Ik snap je beweegredenen, maar we worden er niet positiever van zeg maar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon aan... het zou verdomme een eer moeten zijn om deel te nemen en zij doen net alsof het een optreden in een buurthuis in Volendam is...
Thanks Knut! En waarom lijkt het geen succesjaar te worden? In vergelijking tot andere landen heeft Nederland toch best veel punten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van het Svt programma Inför Eurovision:http://svtplay.se/t/102976/eurovision_song_contest vanaf 9.50
Vrij vertaald;
Andreas Johnson (Glorious) leidt het geheel in en na het de het nummer van de J's volgt het volgende commentaar:
Sarah Dwan Finer:
Leuke middle-of-the-road popmuziek, maar toch goed. Vind het moeilijk om te beoordelen vanaf een videoclip als ze niet het nummer live heeft gezien, want ze is bang dat het wel eens heel saai kan zijn als ze optreden. Ze vindt het meer nummer voor op de radio, maar het is een echt nummer, en echte nummers krijgen 4 punten.
Christin Meltzer:
Ben het met Sarah eens, het is een radionummer. En ik heb het idee dat ik het al eerder heb gehoord. Toch is het leuk, niets meer en niets minder. 3 punten
Andreas Johnson:
Ben het met jullie eens. Een mengeling van Snow Patrol light en Keane. Als het optreden in een grote zaal goed is, dan krijgen ze wat pluspunten. Maar het is nogal saai. Toch een goede 3-punter.
Lotta Engberg:
Ik vind het heel goed. En vooral als het refrein begint. En dan die zanger! Hij heeft een stem waarvan ik helemaal week word. Een heldere stem, met een zwaardere inslag (moeilijk te vetalen!) Hij mag zeker voor mij "Never Alone" komen zingen als ik wat verdrietig ben. 4 punten
Thomas Ledin
Het nummer staat op één in Nederland, maar ik denk niet dat het een internationale hit gaat worden. Ik vind het nogal saai, daarom 2 punten
Samenvatting Christer Björkman:
Misschien moeten we maar wat meer tulpen kopen voor die arme Hollanders.Het lijkt weer geen succesjaar voor ze te worden.
Eigenlijk moet je ook even doorkijken en afwachten op de reacties op Belgie (direct na Holland) Daar hoef je geen Zweeds voor te kennen. Uitlachen is namelijk internationaal.
Ik denk omdat het er toch niet uitspringt zoals andere landen. Of misschien omdat de laatste commentator maar twee punten geeft en dat hij daarop voortborduurde?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Thanks Knut! En waarom lijkt het geen succesjaar te worden? In vergelijking tot andere landen heeft Nederland toch best veel punten?
Die snapte ik ook niet helemaal nee... wat blijft er dan van die andere landen overquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Thanks Knut! En waarom lijkt het geen succesjaar te worden? In vergelijking tot andere landen heeft Nederland toch best veel punten?
Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Miischien is de definitie van succes in Zweden anders. Voor Nederland zou de finale halen een succes zijn, voor Zweden is dat (bijna) een vanzelfsprekendheid. Daar is succes een top 5 plaats. Voor Nederland zou dat een wereldwonder zijn.
Alleen de Nederlanders hebben toch ook wel aangegeven dat succes is dat ze de finale bereiken? En de Zweden weten toch ook dat het voor Nederland zo is en dat Nederland al heel lang niet in de finale heeft gestaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Miischien is de definitie van succes in Zweden anders. Voor Nederland zou de finale halen een succes zijn, voor Zweden is dat (bijna) een vanzelfsprekendheid. Daar is succes een top 5 plaats. Voor Nederland zou dat een wereldwonder zijn.
Als de gitaar waarvan JK net een foto op Twitter zet de gitaar voor het ESF wordt krijg je je verrassing...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk hebben de Jees gewoon een enorme verrassing in petto..
lempkes?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als de gitaar waarvan JK net een foto op Twitter zet de gitaar voor het ESF wordt krijg je je verrassing...
Beetje parelmoerkleurig gemozaīekt, ik probeer even een foto te fixen maar het lukt niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje parelmoerkleurig gemozaīekt, ik probeer even een foto te fixen maar het lukt niet zo goed.
Ik vind um wel tof trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat de pakketdienst zojuist heeft afgeleverd..... :-) Mooooooi! JK
Kwakkie is sowieso altijd de actiefste op het podium. En dan gaat ie ook nog een glittergitaar bespelen. Dan wordt het helemaal ´kwakkie en de 2 standbeelden´.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |