Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:44 schreef Kittl het volgende:
vier op een andere dag met zijn tweetjes lekker romantisch je verjaardag! uitetentje, bioscoop, snackie lekker knus op de bank/bed dvd kijken, of samen zwemmen/wandelen tijdens zonsondergang.
Hoezo niet? Ze hebben dan samen de hele dag voor zichzelf.. Mauwert.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.
Daar gaat het TS niet echt om als ik het door lees.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:48 schreef Kittl het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze hebben dan samen de hele dag voor zichzelf.. Mauwert.
Ik vind van wel, een datum is maar een datum.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.
Eh. Nee. Je bent absoluut geen zeur. Ze wil gewoon niet graag genoeg, doet geen moeite etc. Kan je misschien even volhouden maar wil je op een gegeven moment liever niet een meisje dat echt voor je gaat? Die lopen er namelijk ook rond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Dit komt mij ook bekend voor. Heb nu bijna drie maand een relatie met een meisje dat 2,5 uur weg woont. En die doet ook vaak moeilijk. Niet willen komen omdat ze huiswerk moet maken (kan toch ook in de trein of bij mij thuis?). Ze gaat liever een nieuwe fiets ophalen dan dat ze naar mij komt. Ze wil niet op koningedag komen want dan is het zo druk in de trein. En straks moet ze ook examens doen en dan zie ik haar dus drie week niet. Ik wil altijd wel tijd voor haar vrijmaken en een paar dingetjes verplaatsen (binnen redelijkheid natuurlijk). Maar zij wil dat blijkbaar niet... maargoed misschien ben ik gewoon een zeur.
Hebben wij de zelfde vriendin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Dit komt mij ook bekend voor. Heb nu bijna drie maand een relatie met een meisje dat 2,5 uur weg woont. En die doet ook vaak moeilijk. Niet willen komen omdat ze huiswerk moet maken (kan toch ook in de trein of bij mij thuis?). Ze gaat liever een nieuwe fiets ophalen dan dat ze naar mij komt. Ze wil niet op koningedag komen want dan is het zo druk in de trein. En straks moet ze ook examens doen en dan zie ik haar dus drie week niet. Ik wil altijd wel tijd voor haar vrijmaken en een paar dingetjes verplaatsen (binnen redelijkheid natuurlijk). Maar zij wil dat blijkbaar niet... maargoed misschien ben ik gewoon een zeur.
Zit ze daar in haar eentje of met vriendinnen/familie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hebben wij de zelfde vriendin?
Eigenlijk precies hetzelfde.. ze gaat liever voetbalplaatjes op de rommelmarkt verkopen dan dat ze naar mij toe komt..
Famillie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zit ze daar in haar eentje of met vriendinnen/familie?
Persoonlijk vind ik dat jij je niet zo aan moet stellen.
Tuurlijk wil ik dat! Ik heb echter wel het idee dat ze echt voor mij wil gaan, dat heeft ze zelf ook gezegd. Maar als ik vraag of ze kan volgend weekend dan is het 'uhhh ja dit en dat'. Alsof ze er nog niet over heeft nagedacht. Terwijl ik bijvoorbeeld precies weet wanneer ik kan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Eh. Nee. Je bent absoluut geen zeur. Ze wil gewoon niet graag genoeg, doet geen moeite etc. Kan je misschien even volhouden maar wil je op een gegeven moment liever niet een meisje dat echt voor je gaat? Die lopen er namelijk ook rond.
Nou dat hoop ik niet! Maar ik vind het wel prettig om te lezen dat jij het zelfde probleem hebt. Dan ligt het dus niet perse aan mij. Denk je echt dat ze het leuker vindt om plaatjes te verkopen op de markt? Ik zou eerder denken dat ze misschien een loyaliteitsprobleem heeft als ze moet kiezen tussen jou en haar familie/vrienden. Of misschien is het een soort bindingsangst?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hebben wij de zelfde vriendin?
Eigenlijk precies hetzelfde.. ze gaat liever voetbalplaatjes op de rommelmarkt verkopen dan dat ze naar mij toe komt..
Als de verjaardagen op de zelfde dag waren, dan misschien ja. Maar omdat mijn verjaardag de dag ervoor is vind ik dat ze er best de hele nacht kan blijven, en dan maar een uurtje of 2 later bij haar oma aan komt op visite.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als ik moest kiezen tussen de verjaardag van mijn oma en die van mijn vriend zou ik ook voor die van mijn oma gaan...
Niet omdat ik minder van mn vriend hou, maar omdat ik weet dat er (als het goed zit) nog een heleboel verjaardagen met mn vriend zullen komen...
Ik vind van niet. Als je naar je vriend/vriendin wil dan moet je daar wat voor over hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |