abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:24:29 #226
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96331969
Van het Svt programma Inför Eurovision:http://svtplay.se/t/102976/eurovision_song_contest vanaf 9.50
Vrij vertaald;

Andreas Johnson (Glorious) leidt het geheel in en na het de het nummer van de J's volgt het volgende commentaar:

Sarah Dwan Finer:
Leuke middle-of-the-road popmuziek, maar toch goed. Vind het moeilijk om te beoordelen vanaf een videoclip als ze niet het nummer live heeft gezien, want ze is bang dat het wel eens heel saai kan zijn als ze optreden. Ze vindt het meer nummer voor op de radio, maar het is een echt nummer, en echte nummers krijgen 4 punten.

Christin Meltzer:
Ben het met Sarah eens, het is een radionummer. En ik heb het idee dat ik het al eerder heb gehoord. Toch is het leuk, niets meer en niets minder. 3 punten

Andreas Johnson:
Ben het met jullie eens. Een mengeling van Snow Patrol light en Keane. Als het optreden in een grote zaal goed is, dan krijgen ze wat pluspunten. Maar het is nogal saai. Toch een goede 3-punter.

Lotta Engberg:
Ik vind het heel goed. En vooral als het refrein begint. En dan die zanger! Hij heeft een stem waarvan ik helemaal week word. Een heldere stem, met een zwaardere inslag (moeilijk te vetalen!) Hij mag zeker voor mij "Never Alone" komen zingen als ik wat verdrietig ben. 4 punten

Thomas Ledin
Het nummer staat op één in Nederland, maar ik denk niet dat het een internationale hit gaat worden. Ik vind het nogal saai, daarom 2 punten

Samenvatting Christer Björkman:
Misschien moeten we maar wat meer tulpen kopen voor die arme Hollanders.Het lijkt weer geen succesjaar voor ze te worden.

Eigenlijk moet je ook even doorkijken en afwachten op de reacties op Belgie (direct na Holland) Daar hoef je geen Zweeds voor te kennen. Uitlachen is namelijk internationaal.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96332045
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik irriteer me er gewoon aan... het zou verdomme een eer moeten zijn om deel te nemen en zij doen net alsof het een optreden in een buurthuis in Volendam is...
Ik snap je beweegredenen, maar we worden er niet positiever van zeg maar.
Kan jou het schelen joh, laat je lekker gaan in de ESF-sfeer. Winnen doen we toch niet, who cares.
pi_96332446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van het Svt programma Inför Eurovision:http://svtplay.se/t/102976/eurovision_song_contest vanaf 9.50
Vrij vertaald;

Andreas Johnson (Glorious) leidt het geheel in en na het de het nummer van de J's volgt het volgende commentaar:

Sarah Dwan Finer:
Leuke middle-of-the-road popmuziek, maar toch goed. Vind het moeilijk om te beoordelen vanaf een videoclip als ze niet het nummer live heeft gezien, want ze is bang dat het wel eens heel saai kan zijn als ze optreden. Ze vindt het meer nummer voor op de radio, maar het is een echt nummer, en echte nummers krijgen 4 punten.

Christin Meltzer:
Ben het met Sarah eens, het is een radionummer. En ik heb het idee dat ik het al eerder heb gehoord. Toch is het leuk, niets meer en niets minder. 3 punten

Andreas Johnson:
Ben het met jullie eens. Een mengeling van Snow Patrol light en Keane. Als het optreden in een grote zaal goed is, dan krijgen ze wat pluspunten. Maar het is nogal saai. Toch een goede 3-punter.

Lotta Engberg:
Ik vind het heel goed. En vooral als het refrein begint. En dan die zanger! Hij heeft een stem waarvan ik helemaal week word. Een heldere stem, met een zwaardere inslag (moeilijk te vetalen!) Hij mag zeker voor mij "Never Alone" komen zingen als ik wat verdrietig ben. 4 punten

Thomas Ledin
Het nummer staat op één in Nederland, maar ik denk niet dat het een internationale hit gaat worden. Ik vind het nogal saai, daarom 2 punten

Samenvatting Christer Björkman:
Misschien moeten we maar wat meer tulpen kopen voor die arme Hollanders.Het lijkt weer geen succesjaar voor ze te worden.

Eigenlijk moet je ook even doorkijken en afwachten op de reacties op Belgie (direct na Holland) Daar hoef je geen Zweeds voor te kennen. Uitlachen is namelijk internationaal.
Thanks Knut! En waarom lijkt het geen succesjaar te worden? In vergelijking tot andere landen heeft Nederland toch best veel punten?
pi_96332970
Ach en misschien zijn die West-Europese jury's wel fan van ons en dan kwalificeren we ons alsnog *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:51:53 #230
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96332988
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Thanks Knut! En waarom lijkt het geen succesjaar te worden? In vergelijking tot andere landen heeft Nederland toch best veel punten?
Ik denk omdat het er toch niet uitspringt zoals andere landen. Of misschien omdat de laatste commentator maar twee punten geeft en dat hij daarop voortborduurde?
En ze staan nu derde in de eerste helft van de tweede halve finale. Ze zullen misschien nog wat plaatsen zakken als de anderen besproken worden.
pi_96332991
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Die snapte ik ook niet helemaal nee... wat blijft er dan van die andere landen over :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:54:12 #232
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96333062
Miischien is de definitie van succes in Zweden anders. Voor Nederland zou de finale halen een succes zijn, voor Zweden is dat (bijna) een vanzelfsprekendheid. Daar is succes een top 5 plaats. Voor Nederland zou dat een wereldwonder zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 10:57:56 #233
163650 Greys
pi_96333203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Miischien is de definitie van succes in Zweden anders. Voor Nederland zou de finale halen een succes zijn, voor Zweden is dat (bijna) een vanzelfsprekendheid. Daar is succes een top 5 plaats. Voor Nederland zou dat een wereldwonder zijn.
Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96333245
Maar Zweden is toch ook al een paar jaar behoorlijk aan het floppen ondertussen... 2006 was hun laatste succesjaar
pi_96334686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alleen de Nederlanders hebben toch ook wel aangegeven dat succes is dat ze de finale bereiken? En de Zweden weten toch ook dat het voor Nederland zo is en dat Nederland al heel lang niet in de finale heeft gestaan?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 mei 2011 @ 11:37:12 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96334772
Hopelijk hebben de Jees gewoon een enorme verrassing in petto.. (8>
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:38:42 #237
316232 Lutte
duimelut
pi_96334828
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk hebben de Jees gewoon een enorme verrassing in petto.. (8>
Als de gitaar waarvan JK net een foto op Twitter zet de gitaar voor het ESF wordt krijg je je verrassing...
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_96335034
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Als de gitaar waarvan JK net een foto op Twitter zet de gitaar voor het ESF wordt krijg je je verrassing...
lempkes?
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:44:24 #239
316232 Lutte
duimelut
pi_96335078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

lempkes?
Beetje parelmoerkleurig gemozaīekt, ik probeer even een foto te fixen maar het lukt niet zo goed. :P

Linkje dan maar: http://lockerz.com/s/98575767
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 mei 2011 @ 11:46:50 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96335172
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:

[..]

Beetje parelmoerkleurig gemozaīekt, ik probeer even een foto te fixen maar het lukt niet zo goed. :P
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk eens wat de pakketdienst zojuist heeft afgeleverd..... :-) Mooooooi! JK
Ik vind um wel tof trouwens :)
pi_96335262
Dat gaat wel licht weerkaatsen natuurlijk :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:04:37 #242
202348 Susi
Temple of Love
pi_96335877
Getverderrie, wat ontieglijk zonde dat het in het Engels is.

En dat het niet Weelderig Waardeloos is.
pi_96335906
Knutknuttsson bedankt voor je post!
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:33:01 #244
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96336975
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef grazz het volgende:
Knutknuttsson bedankt voor je post!
:Y)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:51:13 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96337674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef lezzer het volgende:
Dat gaat wel licht weerkaatsen natuurlijk :)
Kwakkie is sowieso altijd de actiefste op het podium. En dan gaat ie ook nog een glittergitaar bespelen. Dan wordt het helemaal ´kwakkie en de 2 standbeelden´.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:34:17 #246
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96339498
De bookmakers hebben er ook niet veel vertouwen in:

Odd voor Nederland naar de finale staat op 2,80. Nederland niet naar de finale een schamele 1,30. Slechts 4 landen uit semi 2 hebben een slechtere quotering.
pi_96344108
Niet echt interessant...

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_96346534
Zijn trouwens alle J's terug in Nederland of alleen Jaap Kwakman, die andere 2 kunnen toch gewoon nog wel wat promotiewerk doen daar? :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:28:00 #249
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96346578
Van wat ik aan interviews heb gezien is Kwakman wel de enthousiastste :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96346702
Dat hij terug gaat om zijn kleine even te zien snap ik... maar waarom zouden die andere 2 terug willen... zet gewoon je beste beentje voor daar en doe wat aan promowerk... het lijkt zo echt of ze zich te goed voelen voor het festival...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')