F-r je bent geen mislukking, ik vind je juist heel dapper en ik hoop dat je kunt blijven eten en dat de laatste weken iets gemakkelijker voor je wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het eigenlijk met billy oh-oh?
Ik ga de laptop weer uitzetten en maar even rusten. In de hoop dat mijn bd blijft dalen
Damn wat voel ik mij af en toe toch een mislukkeling
Ik vond de achterkant niet zo mooi, maar de kleur en alles wel, met vest- jasje vond ik m mooier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
Maurits is echt de leukste idd
En die kleur van de jurk van Maxima, ik was er weg van
De achterkant heb ik niet gezien, zat niet steeds te kijken, keek steeds op het verkeerde moment dan denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond de achterkant niet zo mooi, maar de kleur en alles wel, met vest- jasje vond ik m mooier.
En de voorkant vond ik ook heel mooi.
En ik vind Max en Wim nog steeds zo vreselijk leuk samen , jezus fuck wat is die vrouw zijn redding geweest zeg![]()
Dat ja. FR, luister je?quote:f_r![]()
Je bent geen mislukkeling, je bent juist een onwijze bikkel
Veel plezier en ben nu echt weg * indaha rukt zich los van toetsenbordquote:
Die achterkant was echt jammer, verder vond ik dr ook geweldig uitzien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De achterkant heb ik niet gezien, zat niet steeds te kijken, keek steeds op het verkeerde moment dan denk ikMaar hoe ze zo met dat sjaaltje stond te wapperen in de wind op het balkon, prachtig!
En ze is idd de redding van Prins Pils geweest!
[..]
Dat ja. FR, luister je?![]()
Géén mislukking. Integendeel.
Wat is je buit?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
f_r, je bent juist een kanjer en een enorme doorzetter! Fijn dat je online kunt nu, geeft lekker afleiding.
Zo, Cuijk was leuk, die houden we erinGeen handelaren, gezellig sfeertje en leuke dingen voor leuke prijzen
En dat lieve schat ben je dus niet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het eigenlijk met billy oh-oh?
Ik ga de laptop weer uitzetten en maar even rusten. In de hoop dat mijn bd blijft dalen
Damn wat voel ik mij af en toe toch een mislukkeling
Ja, z'n gangetje. Mooi weer hier. We slaan de rommelmarkten dit jaar maar even over.quote:
Oh heerlijk, lekker in de tuin rommelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje. Mooi weer hier. We slaan de rommelmarkten dit jaar maar even over.
We zijn druk in de tuin aan het pielen.
Begint er weer op te lijken. Alle kuipplanten zijn uit de kas. Zometeen nog wat dingen planten en inzaaien.
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die achterkant was echt jammer, verder vond ik dr ook geweldig uitzien.
Ik vind het zo leuk dat de liefde er bij hun alletwee zo heerlijk vanaf spat![]()
Als ik nu die Will en Keet zie, das echt al een saai suf stel vergeleken met hun
Ik had zelf niet zo heel veel maar wel deze:quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk, lekker in de tuin rommelen![]()
Ik ga lekker wandelen nu
Ja, das een leuk boek! Ik heb hem ook. Ook handige moestuintips.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had zelf niet zo heel veel maar wel deze:
[ afbeelding ]
Christan heeft een hele lading B-Damanspullen en Pokemon-DVD's
Dat zag ik ja, daarom heb ik hem meegenomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:19 schreef Strega het volgende:
Ja, das een leuk boek! Ik heb hem ook. Ook handige moestuintips.
Charmantquote:
Godallejezusquote:
Welke veranderingen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:05 schreef Ynske het volgende:
F_Rje bent een kanjer!
hier gaat t ff niet helemaal zoals ik wil, begin ineens enorm te twijfelen of ik alle verandering etc wel aankan. tel daar het feestgedruis bij op, en die maandelijkse onzin
* Ynske is alleen maar aan t janken
quote:
kan wel wezen, maar na alle shit die geweest is, is iedere verandering een grote drempelquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Welke veranderingen?
Was toch alleen maar goed nieuws?
quote:Je bent gewoon ongesteld
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach Ynske toch. Je hebt je overal al zo dapper door heen geslagen. En dan nu een terugvallertje.
Hou de moed erin meis want je kunt het. Je bent al zover gekomen op eigen kracht.
Dank jequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus![]()
Vandaar mijn TT dus![]()
f_r, als je in het ziekenhuis zou moeten blijven, zou je dan niet nog eerder mogen bevallen dan met 38 weken?
Yns
jij ook dank jequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Yns, veranderingen kunnen er aardig inhakken, maar je slaat je er wel doorheen hoor. En een potje huilen kan zo heerlijk opluchten
f_r, het zou wel rot zijn als je al die tijd moet blijven zegGelukkig dat ze nu alweer wat positiever waren. Hopelijk lukt het nu alsnog met eten en gaat je bloeddruk omlaag. Het is belangrijk om rust te houden, maar dat helpt ook echt. Ik heb ook een week in het ziekenhuis gelegen op het laatst, omdat mijn bloeddruk te hoog was. Mocht ook alleen maar liggen en verder niks. Het hielp wel en uiteindelijk ben ik nog een week thuis geweest voordat ik beviel. Ik hoop voor jou dat je niet te lang hoeft te blijven en anders dat je eerder mag bevallen
WTF? Dat is langer dan ik tijdens mijn hele leven heb gestofzuigerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:05 schreef Oognip het volgende:
Ik ben op dit moment het wereldrecord stofzuigen aan het verbrekenik zit nu op 1.5 uur, maar nu doet de stofzuiger het niet meer; oververhit
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
WTF? Dat is langer dan ik tijdens mijn hele leven heb gestofzuigerd
is niet ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ow Yns, morgen, dat ga ik maar niet doen, ik ben vandaag 4 uur met ze in het veld geweest ipv me op mijn huishouden te storten
quote:
goed bezig noemt ze datquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Kom je bij mij ook schoonmaken Yns? Je bent zo goed bezig
Aaaah wat gemeenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder heeft nog een oranje tompouce voor mij. Maar morgen komt ze niet dus ik denk dat ik hem dit jaar niet krijg.
Ah liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo, weer thuis.
Het was leuk, WJ's zus was er met d'r twee dochters en de oudste was zo gek op Oscar, ze wilde de hele tijd met 'm wandelen. Hij heeft genoten.
Ik kan het me voorstellenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Die hummer. Hij kiest wel de lekkerste plekjes uit
En ET in standje maine coon. zo ligt Zorro ook graag
Ik mis mijn katjes zo he
Als Elco iets doet wat hij niet mag dan heeft hij tenminste het fantsoen om ook een beetje beschaamd en betrapt te kijken. Daar heeft deze kat geen last van geloof ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Hummer!
Karel ligt altijd onder in mn kast, tussen de versgewassen handdoeken
Ik heb voor Hummer de klinken om moeten draaien van de deurenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Karel duwt de kast ook zelf open met zn neus ( schuifdeuren) .
Hij zou er het liefst permanent wonen geloof ik, tussen mn frisse handdoekjes
Het ruikt natuurlijk ook heerlijk frisquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Karel duwt de kast ook zelf open met zn neus ( schuifdeuren) .
Hij zou er het liefst permanent wonen geloof ik, tussen mn frisse handdoekjes
Varkens zijn het hequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire lag laatst in de wasmand met gestreken wasgoed. En die werd dan even wakker rekte zich uit en ging met een plof weer liggen.
Schaamte kent hij niet
Welke film?quote:
Ik heb nog heel veel te doen op internet vanaaf maar ik heb geen zinquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee nog, niks op tv in elk geval, daar is nooit iets op op zaterdag
Ik kijk bijna nooit tvquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi maakt altijd mijn helft van de kastdeur open loopt een rondje op de onderste plank en komt er dan weer uit
Ik ben terug uit de rimboe aan het kijken
Mijn ma ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Nja, als je zoals mn ma dol bent op Linda de Mol dan kun je je lol op op zaterdag
Ik ga zeker duimenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben off en ik hoop dat morgenochten mijn bd weer zo is.
Duimen jullie mee?
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon een echte kakker dus, teckels en corgi;s zijn ook eigenlijk echt van die kakhondjes , alleen had de teckel William moeten heten
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik meot heel eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat de huidige queen op dit manier op de troon beland was![]()
Geoffrey Rush
Ja, Helena speelde gewoon the Queen Mumquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helena Bonham Carter
![]()
Dat was niet Elisabeth though, maar haar moeder en vader
Ow zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef Goodbye het volgende:
En oh ja, dat snapte ik wel. Maar meer dat Elizabeth dus eigenlijk geen koningin "had moeten zijn" als die oudere broer gewoon op de troon was blijven zitten
Ik zat echt tijdens de film zo van "eeeeeeeeeeeeecht, neeeeeeeeee, is dat echt zooooo gegaan?"quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow zo![]()
Ik kende het Wallace Simpson verhaal wel al
Nou echt. hè. Is het tegenwoordig nog maar netjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kende het verhaal wel al.
Gillian Anderson ( Scully van de X-Files ) speelt Wallace Simpson in een dramaserie ( At Any Human Heart ). Maar ik heb me vroeger wel es goed verdiept in het Engels koningshuis, dat is me een stelletje
Will is een schatje, johquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Kate en Wills zijn de eerste generatie die het weer netjes kunnen maken hoor![]()
Ik heb er een hard hoofd in, die arme Wills is erfelijk belast
Ik geloof niet dat Harry van een andere vader is hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh man pleur op, die is zooooooo niet van Charles
Bugger bugger TITquote:
Ja dat wel, maar ik herkende het niet dus ik kijken bij de vertaling van buggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |