de bottleneck.
Hoe kan het dan zijn dat sommige gasten ALTIJD die voordeel hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Destijds een gemiddelde adsl verbinding. Nu kabel, maar dat maakt niets uit. De host is de bottleneck.
Het is niet eerlijk en heeft niks met skills te makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat sommige gasten ALTIJD die voordeel hebben?
ik merk gewoon dat als ik tegen gasten speel met een hogere kd als 2.5 dat ik ALTIJD benadeeld wordt verbindingsgewijs...
Ik doe nooit geen zak op de killcam en hun schieten mij bij de 1e kogel neer..
Dan kijk je de killcam en dan duurt het 2-3 seconde voor ik ga liggen terwijl in werkelijkheid ik in 0.5 sec naar de vloer ga...
dus als host ben je in het voordeel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is iets wat je altijd hebt bij een game gebaseerd op p2p. De verbindingen tussen de host en de verschillende spelers verschillen zo erg dat je dat soort dingen gaat zien. Bij BO is het wel heel erg trouwens. Bij Halo, of crysis werkt het vaak beter. Zelfs MW2 was beter.
+ framedropsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
Bij veel games wel, maar bij BO niet altijd, omdat ze daar de host expres een soort lag geven.
Maar dat is niet expres. Dat is gewoon het spel dat slecht in elkaar zit en de xbox of ps3 die het niet meer trekt.quote:
niet eerlijk gewoon.. maar ik weet nog vroeger bij Socom 2 op de ps2 dat de host ook voordeellag had.. Dus het is geen onzin wat je zegtquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is iets wat je altijd hebt bij een game gebaseerd op p2p. De verbindingen tussen de host en de verschillende spelers verschillen zo erg dat je dat soort dingen gaat zien. Bij BO is het wel heel erg trouwens. Bij Halo, of crysis werkt het vaak beter. Zelfs MW2 was beter.
is toch logisch, S&D moet je op je beurt wachten en in die tijd gaan veel mensen zich vervelen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Waarom zingen er veel meer mensen bij Search & Destroy dan bij overige types.
hoe bedoelt u?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Uhu, zo kwam het niet over
niet achter elkaar, in totaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Dat je net 3x achter elkaar Search & Destroy gespeelt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |