Militair aangehouden na doorrijden van ongevalquote:Een 21-jarige militair uit Heemstede is vrijdag aangehouden, nadat hij over de stoep reed en daarbij een geparkeerde auto raakte. Ook twee voorbijgangers werden bijna aangereden. Dat meldt de politie.
De militair reed na zijn aanrijding zonder pardon door. Getuigen hadden het kenteken opgeschreven en waarschuwden de politie. Deze kon de man snel opsporen. Omdat de man een militair is, is hij overgedragen aan de Koninklijke Marechaussee. Het motief van de man is nog onduidelijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, ik vind ook dat ze moeten testen of mensen op de stoep gaan rijden moeten meenemen in de wervingsprocedure
bagger dit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, ik vind ook dat ze moeten testen of mensen op de stoep gaan rijden moeten meenemen in de wervingsprocedure
het leger heeft hem zo genaakt. iedereen gaat er kapot aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:26 schreef kitao het volgende:
[..]
bagger dit.
die kerel is de zoveelste psychopaat die door de keuring heen glipt.
Kitao topicquote:
dat zijn jouw woorden, aangezien bloem in de motor aanwezig is die mij vorige keer ook al een ban aansmeerde hoef je echt geen valse woorden in mijn mond te gaan leggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef waht het volgende:
Militairen zijn babymoordenaars die de democratie ondermijnen door geparkeerde auto's aan te vallen.
komt rechtstreeks van de FP hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kitao topic![]()
Je weet wel, diezelfde Kitao die geregeld met hele wapenarsenalen naar Duitsland trok
Blijkbaar wel.. dus topic kan gesloten wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:50 schreef kitao het volgende:
ok, we lachen er maar wat om.
wat maakt het uit, iedere gek kan militair worden blijkbaar.
laten we het opblazen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.. dus topic kan gesloten worden
ik maak me gewoon zorgen als burger omdat het erop lijkt dat de overheid steeds vaker een stel criminelen in dienst neemt en hun zelfs bewapent.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS wat heb jij met militairen?
Lijkt wel een obsessie voor je, gezien je topics.
Zoek hulp.
Met s5 uit het leger gestuurd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS wat heb jij met militairen?
Lijkt wel een obsessie voor je, gezien je topics.
Zoek hulp.
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:26 schreef kitao het volgende:
[..]
bagger dit.
die kerel is de zoveelste psychopaat die door de keuring heen glipt.
Met wat, een auto???quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik maak me gewoon zorgen als burger omdat het erop lijkt dat de overheid steeds vaker een stel criminelen in dienst neemt en hun zelfs bewapent.
Elke dronken tor kan een stoep op rijden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik maak me gewoon zorgen als burger omdat de overheid steeds vaker een stel criminelen in dienst neemt en hun zelfs bewapent.
die indruk krijg ik dus bevestigd door steeds van dit soort terugkerende berichten.
en welke hulp raad jij aan, een gewapende burgermilitieleger om jezelf te kunnen beschermen tegen losgeslagen overheidspersoneel ?
dus ik word door jou voor gek verklaard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Elke dronken tor kan een stoep op rijden.
Of wie dan ook.
Maar daar maak je geen topic over.
Dus ik vraag me oprecht af, waarom het bij je altijd over militairen moet gaan.
En de hulp?
Praat eens met je lokale psycholoog over dit soort dingen.
Die zal je gegarandeerd een behandeling aanraden.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:18 schreef kitao het volgende:
[..]
dus ik word door jou voor gek verklaard.
mooi is dat, ik knalde niet over de stoep heen als actief militair.
kill the messenger als de boodschap je niet aanstaat.
dat is wat jij probeert te doen heks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |