Mjah, ik stak zojuist een NPC neer en zit nu in de gevangenis, maar ik kan helemaal nergens een sleutel ofzo vinden!?!? Is dat DLC ofzo???quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
mobiel internet ?
[ afbeelding ]
Dat schijnt een moeilijk, maar dan ook echt een heel moeilijk spel te zijn. Mensen die ik ken hebben het geprobeerd maar zijn er dan ook snel weer mee gestopt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
mobiel internet ?
[ afbeelding ]
Nee, itemshop is daarvoor he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik stak zojuist een NPC neer en zit nu in de gevangenis, maar ik kan helemaal nergens een sleutel ofzo vinden!?!? Is dat DLC ofzo???
Al geprobeerd om jezelf te killen, misschien kom je zo in de kerkhof terecht ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik stak zojuist een NPC neer en zit nu in de gevangenis, maar ik kan helemaal nergens een sleutel ofzo vinden!?!? Is dat DLC ofzo???
nee, wij zijn blauw. Wij hoeven niet, gelukkig...quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef BrandX het volgende:
Moeten we echt af en toe naar buiten dan?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, wij zijn blauw. Wij hoeven niet, gelukkig...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begrijp je angst, ik ben ook meteen even onze CAO ingedoken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben mod op FOK! wat wil een mens nog meer?
En kankerduur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik ben net terug. Er hing een of ander groot geel ding in de lucht en nu is mijn huid rood en au. En het bier was lauw en niet te zuipen.Buiten is bah
Burger King op station Zuid was ook leuk bezig. Speciaal voor Koninginnedag waren de menu's 8 euro ipv de normale prijs.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Burger King op station Zuid was ook leuk bezig. Speciaal voor Koninginnedag waren de menu's 8 euro ipv de normale prijs.
Naar de zakken van Henk en Ingrid natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:11 schreef schavuit1986 het volgende:
Is er nog wel een toekomst voor ons ? Alles word onbetaalbaar. Waar gaat het heen ?
Hun wat zijn in de stemming?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:51 schreef Daniane het volgende:
Ik moest de hele dag werken en daarom is iedereen al in Den Bosch, Eindhoven of Amsterdam en heb ik geen zin om in mn eentje te gaan reizen daarheen.. en hun zijn dan toch al in de stemming..Next year better.
Heb je nou iets tegen mn Brabants ja? Zij zijn al in de stemming nou goed laddertje zat.quote:
Venlonaer!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef fratsman het volgende:
Ik wil wel maar ben nog aan het werk!Nog een uurtje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |