Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef GizartFRL het volgende:
Heb je het er met je vriendin over gehad?
Of ben je bang dat dit een confrontatie op gaat leveren?
Er staat niet dat ze niet op zijn verjaardag zal komen, alleen dat ze al op tijd weg moetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Inverted_World het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt het mij enigszins dat er iets niet klopt als niet aanwezig is op je verjaardag.
No offence tegen alle mensen die zeggen dat het onredelijk is om te vragen niet naar haar oma te gaan. Ten eerste vind ik dat op zich al uit haarzelf had kunnen komen. Ten tweede is er vast een middenweg.
Dat eerste inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?
Daar heb ik het over gehad. Het moet toch opgelost worden.
@gelestipjes: ja, ik wil d'r best in de ochtend wegbrengen. Heb ik ook gezegt.
Oh ja je zou eventueel om 9 uur al op het station kunnen zijn. À half 12 thuis zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef gelestipjes het volgende:
Maar hoezo kan ze pas vanaf 12 uur weg dan? Er rijden toch wel al eerder treinen neem ik aan?
Dat ze het snapt dat ik zo denk maar dat zondag (moederdag verjaardag) een speciale dag is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad.
Hoe was haar reactie erop? OF wilde ze echt perse weg om 20.00 () uur?
Nou, dan snap ik het probleem niet echt. Als je haar de volgende ochtend om 8 uur naar het station brengt of zo heeft ze nog de hele dag voor die verjaardag en moederdag. Als ze dat niet wil moet ze maar gewoon een taxi nemen naar het station of zo die avond, want verwachten dat je je eigen feest verlaat is ook niet bepaald redelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?
Daar heb ik het over gehad. Het moet toch opgelost worden.
@gelestipjes: ja, ik wil d'r best in de ochtend wegbrengen. Heb ik ook gezegt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Er staat niet dat ze niet op zijn verjaardag zal komen, alleen dat ze al op tijd weg moet
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu kan zij dus niet op mijn verjaardag komen
Vreemde redenering...quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat ze het snapt dat ik zo denk maar dat zondag (moederdag verjaardag) een speciale dag is.
Blijkbaar is de verjaardag van d'r oma velen malen belangrijker dan mijn eerste verjaardag die ik nog speciaal verzet. Ik zou er zelf voor zorgen dat ik op haar verjaardag kan komen en eventuele afspraken die ik heb verzetten. Is dat overdrijfen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is maar een verjaardag. Overdrijf toch niet zo...
Heb allerlei mensen deze datum al bekend gemaakt. Vind het zelf onredelijk om dat een week van te voren nog te wijzigen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vreemde redenering...
Kun je je feest niet alsnog verzetten naar een dag die jou dan wel beter uitkomt?
Ook dat is waar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heb allerlei mensen deze datum al bekend gemaakt. Vind het zelf onredelijk om dat een week van te voren nog te wijzigen.
Misschien iets genuanceerder, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Is dit serieus? Denk je dat er daadwerkelijk iemand op deze wereld is die een relatie van een half jaar belangrijker vind dan zijn/haar grootouders?
Leuker? Misschien
Gezelliger? Misschien
Maar belangrijker, kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen.
Doe eens sociaal en denk eens aan iemand anders dan jezelf, zak hooi.
Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:44 schreef Kittl het volgende:
vier op een andere dag met zijn tweetjes lekker romantisch je verjaardag! uitetentje, bioscoop, snackie lekker knus op de bank/bed dvd kijken, of samen zwemmen/wandelen tijdens zonsondergang.
Hoezo niet? Ze hebben dan samen de hele dag voor zichzelf.. Mauwert.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.
Daar gaat het TS niet echt om als ik het door lees.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:48 schreef Kittl het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze hebben dan samen de hele dag voor zichzelf.. Mauwert.
Ik vind van wel, een datum is maar een datum.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.
Eh. Nee. Je bent absoluut geen zeur. Ze wil gewoon niet graag genoeg, doet geen moeite etc. Kan je misschien even volhouden maar wil je op een gegeven moment liever niet een meisje dat echt voor je gaat? Die lopen er namelijk ook rond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Dit komt mij ook bekend voor. Heb nu bijna drie maand een relatie met een meisje dat 2,5 uur weg woont. En die doet ook vaak moeilijk. Niet willen komen omdat ze huiswerk moet maken (kan toch ook in de trein of bij mij thuis?). Ze gaat liever een nieuwe fiets ophalen dan dat ze naar mij komt. Ze wil niet op koningedag komen want dan is het zo druk in de trein. En straks moet ze ook examens doen en dan zie ik haar dus drie week niet. Ik wil altijd wel tijd voor haar vrijmaken en een paar dingetjes verplaatsen (binnen redelijkheid natuurlijk). Maar zij wil dat blijkbaar niet... maargoed misschien ben ik gewoon een zeur.
Hebben wij de zelfde vriendin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Dit komt mij ook bekend voor. Heb nu bijna drie maand een relatie met een meisje dat 2,5 uur weg woont. En die doet ook vaak moeilijk. Niet willen komen omdat ze huiswerk moet maken (kan toch ook in de trein of bij mij thuis?). Ze gaat liever een nieuwe fiets ophalen dan dat ze naar mij komt. Ze wil niet op koningedag komen want dan is het zo druk in de trein. En straks moet ze ook examens doen en dan zie ik haar dus drie week niet. Ik wil altijd wel tijd voor haar vrijmaken en een paar dingetjes verplaatsen (binnen redelijkheid natuurlijk). Maar zij wil dat blijkbaar niet... maargoed misschien ben ik gewoon een zeur.
Zit ze daar in haar eentje of met vriendinnen/familie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hebben wij de zelfde vriendin?
Eigenlijk precies hetzelfde.. ze gaat liever voetbalplaatjes op de rommelmarkt verkopen dan dat ze naar mij toe komt..
Famillie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zit ze daar in haar eentje of met vriendinnen/familie?
Persoonlijk vind ik dat jij je niet zo aan moet stellen.
Tuurlijk wil ik dat! Ik heb echter wel het idee dat ze echt voor mij wil gaan, dat heeft ze zelf ook gezegd. Maar als ik vraag of ze kan volgend weekend dan is het 'uhhh ja dit en dat'. Alsof ze er nog niet over heeft nagedacht. Terwijl ik bijvoorbeeld precies weet wanneer ik kan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Eh. Nee. Je bent absoluut geen zeur. Ze wil gewoon niet graag genoeg, doet geen moeite etc. Kan je misschien even volhouden maar wil je op een gegeven moment liever niet een meisje dat echt voor je gaat? Die lopen er namelijk ook rond.
Nou dat hoop ik niet! Maar ik vind het wel prettig om te lezen dat jij het zelfde probleem hebt. Dan ligt het dus niet perse aan mij. Denk je echt dat ze het leuker vindt om plaatjes te verkopen op de markt? Ik zou eerder denken dat ze misschien een loyaliteitsprobleem heeft als ze moet kiezen tussen jou en haar familie/vrienden. Of misschien is het een soort bindingsangst?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hebben wij de zelfde vriendin?
Eigenlijk precies hetzelfde.. ze gaat liever voetbalplaatjes op de rommelmarkt verkopen dan dat ze naar mij toe komt..
Als de verjaardagen op de zelfde dag waren, dan misschien ja. Maar omdat mijn verjaardag de dag ervoor is vind ik dat ze er best de hele nacht kan blijven, en dan maar een uurtje of 2 later bij haar oma aan komt op visite.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als ik moest kiezen tussen de verjaardag van mijn oma en die van mijn vriend zou ik ook voor die van mijn oma gaan...
Niet omdat ik minder van mn vriend hou, maar omdat ik weet dat er (als het goed zit) nog een heleboel verjaardagen met mn vriend zullen komen...
Ik vind van niet. Als je naar je vriend/vriendin wil dan moet je daar wat voor over hebben.quote:
Ja want je moet ook altijd meteen op komen draven voor je levenspartner wanneer dat van je verlangd wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:48 schreef Tanin het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik stap alleen een relatie in, als ik het idee heb dat die voor de rest van mijn leven is. Een levenspartner is voor mij belangrijker dan wie dan ook. Dus dat het raar is van TS dat hij verwacht dat z'n vriendin hem boven z'n oma stelt vindt ik niet zo gek (als hij dat andersom zelf ook zou doen). Verjaardagen vind ik zelf dan niet zo belangrijk, maar voorderest...
En zeker nu dat er een mogelijkheid is om 's ochtends ook nog terug te reizen, vind ik dat die vriendin zich best wat meer kan schikken, het feit dat ze daar geen zin in heeft doet me twijfelen of ze wel de juiste is voor TS.
Als ze graag een ontbijtje wil maken voor d'r moeder of oma (waar ze dus vroeg thuis voor moet zijn), dan moet ze dat zeggen, en dan kan TS overwegen om om 6 uur ff op te staan en d'r naar de trein te brengen.
Zij verplicht mij anders wel een soort van om daar heen te komen, want ze komt niet naar mij toe terwijl ik daar al drie keer ben geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:47 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ja want je moet ook altijd meteen op komen draven voor je levenspartner wanneer dat van je verlangd wordt.Zoiets kun je alleen redelijkwijs van je levenspartner vragen wanneer je op instorten zou staan ofzo
Voorderest moet je niet zeuren
Maar laat het vooral niet na, als er iets goed is als relatie-killer dan is het wel het klassieke "ontnemen van vrijheden" dan wel "opleggen van verplichtingen", hoe lullig ook
Ze is je slaafje niet
Maar je zei zelf al dat jij gratis kunt reizen terwijl het haar 17 euro of zo kost. Dan vind ik het niet zo vreemd dat ze verwacht dat jij daar vaker heen gaat dan dat ze naar jou toe komt. Of betaal je ook de helft van haar reiskosten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zij verplicht mij anders wel een soort van om daar heen te komen, want ze komt niet naar mij toe terwijl ik daar al drie keer ben geweest.
Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en heb ik haar 100% van de keren dat ze hierheen komt opgehaald. Ik vind het ook niet erg om daar iets vaker heen te gaan, maar omdat ik haar al kan ophalen, kost het haar ook minder.. En dan ben ik daar nu al drie weken achter elkaar geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar je zei zelf al dat jij gratis kunt reizen terwijl het haar 17 euro of zo kost. Dan vind ik het niet zo vreemd dat ze verwacht dat jij daar vaker heen gaat dan dat ze naar jou toe komt. Of betaal je ook de helft van haar reiskosten?
Dan ga je niet, ben je geheel vrij in..quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zij verplicht mij anders wel een soort van om daar heen te komen, want ze komt niet naar mij toe terwijl ik daar al drie keer ben geweest.
Ik had het niet over altijd meteen. Ik had het over een bepaalde belangrijke dag voor mijn partner, die ik met wat moeite prima naast een andere moeilijke dag kan plannen. Dat heb ik gewoon voor mijn partner over, of ik leg duidelijk uit waarom ik dat niet heb "me oma is jarig" is gewoon een kut smoes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:47 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ja want je moet ook altijd meteen op komen draven voor je levenspartner wanneer dat van je verlangd wordt.Zoiets kun je alleen redelijkwijs van je levenspartner vragen wanneer je op instorten zou staan ofzo
Voorderest moet je niet zeuren
Maar laat het vooral niet na, als er iets goed is als relatie-killer dan is het wel het klassieke "ontnemen van vrijheden" dan wel "opleggen van verplichtingen", hoe lullig ook
Ze is je slaafje niet
De familie is voor "altijd", de relatie in veel gevallen niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik had het niet over altijd meteen. Ik had het over een bepaalde belangrijke dag voor mijn partner, die ik met wat moeite prima naast een andere moeilijke dag kan plannen. Dat heb ik gewoon voor mijn partner over, of ik leg duidelijk uit waarom ik dat niet heb "me oma is jarig" is gewoon een kut smoes.
Verder ontneem ik mijn partner totaal geen vrijheden (en ik zou haar ook niet op mijn verjaardag verwachten), maar als er iets belangrijks is, en zij heeft dat niet voor mij over, is zij kennelijk niet de juiste voor mij, en niet geinteresseerd genoeg in de relatie.
doe jij niet gewoon veel te veel moeite?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja precies.. Te weinig moeite willen doen. Daar vind ik het ook op lijken.
Onbenulligs? Ik verzet mijn verjaardag speciaal voor haar en dan een week later laat ze weten dat ze toch niet kan. Hoezo onbenulligs?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Als je al zoveel heisa maakt om zoiets onbenulligs dan moet je misschien een andere vriendin (of geen vriendin) nemen.
Dan ben je sowieso te jong voor een relatie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Blijkbaar is de verjaardag van d'r oma velen malen belangrijker dan mijn eerste verjaardag die ik nog speciaal verzet.
Een beetje normale meid was gewoon naar beide verjaardagen gegaan. Dan blijf je gewoon tukken en ga je de volgende ochtend gewoon rechtstreeks naar je oma.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef VanHelsing het volgende:
De familie is voor "altijd", de relatie in veel gevallen niet.Als je zo serieus bent, ga samenwonen, dan heb je dat probleem niet meer
Een verstandig persoon kiest toch voor zekerheid, familie dus
Ik zou naar dat laatste gaan neigen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
En zij vindt blijkbaar van niet.
Het is wel suf van haar dat ze dat nu pas meldt, nadat je al wat hebt omgezet. Maar kom op, het is je verjaardag, daar volgen er nog zoveel van voor jou. Misschien samen met haar. Misschien met een ander.
Ja heus, vreselijk onbenulligquote:Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Onbenulligs? Ik verzet mijn verjaardag speciaal voor haar en dan een week later laat ze weten dat ze toch niet kan. Hoezo onbenulligs?
En ja, ik doe wel veel moeite. Misschien te veel dan.
Mwoah, voor mij zijn ze ook niet betekenisloos. Hoe oubollig ook, ik vind het best vervelend als vrienden mij niet eens een kaartje sturen. Waar de meesten nu dus ook rekening mee houden (net zoals ik rekening houd met hun "kinderachtigheden"quote:Op zondag 1 mei 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja heus, vreselijk onbenulligJe had sowieso natuurlijk niet speciaal voor haar je verjaardag moeten gaan verzetten, maar goed, zo zie ik dat. Misschien zijn verjaardagen voor jou wel hèt hoogtepunt in een jaar, weet ik veel
Ja, je doet te veel moeite. Je laat haar de regie hebben door je zo op te stellen. Als je ff iets minder je best gaat doen kunnen er imo 2 dingen gebeuren:quote:Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Onbenulligs? Ik verzet mijn verjaardag speciaal voor haar en dan een week later laat ze weten dat ze toch niet kan. Hoezo onbenulligs?
En ja, ik doe wel veel moeite. Misschien te veel dan.
Dus ze komt helemaal niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk dagje gehad
Ik respecteer dat zij niet tot zondagochtend kan. En zij vind de examens heel belangrijk dus daarom zegt ze dat ze nu ff niet veel kan maar na de examens weer wel.
Ik hoop voor je dat ze de waarheid spreekt, dit ging ook zo bij mijn ex.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ze komt wel. Regelt zelf dat ze de dag ervoor savonds komt tot za avond. Kijk wel of ik de verjaardag smiddags kan houden. Nee, dat weekend leert ze niet geloof ik. Geen tijd voor dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |