Ik ben net verhuisdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hier nog zo een.. al bijna 3 jaar last van nu, maargoed.. we gaan bijna verhuizen![]()
Ja, das dus mooi kut. Sprak dus net de buuf en die heeft ze dus ook op haar kamer (met name de slaapkamer waar wij ook slapen, achter. Ik word er dood ziek van. En die andere kamers lijken ze amper te hebben gvd! En als het hele blok het moet doen gaat het niks wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat dan het hele blok ze heeft Q. En ik heb wel eens gehoord dat om ze goed te bestrijden iedereen in het blok dan moet bestrijden. En de enige goede manier is mij verteld is door gas.
Vochtvreter...maar ik heb dus al telkens het raam open. Zou zo'n vochtvreter dan alsnog werken? Ik moet zeggen, die had ik dus wel in ons oude huis staan... misschien dat we ze daarom zo weinig hadden? En ventilatie is dus het raam.... en wat is goede verlichting? Ik heb er gewoon een lamp in, gordijnen en lamellen overdag open.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef sneez het volgende:
Vochtvreter werkt vaak goed, ze zoeken ook donkere plekken op, dus goede verlichting helpt ook. Check eventueel ook je ventilatie!
Ik heb altijd het idee dat dat bullshit tips zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Rewimo het volgende:
http://www.omaweetraad.co(...)e&label=Zilvervisjes
http://www.omaweetraad.co(...)n&label=Zilvervisjes
Ik heb geen poesquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
onze poes eet ze op, poes bij, wij blij
Ja, doeiquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leer je hond 'n trucje!
wel eerst even voordoen
Nou ja, als ik er echt regelmatig wat zie, en ik ben al hysterisch voor beestjes, dan word ik er wel pissed vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er niet zoveel last vanik zie ze wel lopen, en soms spoel ik ze lekker door de gootsteen, maargoed, heb geen zin om er met grof geweld tegenin te gaan
!
de gehele badkamer dubbelzijdig plakbanden is nogal onbegonnen werkquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Dubbelzijdig plakband op plekken waar ze graag komen
heldquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
1 Zilvervisje voor je Topic
[ afbeelding ]
Alleen waar ze binnenkomen. Ze wonen niet in de badkamer (als er geen gaten en scheuren zijn). Heb je een houten vloer? Of laminaat? Vinden ze fijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de gehele badkamer dubbelzijdig plakbanden is nogal onbegonnen werk
ach, wij hebben ze ook... ALS ik er 1 te pakken krijg, is tie er geweest, maar ik maak er geen punt van.quote:
In de slaapkamer hebben we dus laminaat. Maar waar de fuck plak ik dat? Hoe weet ik weet ze binnen komen? Ik kan moeilijk heel de slaapkamer beplakken. Ik zag ook dit :quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Alleen waar ze binnenkomen. Ze wonen niet in de badkamer (als er geen gaten en scheuren zijn). Heb je een houten vloer? Of laminaat? Vinden ze fijn
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
ach, wij hebben ze ook... ALS ik er 1 te pakken krijg, is tie er geweest, maar ik maak er geen punt van.
Nope, echt zilver. Papier zit enkel tussen papier. Als ik ze doodmaak blijft er ook een zilveren spoor achter. En ik heb geen papier op mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Igen het volgende:
Zilvervisjes en papiervisjes zijn niet hetzelfde hè. En het klinkt alsof TS eerder last van papiervisjes heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |