Mjah, ik stak zojuist een NPC neer en zit nu in de gevangenis, maar ik kan helemaal nergens een sleutel ofzo vinden!?!? Is dat DLC ofzo???quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
mobiel internet ?
[ afbeelding ]
Dat schijnt een moeilijk, maar dan ook echt een heel moeilijk spel te zijn. Mensen die ik ken hebben het geprobeerd maar zijn er dan ook snel weer mee gestopt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
mobiel internet ?
[ afbeelding ]
Nee, itemshop is daarvoor he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik stak zojuist een NPC neer en zit nu in de gevangenis, maar ik kan helemaal nergens een sleutel ofzo vinden!?!? Is dat DLC ofzo???
Al geprobeerd om jezelf te killen, misschien kom je zo in de kerkhof terecht ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik stak zojuist een NPC neer en zit nu in de gevangenis, maar ik kan helemaal nergens een sleutel ofzo vinden!?!? Is dat DLC ofzo???
nee, wij zijn blauw. Wij hoeven niet, gelukkig...quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef BrandX het volgende:
Moeten we echt af en toe naar buiten dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |