Ja dat ziet niemand, dus zo heb ik altijd wel contact met mijn vrouwelijke ik.quote:
Do want.quote:
VANDAAG IS ROODquote:
Ik ook.quote:
Pics van jouw vrouwelijke ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat ziet niemand, dus zo heb ik altijd wel contact met mijn vrouwelijke ik.
sryquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkie, volgens mij heb jij de meeste lapo's gehaald in deze reeks. Repsect.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat ziet niemand, dus zo heb ik altijd wel contact met mijn vrouwelijke ik.
En paas doekoe als ik bierflesjes inbezzle of inwissel whatevahhquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef K-Cash het volgende:
en ik drink tot de motherfucking fles leeg is
foshizzlequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En paas doekoe als ik bierflesjes inbezzle of inwissel whatevahh
Heet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:27 schreef Beach het volgende:
Ik ga broodjes in de oven doen, tot straks schatjes
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Space heb jij nagellakjes van Rimmel?
Neh maar 2 ofzo, vind ze best ruk voor die prijsquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Space heb jij nagellakjes van Rimmel?
Bij kruidvat alles 50% dus ik dacht ik koop wel twee potjes enzo. gniffel.gifquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh maar 2 ofzo, vind ze best ruk voor die prijs
Gebruik jij die mascara daarvan ofzo??quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij kruidvat alles 50% dus ik dacht ik koop wel twee potjes enzo. gniffel.gif
[..]
Gebruik jij die mascara daarvan ofzo??
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef JanPiraat het volgende:
Vieze Fur, viezer dan bejaardenseks
Vieze Fur, represent de jellinek
m'n biertjes, ik pop ze,
ik drink nooit een slokje
drink tot ik val van m'n motherfucking stokje
Ik ben T U I G,
je hebt een SOA, shit ik heb er 2
Neuk bitches met een bierflesje, WAT
ik pak ze harder dan een 8.6je YEAH
Wat nou? Hoezo ongesteld?
Je gaat toch wel bloeden na al dit geweld.
ben een leugenaar, een smiecht en een dief
en ik laat meer puffen dan een locomotief
soms kom ik snel, soms kom ik sloom
De Fur is vies maar z'n schoenen zijn schoon
en je weet best wie de baas is
down met Fur zoals je down bent met gratis
Neuh daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Henkie94 het volgende:
Gewoon naar de spiegiejaater, veel effectiever. [ afbeelding ]
Nooit, is geheim.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw boek: 'Hannie's Hosseltips voor gevorderden' uit ?
Ja, die kan je vast wel helpen met je innerlijke ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, dat is toch iemand die godsdienst oid heeft gestudeerd?
nee das een liegende theoquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, dat is toch iemand die godsdienst oid heeft gestudeerd?
Zweeftevengedoequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, die kan je vast wel helpen met je innerlijke ik.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je die redbull reclame met die hondjes???
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je die redbull reclame met die hondjes???
hee spookje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik ga nog nietIk ben te lui om te beginnen met koken
wie zijt gijquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef Flappings het volgende:
[..]
gr voor de stoerdoende mensen toch
Ik moet er bijna altijd een beetje binnensmonds van braken die grquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef Flappings het volgende:
[..]
gr voor de stoerdoende mensen toch
dag verloofde, ik zie dat je gaat koken. wat gaat het worden vandaag?quote:
Haaj!quote:
Lasagnette, nomzquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dag verloofde, ik zie dat je gaat koken. wat gaat het worden vandaag?
[..]
Haaj!
allemaal niet koninginnedag aant vieren?
Een vrouwelijke user op FOK! en jij?quote:
Ik zeg het alleen op andere kanalenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet er bijna altijd een beetje binnensmonds van braken die grhallo flappingsss
![]()
FAPPINGS AHAHDAHSHDHASHAHDHAHEquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:38 schreef Flappings het volgende:
[..]
Een vrouwelijke user op FOK! en jij?
[..]
Ik zeg het alleen op andere kanalen
Hai Janneman![]()
buma in me zakquote:
Beetje droog vind ik, maar dat heb ik met meerdere soorten vegetarisch 'vlees' Niet dat ik vegetarisch benquote:
klinkt goed, schat!quote:
klinkt minder goed, schatquote:
Deze grap is al eerder gemaakt vriend, ga nou maar weer in je zandbak spelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef K-Cash het volgende:
[..]
FAPPINGS AHAHDAHSHDHASHAHDHAHE!__!_!_!_!
Ik heb nu geen vegetarisch gehakt, maar ik eet al bijna nooit vlees dus ik ben gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed, schat!
[..]
klinkt minder goed, schat
Piraten spelen niet in zandbakkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Flappings het volgende:
[..]
Deze grap is al eerder gemaakt vriend, ga nou maar weer in je zandbak spelen
Ik ging door zoveel stress,(met forsa)quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Flappings het volgende:
[..]
Deze grap is al eerder gemaakt vriend, ga nou maar weer in je zandbak spelen
Opblaaszwembadje danquote:
Doe maar weer zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik ging door zoveel stress,(met forsa)
Nu ben ik de motherfucking movement,
Ze zeggen zet um op baby, ik zet niks op ik zet um af, zet jij um op
de foking plaat, du zoon, gaddo's zaad it's me, in need,
Jerrel Lloyd, Gramma Boy, (ktjie,ktjie pugg pugg)
Hollar At, young kempe Du Papa Jahvensle, Tum Sa Mi ta Gangster, Me Na Ro Boy, Nou Draai Um Af, De Plaat
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Flappings het volgende:
[..]
Opblaaszwembadje dan
[..]
Doe maar weer zo.
Echte zee natuurlijk en als we gaan zwemmen springen we vanaf de boot tussen de haaien !quote:
Vanaf de bootquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echte zee natuurlijk en als we gaan zwemmen springen we vanaf de boot tussen de haaien !
Ik ben echt zo kapot trouwens he
mereltjequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echte zee natuurlijk en als we gaan zwemmen springen we vanaf de boot tussen de haaien !
Ik ben echt zo kapot trouwens he
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef K-Cash het volgende:
Als ik dood ga vandaag,
Ja de popo me klaart,
Voor de dingen die ik deed, weet,
Dat de boy Cash, gangster was tot het eind
En ik deed wat ik kon voor m’n doekoes en m’n wijf
Maar me mama die zei mij: dat de pijn nog verdwijnt,
Dat zou wel fijn zijn, als gebeurt wat zei zij
Want kijk mij rennen door de wijk,
Bennekel of Strijp, krijg me niet klein
Ik ben niet geboren om klein te zijn
Ik ging jilla in jilla uit zodra ik uit de buik kwam ben ik op
problemen gestuit
Ik werd gedisst, gebruikt, getwist, genaaid, bij het leven,
Papa was er maar even, mama heb alles gegeven
Ik zweer het op heel mijn leven, mijn libie wil jij niet leven
En kom niet zeggen dat het wel zo is,
Dan wil ik jou wel is zien als je in je celletje zit
Ja, dat bedoelde ik, kon niet op het woord komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:44 schreef Flappings het volgende:
[..]
Vanaf de bootNiet eens zo een loopplank?
Wat heb je gedaan, hoe was ziekenhuis trouwens gisteren?
Gianniquote:
nee, gisteravond even lsd gekeken, toen de kroeg in en vandaag bij een oud vrouwtje een nieuwe voortuin aangelegdquote:
Ja hele dag door beetje brakquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, kon niet op het woord komen![]()
Gister uit geweest, was om 7 uur terug en ondanks dat ik amper gedronken heb, voel ik me zo brakJij nog wat gedaan?
Oh, daar kwam weinig nuttigs uit. Er zit vocht in mn pols, maar dat hoeft niet de reden van de pijn te zijn, dus heb nog een prikje met verdoving & corticosteroiden (ontstekingsremmer) gekregen, vervolgens ging mn pols enorm veel pijn doen (verdoving -> pijn = niet logisch)
En 6 juni heb ik bij een andere arts een afspraak, dat leek mijn huidige arts handig als second opinion. Er word in ieder geval nog niet in gesneden.
Ik wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef Flippiee het volgende:
Whehehehe lekker die accounts door elkaar. Goed bezig wel.
Lsd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteravond even lsd gekeken, toen de kroeg in en vandaag bij een oud vrouwtje een nieuwe voortuin aangelegd
Had even niet door dat het je kloon was, ik voel me gefaald nuquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hele dag door beetje brakHeb Koninginnenacht wel goed gevierd met mn vriendje Alcohol
![]()
En vandaag uitbrakken en vanavond terrassen
Dat is wel balen dat ze nog steeds niets gevonden hebben ondanks die scan. Dan maar hopen dat een second opinion een idee oplevert. En raar zeg met die verdoving.
watttt 7 euroquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:53 schreef 92Merel het volgende:
Ben gister wel redelijk over mn belbundel heengegaan![]()
Moet nu 3.75 bijbetalen, terwijl mn bundel 7 euro per maand is
Nouja een vriendin stond te kleffen met een jongen, mn zusje begin ik niet over op het forum, en de rest was al naar huisquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lsd?
Maar nuttig![]()
[..]
Had even niet door dat het je kloon was, ik voel me gefaald nu![]()
Helemaal alleen? Da's ook wel jammer. Terassen is wel leukIk ga vanavond vuurwerk kijken
![]()
Ja, zeker.. Eigenlijk heb ik zoiets van haal het open en kijk of je wat vind. Ik wil er gewoon vanaf..
Laatste school dag = Galaquote:
Ja, voor 250 smsjes of belminuten, ben enzoquote:
Ohja, dat is wel minder dan...quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja een vriendin stond te kleffen met een jongen, mn zusje begin ik niet over op het forum, en de rest was al naar huis![]()
Oeeeeh in Utrecht?
Ja, snap ik. Al denk ik dat de dokters liever hebben als het niet moet, dan ook niet doen.
Moet je het eerst in de frituur doenquote:
Ah okequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatste school dag = Gala
dus auto's kijken
had geen zin om naar een stad te gaan om koninginnedag te vieren.
nu heb ik geld verdient en toch lekker in het zonnetje gezeten.
vanavond weer lekker ergens pilsjes drinken
Haha bustedquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha zoiets grappigs gisteren in Deen, wij hebben zo'n slijterij. Kwam er zo'n jongen binnen en liep zo de slijterij in. Toevallig wist ik dat deze nog 16 was, dus ik loop mee met hem. Wacht geduldig tot hij aan de kassa komt staan en vraag ik zo om zijn ID. Laat hij de kaart van zn broer zienMaar ik ken zijn broer. Whehehe.
En toen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha zoiets grappigs gisteren in Deen, wij hebben zo'n slijterij. Kwam er zo'n jongen binnen en liep zo de slijterij in. Toevallig wist ik dat deze nog 16 was, dus ik loop mee met hem. Wacht geduldig tot hij aan de kassa komt staan en vraag ik zo om zijn ID. Laat hij de kaart van zn broer zienMaar ik ken zijn broer. Whehehe.
Ik heb nog wel een worst.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegegeven, heerlijk. Dat gevoel van macht enzo.
[..]
Ik krijg honger van jou
Knakworst?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worst. [ afbeelding ]
droge worst zekerquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worst. [ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik hem knakken voor je?[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ikke?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom haat je die knul toch zo erg? Hij is lief en charmant.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke knul ? ik heb het over knakworstenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik krijg altijd bluescreens hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watwat!?quote:
LUL ER NIET OMHEEN. IK WEET DAT JE JALOERS BENT MAAR KOM AAN ZEG.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
welke knul ? ik heb het over knakworsten
IK KAN VEEL BETER POOLEN EN IK HEB AXE CHOCOLATE OP ALTIJD EN BEN HEEL RIJKKKKK !!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watwat!?
[..]
LUL ER NIET OMHEEN. IK WEET DAT JE JALOERS BENT MAAR KOM AAN ZEG.![]()
MAAR LIEVERD, DROOOOOOMEN ZIJN BEDROGGGGG.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
IK KAN VEEL BETER POOLEN EN IK HEB AXE CHOCOLATE OP ALTIJD EN BEN HEEL RIJKKKKK !!!!
maar als ik wakker lig naast jou dan droom ik nogquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR LIEVERD, DROOOOOOMEN ZIJN BEDROGGGGG.
![]()
Je hebt 4 verschillende soorten DVD's:quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef gianni61 het volgende:
zo, pizza is in de oven
ik kom er net achter dat ik geen idee heb hoe ik een dvd moet branden..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar als ik wakker lig naast jou dan droom ik nog
Een jongen. Een aardige jongen. Ik heb hem keihard gefriendzoned dat welquote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Een jongen. Een aardige jongen. Ik heb hem keihard gefriendzoned dat wel![]()
ik snap wel hoe ik data op een dvd krijg. maar heb er nog nooit een film opgezet. maar ja. zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt 4 verschillende soorten DVD's:
DVD -RW
DVD +RW
DVD -R
DVD +R
De eerste 2 zijn rewritable, de laatste 2 niet. Geen idee waar die - en + voor staan.Gewoon een DVD -RW erin knallen. Nero Essentials downloaden en branden.
Staat ook bij Nero.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap wel hoe ik data op een dvd krijg. maar heb er nog nooit een film opgezet. maar ja. zal wel goedkomen
ik zie het, was weer niet op aant lettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Staat ook bij Nero.Je kunt kiezen uit Data, Muziek of Video.
Pizza.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het, was weer niet op aant letten
ben al veel te veel aan mijn pizza aan het denken..
Haha sorry, ik moest even aan die reclame denken enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van alle liedjes over Amsterdam kies je deze.
Doe dan:
amsterdamquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Aan de Amsterdamse grachten, waar ik heel mijn hart voor altijd heb aan verpand![]()
![]()
Honger ik krijg het.quote:
Je moet even op grachtenfestival of prinsengrachtfestival zoeken, daar heb je een iets 'hippere' versie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha sorry, ik moest even aan die reclame denken enzo.
Maar dat lied
watquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef K-Cash het volgende:
[..]
amsterdam kanker steeg in de oorlog liep je leeg
Doe ik niet, ik lach.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haten op mensen die onder de rivieren wonen.
nee deze tochhhquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van alle liedjes over Amsterdam kies je deze.
Doe dan:
als dat zo erg is, waarom komen jullie dan allemaal met jullie kutsleurhut naar hier??quote:
Gr gr.quote:
Wát?!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo erg is, waarom komen jullie dan allemaal met jullie kutsleurhut naar hier??
Tol oostquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Smit, Schilder, Veerman, Tol, Zwarthoed, Buijs.
Heel de selectie en alle zangers?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan we door naar frankrijk enzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo erg is, waarom komen jullie dan allemaal met jullie kutsleurhut naar hier??
ik ga met het vliegtuig tfoeequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dan kk je op en ga je niet op vakantie
sharrquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Hmm nu ben ik Sharr. Vinger in je hol zei Jeroen uit mijn naamHoi mensen.
Fuck die jaquote:
stort maar lekker neer jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga met het vliegtuig tfoee
hoiquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Hmm nu ben ik Sharr. Vinger in je hol zei Jeroen uit mijn naamHoi mensen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk de kk in de kk kut kk tering kk tfus kankerquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk zemmel bezem boeler beer aap noot mies ties vis ik maan roos
SHARRRquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Hihi ik probeerde net in Utrecht Ragboer te spotten maar het is niet gelukt
Cash lekkerding.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Hihi ik probeerde net in Utrecht Ragboer te spotten maar het is niet gelukt
Cash lekkerding.
haha watquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef K-Cash het volgende:
[..]
kk de kk in de kk kut kk tering kk tfus kanker
Spees heet Gwen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef Pizzalucht het volgende:
Gwen
Nee pizza is frituren hihihihihiii
Ja man, was keitof.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volendamse zangers
Heb je trouwens meegefeest toen Volendam de Jupiler League won in 2008
ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon tegen willekeurige mensen Gwen.
Oja, gisteren heb je pizza op toch, en morgen bbq. Of andersom?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef Pizzalucht het volgende:
Gwen
Nee pizza is frituren hihihihihiii
Nee BK! Burger King. Gister BK, vandaag frituren (patat en kaassouffle) en morgen KOKEN!!!111 gebakken aardappels en kibbeling en groentequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, gisteren heb je pizza op toch, en morgen bbq. Of andersom?
Ja die had ik erin gezet. Heeft niets met Pizza te maken verder hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt ook uit het fobo van jou
dit gaat foutttttquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee BK! Burger King. Gister BK, vandaag frituren (patat en kaassouffle) en morgen KOKEN!!!111 gebakken aardappels en kibbeling en groente
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja die had ik erin gezet. Heeft niets met Pizza te maken verder hoor.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoi ik ben Sharon en ik weeg 890 kilo.
big momma 2.2quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben Hein en ik weeg 10 kilo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
jij bedekt in je eentje de maan vrouw
grquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier ga ik inhoudelijk niet op in gr
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik vind trein wc's echt vet leuk, ik ga er speciaal heen om door te trekken en dan het spoor te zien.
zo vluchten de Ethiopiërs die zwartrijden altijd uit de treinquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik vind trein wc's echt vet leuk, ik ga er speciaal heen om door te trekken en dan het spoor te zien.
Wij moesten lachen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:33 schreef K-Cash het volgende:
[..]
zo vluchten de Ethiopiërs die zwartrijden altijd uit de trein
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrmag ik je kat zijn mag ik op je schoot wil je mij aaien ? prrrr prrr
![]()
![]()
Geen idee. Maar die zetten ze denk ik in China vast erg snel in elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoelang duurt het voordat een patatpan klaar is?
Je gaat een pan koken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoelang duurt het voordat een patatpan klaar is?
Ik wil je slaaf wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er moet wel een komma voor It's Good.
Sluit hem dan op in je kelderquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Sorry, zeg dat maar tegen Jan, die is raar aan het doen ja
FOK! stuurt alles door meteen.quote:
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hoeven het toch niet te weten
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat wind mij toch alleen maar op dat vastketenen
Hoihoiquote:
Edit snel je berichten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOK! stuurt alles door meteen.
[..]
Zie hierboven.
[..]Gekkerd.
[..]
Hoihoi
Uiteraard. Ik ben gewoon je medeplichtige.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar dan moeten jullie ook alles editen.
Ik heb het al uitgeprint en in een envelop die naar de politie gaat ik voel me bedreigd en niet meer veiligquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb het al uitgeprint en in een envelop die naar de politie gaat ik voel me bedreigd en niet meer veilig
delen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww lekkerer ligt hier nog chocoladetaart in de koelkast zelfs
![]()
ik wil geen gevangenisrelatie ja!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan komt de AIVD bij ons binnenvallen
Het is klinker haar schuld, wij zijn medeplichtigquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil geen gevangenisrelatie ja!
wat heb je gedaan?
Ik zag wat je daar deed. OV en Efteling alles. Schoolreisjes jwz.quote:
Doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef gianni61 het volgende:
Geachte heer agent,
Ga aub iets nuttigs doen met uw tijd ipv bonnetjes schrijven en mij iriteren. Met andere woorden: Ga boeven vangen, achterlijke klapjosti.
Met vriendelijke groet,
Gianni Eenenzestig
grquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA VERDOMME HOU EENS OP GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
din mamaquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:49 schreef Henkie94 het volgende:
Even wat muziek uit het mooie Zweden luisteren.
Ja klopt was aan het kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ze komt de club binnen en iedereen kijkt om
Zelfs breezerslet kijkt alsof hij kut wilt
Oh wat gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef JanPiraat het volgende:
Fenomeen kom je straks gezellig filmpje kijken met mama en papaen we weten vandaag knakworsten
Nee we kopen Sport1 van jouw zakgeld en dan kijken we voetbal jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Oh wat gezellig
Gaan we kinderen geen bezwaar kijken?
Mijn nacht was nogal niet nuchterquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe was je nacht? Ik weet niet eens of ik je nou nuchter smste of niet
Hehehehe goed van de drank genoten dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn nacht was nogal niet nuchter
Je typte gewoon goed (ik keek net) dus het zal wel meegevallen zijn
Ook goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee we kopen Sport1 van jouw zakgeld en dan kijken we voetbal ja![]()
![]()
Hij had toch huisarrest ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Zoon. Hoe was je koninginnenach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |