Sst, ze ligt nu op haar rug het plafond te bewonderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp, hoe staat het met het stucwerk?
Gewoon aan het eind van de dag in de containers kijken. Daar ligt al het onverkochte spul. Gratis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
TTik heb even royals gekeken en ga nu ook de vrijmarkt bekijken! Hopelijk ligt er nog wat
Tja, dan ben je wel te laat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nee een deel van de lol is juist ook de verkopers observeren, en het rondscharrelende publiek
Inderdaad heerlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nee een deel van de lol is juist ook de verkopers observeren, en het rondscharrelende publiek
Volgens mijn zeer betrouwbare bron zijn we nog op tijd, en zelfs te vroeg voor de echt goeie dealtjes; dat is pas om half 5 zei zequote:
Wut? De beste koopjes zijn toch al om 0800 weg?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mijn zeer betrouwbare bron zijn we nog op tijd, en zelfs te vroeg voor de echt goeie dealtjes; dat is pas om half 5 zei ze
Ik ga gewoon lekker genieten
Alleen de muur met de deuren, het muurtje tussen keuken en kamer, de balk en nog wat kleine stukjes!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp, hoe staat het met het stucwerk?
Ik dacht dat daar stond dat ik nog even moet wachten en dat is ook nog steeds zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pssst, soempie, misschien met je je blog iets aanpassen. de dagenteller matched niet met je "over mij"stukje
Ja, ik kan ook wel wachten tot 12 weken, omdat dan de grootste kans op een miskraam weg is. Aan de andere kant is het ook wel fijn als mensen het ook dan weten. En, positief denken. Mocht het toch mis gaan, dan is dat verdrietig, maar ook op de een of andere manier 'goed' omdat er dan waarschijnlijk iets niet best was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zo Soemp, jullie zijn er vroeg bij met vertellenleuk!
En moeheid, nog een paar weekjes, dan zal dat wel minder worden johMaar in die tijd moet er natuurlijk nog wel verhuisd en getrouwd worden. Rustig aan doen dus!
Leuk, York!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, begin een beetje in de vakantiestemming te komen. Net een hostel voor de eerste nacht geboekt. Het wordt York
Allemaal? Het is goed met jequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval allemaal 2012 kindjes.![]()
Als het bij mij lukt, wacht ik ook niet tot 12 weken hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel wachten tot 12 weken, omdat dan de grootste kans op een miskraam weg is. Aan de andere kant is het ook wel fijn als mensen het ook dan weten. En, positief denken. Mocht het toch mis gaan, dan is dat verdrietig, maar ook op de een of andere manier 'goed' omdat er dan waarschijnlijk iets niet best was.
Ik las dat Diaan nu een regelmatige cyclus heeft. Hoop dat jullie snel - zo snel mogelijk!- ook een tweede streepje hebben. Kunnen we ook met z'n drietjes kletsen over kwaaltjes en weet ik wat.![]()
In elk geval allemaal 2012 kindjes.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef Etcetera het volgende:
'wil jij gaan koken?'
Koken? Oh wacht. Ja hoor ik haal wel wat patat op
Ik doe ook niet mee.quote:
Ja precies. En het is toch juist fijn om er dan over te kletsen. Kijk, op m'n werk ga ik het ook niet vertellen tot het echt verplicht moet of het te zien is, maar aan familie en vrienden wel. Vrienden die wat verder weg staan nog niet trouwens, die vertel ik het wel met de bruiloft of iets eerder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het bij mij lukt, wacht ik ook niet tot 12 weken hoorMijn moeder en beste vriendinnen bel ik waarschijnlijk direct op, en mijn koorvrienden zijn ook allang op de hoogte dat we bezig zijn. Valt namelijk best wel op, dat ik al maanden bijna geen alcohol drink
Dank!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet: Jojo, veel plezier!
En MM ook bijna he? Jij ook veel plezier vast!
Gezellig, lekker buiten? Eet smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er weer vandoor, hapje eten met vrienden
ja ikquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Etcetera het volgende:
ja ikkoken leer ik wel wanneer ik op mezelf woon
noujaquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ikkoken leer ik wel wanneer ik op mezelf woon
Mjah, jullie zijn heel druk aan het klussen, dan is "echt koken" een onbekend fenomeen. Althans, de meeste klussen waar ik bij ben geweest die wat voorstelden, daar werd niet nog eens een uurtje in de keuken gekookt. Ik verwacht ook eerlijk dat ik in de drie maanden die wij hebben staan, wellicht 1 of 2 keer per week een echte avondmaaltijd heb, en de rest zal broodjes / salades zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik heb zojuist ook een prefab quiche in de oven gedaan. Dus, ik mag niks zeggen.
Niet verder vertellen:quote:
ben nog niet weg, vaar maandagavond pasquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet: Jojo, veel plezier!
En MM ook bijna he? Jij ook veel plezier vast!
quote:
Je zal vast niet zwanger zijnquote:Ik moet moe geweest zijn, anders slaap ik nooit overdag
Nee dank je, ik ga nu kokenquote:iemand koffie?![]()
Heel beperktquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
Kun je dan helemaal "niet" koken, of maar heel beperkt?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Soempie het volgende:
Waar dit topic al niet goed voor is. Zojuist lees ik m'n eigen post van m'n quiche weer en heb hem snel uit de oven gehaald. Was dat ding al helemaal vergeten.Wel erg donker, maar gelukkig nog niet zwart.
Soempie actie +0quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Soempie het volgende:
Waar dit topic al niet goed voor is. Zojuist lees ik m'n eigen post van m'n quiche weer en heb hem snel uit de oven gehaald. Was dat ding al helemaal vergeten.Wel erg donker, maar gelukkig nog niet zwart.
Je mag best bij ons komen oefenenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef Etcetera het volgende:
Heel beperktik bedoel, een Knorr Wereldgerecht is zo idiotproof dat lukt mij ook nog wel
maar daar houdt het wel bij op. Ik ga het wel leren hoor, lijkt me erg leuk om te doen - maar dan bij voorkeur eerst zelf oefenen voordat ik iets aan anderen voorschotel
Satestokjes? Eendenborst met sinaasappelsaus?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo Chinees halen. Nog tips buiten de babi pangang/foe yong hai om van dingen die ik eens zou moeten proberen?
Gewoon random een nummer roepen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo Chinees halen. Nog tips buiten de babi pangang/foe yong hai om van dingen die ik eens zou moeten proberen?
zonderquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook nog stroopwafelkruimels met stroop gekocht, in een plastic bakje. Nu wil ik die stroop weer wat vloeibaarder krijgen, maar moet dat bakje met of zonder deksel in de magnetron
Of half op het bakje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook nog stroopwafelkruimels met stroop gekocht, in een plastic bakje. Nu wil ik die stroop weer wat vloeibaarder krijgen, maar moet dat bakje met of zonder deksel in de magnetron
Goeie.quote:
quote:
Ik zat me ook al af te vragen waarom hij heilig verklaard zou moeten wordenquote:
Wist je dat nog niet??quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee.
Maar is Diaan bezig met een broer/zus voor Lennon? Wat een fuckzooi hier...
Zo als verrassing voor 12,5 jaar huwelijk met mw. MM uit eten. Ze weet alleen dat we iets gaan doen vanavond...
Nee wel binnen, bij Eetcafé de Gans.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gezellig, lekker buiten? Eet smakelijk alvast!
Voor mij is het ook nieuw.quote:
Life is like a box of chocolates....quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het leven zit soms vol verrassingen he
In OUD posten helpt ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je er zelf mee bezig bent/ het je interesse heeft onthoudt je het makkelijker (ik was het ook vergeten/ had er overheen gelezen
quote:
Ook na de fout weg was gehaald moest ik nog 3 keer goed lezen.quote:
Hoe wil je het goedkoper doen? Als je uit eten gaat ben je al vaak iets van 30 euro kwijt (eten en drinken) en dan heb je ook nog iets anders om te doen op de dag, neem ik aan? Bijvoorbeeld paintball is ook al een euro of 25 a 30?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Goed bouwjaar
Is 60 euro voor een vrijgezellenfeest (per persoon) veel? Ik heb er geen verstand van maar ik vind het wel een hoop geld
Je kunt uit eten gaan en de rest van de dag iets doen dat nauwelijks geld kost, of wel een activiteit doen en dan zelf uitgebreid koken bij iemand thuisquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe wil je het goedkoper doen? Als je uit eten gaat ben je al vaak iets van 30 euro kwijt (eten en drinken) en dan heb je ook nog iets anders om te doen op de dag, neem ik aan? Bijvoorbeeld paintball is ook al een euro of 25 a 30?
Ik ben gisteren met hoofdpijn de nacht ingegaan, nu nergens meer last vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja he![]()
Ik had de stad nog in gekund, er is vanalles aan muziek, maar ik kamp weer eens met een gezellige (zaterdag)hoofdpijn en mn pilletjes werken maar matigDus lekker thuis op de bank met mn nieuwe platen, en straks ook weer met mn vriend
We doen een workshop zeep-kettingen maken. Wtfquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe wil je het goedkoper doen? Als je uit eten gaat ben je al vaak iets van 30 euro kwijt (eten en drinken) en dan heb je ook nog iets anders om te doen op de dag, neem ik aan? Bijvoorbeeld paintball is ook al een euro of 25 a 30?
Ja, het kan natuurlijk ook voor een stuk minder, maar mensen die het organiseren denken vaak niet zo (is mijn ervaring). Heb het een stuk duurder meegemaakt. Terwijl ik bij iemand thuis eten vaak veel leuker vind, maargoed.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt uit eten gaan en de rest van de dag iets doen dat nauwelijks geld kost, of wel een activiteit doen en dan zelf uitgebreid koken bij iemand thuis![]()
Ik weet niet hoeveel geld de rest heeft, maar zo'n vrijgezellenfeest kan toch ook heel leuk zijn?
Ach, ik heb te lang geslapen, krijg ik altijd een zeer dak van... eigen schuld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren met hoofdpijn de nacht ingegaan, nu nergens meer last vanMaar dat werkt ook niet altijd jammer genoeg.
Ik ben best into de zeep (Lushquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:
Zeep-kettingen maken is inderdaad helemaal in tegenwoordig.Zag in de stad ook al allemaal flyers hangen voor workshops.
Geen vriendje in de buurt voor een massage? De mijne roept wel eens dat het stuk moet. Pijn is fijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, ik heb te lang geslapen, krijg ik altijd een zeer dak van... eigen schuld.
En bovendien heb ik de hele week al mn schouders vast zitten, dus het voelt allemaal sowieso niet echt lekker. Gaat wel weer over, zal wel weer stressgerelateerd zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef Soempie het volgende:
Met massages daalt Sven altijd vrij snel af.![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Misschien is hij bang om je pijn te doen? Had bij m'n ex trouwens wel hetzelfde ideeEn die vond ook dat je met nekken vrij voorzichtig moet zijn.
heeft juist iets van: je leeft je maar uit. En dat doet hij ook. En dan is pijn ook wel eens fijn
Nou, ik wil ook weleens alleen een echt goede lange massage.quote:
Kun je dat niet afbedelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ik wil ook weleens alleen een echt goede lange massage.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
En ik dacht altijd dat ik er geen zak van kon, maar dat schijnt ook wel mee te vallenGewoon doen alsof je brood kneed blijkbaar
Beetje opletten hoe de spieren lopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
En ik dacht altijd dat ik er geen zak van kon, maar dat schijnt ook wel mee te vallenGewoon doen alsof je brood kneed blijkbaar
Wel geprobeerd, maar dan is hij het al vrij snel zat en is het ook vrij lafjes..quote:
Vlak erop ofzo? Ik gebruik juist graag 2 handenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beetje opletten hoe de spieren lopenen dat boek zei dat je altijd 1 hand op het lichaam moet houden, dan is het een fijne constante massage.
Misschien moet je er iets tegenover stellen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, maar dan is hij het al vrij snel zat en is het ook vrij lafjes..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien moet je er iets tegenover stellen?
Sorry ik bedoel ook altijd minstens 1 handquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vlak erop ofzo? Ik gebruik juist graag 2 handen
Ik denk net als met lopen, dan heb je ook altijd nog even 1 voet aan de grond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vlak erop ofzo? Ik gebruik juist graag 2 handen
Ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel ook altijd minstens 1 hand
Dirty mind enzo hierquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk net als met lopen, dan heb je ook altijd nog even 1 voet aan de grond.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien moet je er iets tegenover stellen?
Ik wou al zeggen ja!quote:
Tja.... dilemmaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zou graag lekker in slaap vallen na een massage. Zonder er eerst nog iets tegenover te stellen.
Ja topinfo!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
De mannen hier kunnen nog wat van ons gesprek opsteken!
Dat wil ik ook nog wel een keertjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou graag lekker in slaap vallen na een massage. Zonder er eerst nog iets tegenover te stellen.
Hoop dat ie dan over 40 minuten binnen stapt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet t niet... over het algemeen kost het hem altijd heel veel tijd om bij zn ouders weg te komen![]()
Maar als ie zelf ook een beetje haast heeft (he better) kan ie rond 11 uur hier zijn. Da's nog netjes.
Ik wacht nog tot Sven echt goed slaapt. Ik ben een beetje verkouden en snurk, dus als hij al slaapt heeft hij er hopelijk geen last van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Op bed gaan klinkt wel aanlokkelijk ergens
Neuh, hij weet dat opzich wel, en ik snap ook wel dat ie na het eten misschien nog even koffie wil drinken voor ie na een lange dag in de auto stapt. Hij was om 7 uur al op de vrijmarkt aanwezig om de weg te wijzen aan de standhouders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Soempie het volgende:
Hoop dat ie dan over 40 minuten binnen stapt.Heb je hem ook laten weten dat je hem graag snel thuis wilt hebben?
Dat is liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot Sven echt goed slaapt. Ik ben een beetje verkouden en snurk, dus als hij al slaapt heeft hij er hopelijk geen last van.
Zo, dat is wel een heel lange dag. Hij zal wel lekker slapen vannacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh, hij weet dat opzich wel, en ik snap ook wel dat ie na het eten misschien nog even koffie wil drinken voor ie na een lange dag in de auto stapt. Hij was om 7 uur al op de vrijmarkt aanwezig om de weg te wijzen aan de standhouders.
Nee, de moeder van Sven wilde weten hoe ze moet reageren op blogspot, dus dat was ik voor haar aan het uitzoeken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn jullie nu allebei toch al afgehaakt?
Nouja zeg! Hebben we een keer een meidenavond.quote:
nee, is niet veel (als het inclusief eten is)quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Goed bouwjaar
Is 60 euro voor een vrijgezellenfeest (per persoon) veel? Ik heb er geen verstand van maar ik vind het wel een hoop geld
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, sorry, ik breek in op een vrouwen avond
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB, zat je deze plaat te luisteren?
http://www.discogs.com/Various-Top-Hits-84/release/355357
Je hebt zelfs al een ticker op je blog zie ik!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, de moeder van Sven wilde weten hoe ze moet reageren op blogspot, dus dat was ik voor haar aan het uitzoeken.
Typisch vrouwentrekje, dat gegeneraliseer de hele tijd...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen mannen kneden niet zo vaak brood.
Probeer het nog een keer Timquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Typisch vrouwentrekje, dat gegenarliseer de hele tijd...
En stiekem mijn posts aanpassen in een quote zodat het lijkt alsof ik een spelfout heb gemaaktquote:
dat doen ze bij mij ook altijd, allemaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En stiekem mijn posts aanpassen in een quote zodat het lijkt alsof ik een spelfout heb gemaakt
Tja, vrouwen zijn gemeenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En stiekem mijn posts aanpassen in een quote zodat het lijkt alsof ik een spelfout heb gemaakt
Precies!quote:
Ze moeten ook altijd jou hebben zekerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, nee, eigenlijk niet. De leidinggevenden zijn niet zo bezig met internet denk ik (ze zijn al wat ouder). En als ze me ontslaan, dan is dat maar zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt zelfs al een ticker op je blog zie ik!![]()
Ben je niet bang dat iemand van je werk dat ziet?
quote:
Wat fijn!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het zojuist m'n zwager verteld en hij reageerde heel positief! Hij had het al verwacht (ivm huwelijk en huisje). Hij vroeg ook direct naar kwaaltjes en gaf aan dat dat de eerste maanden het ergst is en dat het daarna verdwijnt. En of ik wilde weten wat het geslacht wordt, etc.Helemaal niet zo'n reactie verwacht, dus blij verrast.
mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat fijn!!
En ook prettig dat je een goed gevoel hebt mbt je werkLijkt me veel rust geven.
Vaak wel. Niet onterecht overigens, want normaal zou ik ook over zo'n tikfout (kunnen) bitchenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd jou hebben zeker
Wat bedoel je daarmee???quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vaak wel. Niet onterecht overigens, want normaal zou ik ook over zo'n tikfout (kunnen) bitchen
Nouja, net toch een beetje een paniek-gevoel, aangezien Sven het op facebook gepost heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat fijn!!
En ook prettig dat je een goed gevoel hebt mbt je werkLijkt me veel rust geven.
Ik zie staan dat hij je gelijk geeftquote:
En jawel, daar begint het gemuts weerquote:
Dat is welquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, net toch een beetje een paniek-gevoel, aangezien Sven het op facebook gepost heeft.En daar zitten dus wel collega's. Maargoed, dan nog...
Hoezo wachten op de 12 weken.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En jawel, daar begint het gemuts weer
wat een kut muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En jawel, daar begint het gemuts weer
Tevens:
quote:Picture my cousin took of the impending tornado that tore through her apartment complex before she ran for cover.
uhhhh, dat is iets wat je niet wil zien (vanuit je eigen huis)quote:
Leuk om eens te proberen, maar ik geef de voorkeur aan de Chinese tomatensoep.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhhhh, dat is iets wat je niet wil zien (vanuit je eigen huis)![]()
duck and cover
Zag in de comments dat het blijkbaar al een oudere foto is. Maar je zult het maar op je af zien komen zeggenquote:
Mooi op tijd.quote:
Is er niet de optie het uit te zetten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
dat 'volg topic' is toch maar klote... ik heb al een paar topics gemist maar ze staan toch in myat
Klik op de 'Stop volgen'-knop en je bent er vanaf.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er niet de optie het uit te zetten?
Jeejquote:
Oh ja die knop is er ook nogquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik op de 'Stop volgen'-knop en je bent er vanaf.
Maar wat is er erg aan als er een topic in je MyAT staat waarin je niet gepost hebt
Vanochtend om 10:00 uur mijn café open gedaan en was 22:15 klaar met schoonmaken en zit nu op de bank tv te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb William & Kate gedownload![]()
Morgen kijken
Morgen kijken
Morgen kijken
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:05 schreef Etcetera het volgende:
En omdat ik die film natuurlijk zo snel mogelijk wil kijken ga ik nu slapen, dan is het eerder morgen
thx. Weltrusten.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga ook eens een studie doen naar de binnenkant van m'n oogleden
Cobra, goede dienst
quote:
Wat jij wil.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan ook naar de 75k als je dat goed vindt, maar ik ben premiejager af...
2009 was mijn productiefste jaar, en ook mijn laatste achtereenvolgende jaar dat ik mijn forumjaaromzet met 300% opkrikte. Vorig jaar ging ik terug met ruim 60%...quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar goed dat het zondag is op de dag van den arbeid
Topics die niet in MYAT staan weet ik dat ik ze 'moet' teruglezen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik op de 'Stop volgen'-knop en je bent er vanaf.
Maar wat is er erg aan als er een topic in je MyAT staat waarin je niet gepost hebt
Wel vreemd. Diegene die altijd zeuren om vrij als de Dag van de Arbeid op een werkdag valt heb ik niet horen vragen of ze mogen werken op nu het een zondag is.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar goed dat het zondag is op de dag van den arbeid
quote:Op zondag 1 mei 2011 08:40 schreef Soempie het volgende:
Nee, helaas. Misschien dat ik dan volgende week ergens met de trein kan. Misschien ook wel een goed idee. Lekker een boek mee en rustig aan.
Ik zit niet zo snel op FOK! als we bij elkaar zitten hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken. Nog een maand en dan wonen we in het nieuwe huis! En dan iets meer dan een week later al trouwen. Gaat erg snel opeens.
Dat neurotischje trekje verhelpt Fok! maar mooi voor je dan...quote:Op zondag 1 mei 2011 08:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Topics die niet in MYAT staan weet ik dat ik ze 'moet' teruglezen...
Verstandig.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:25 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, Soempie
Wij zijn ook begonnen met de eerste dozen, want gedurende het verbouwen zal er weinig tijd zijn, en daarna willen we ook zo snel mogelijk over
Ik krijg er trek vanquote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag rustig aan doen, tassen inpakken, laatste boodchappen doen en vanmiddag even kijken hoe de NL voetbalcompetitie gaat eindigen.
Gisteren zelden zo lekker gegeten, die publieksprijs voor beste restaurant van NH is echt terecht. De prijzen waren ook ouderwets, met z'n tweeen was ik 64 euro kwijt.
Menu:
- Shanshai (of zo???), een paar takjes op tuinkers lijkende kruiden die mintachtig smaken en letterlijk je mond verdoven om vooraf je smaak te neutraliseren;
- Mousse van pata negra ham, gefrituurde krokante asperge met oude balsamico en romige aspergesoep;
- Biefstuk van lamsbout, bosuitjes, gepofde knoflook en aardappeltjes uit de oven
- Panna cotta met verse aardbeien, rabarbermousse en zelfgemaakt straciatella roomijs.
Vers gebakken brood er bij met olijfolie, zeezout en oranjebitter.
Magnifiek en dat voor die prijs, incl. drankjes en koffie. Onthoud die naam: De Vijfde Smaak in Wormerveer!!
Echt wel!quote:
Ik, tevens voor alle 20 aanwezigen achter de bbq gestaanquote:
Nicequote:Op zondag 1 mei 2011 11:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik, tevens voor alle 20 aanwezigen achter de bbq gestaan
En het rondje varen was ook weer geslaagd.
Zo, nu maar even teruglezen
Die heb ik voor m'n verjaardag gekregen 2 jaar terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ja die zorgde vast voor de verwarring.
Ik heb toch zo'n foute plaat op staanvandaag gevonden op de vrijmarkt: tophits uit 1984
In de "Pint" staat er nu een groot artikel over De 7 Deugdenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag rustig aan doen, tassen inpakken, laatste boodchappen doen en vanmiddag even kijken hoe de NL voetbalcompetitie gaat eindigen.
Gisteren zelden zo lekker gegeten, die publieksprijs voor beste restaurant van NH is echt terecht. De prijzen waren ook ouderwets, met z'n tweeen was ik 64 euro kwijt.
Menu:
- Shanshai (of zo???), een paar takjes op tuinkers lijkende kruiden die mintachtig smaken en letterlijk je mond verdoven om vooraf je smaak te neutraliseren;
- Mousse van pata negra ham, gefrituurde krokante asperge met oude balsamico en romige aspergesoep;
- Biefstuk van lamsbout, bosuitjes, gepofde knoflook en aardappeltjes uit de oven
- Panna cotta met verse aardbeien, rabarbermousse en zelfgemaakt straciatella roomijs.
Magnifiek en dat voor die prijs, incl. drankjes en koffie. Onthoud die naam: De Vijfde Smaak in Wormerveer!!
Wauw dat klinkt lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Menu:
Die is geweldig!quote:
Leuk stukje?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de "Pint" staat er nu een groot artikel over De 7 Deugden
Ah, die ken ik. Komt waarschijnlijk bij Koppert vandaanquote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef MadMaster het volgende:
V.w.b. het restaurant: http://www.restaurantdevijfdesmaak.nl/home.html
V.w.b. het verdovende, op tuinkers, lijkende kruidje, dat zou wel eens Sechua kunnen heten: http://www.kookinspiratie(...)hp?id=74&w=my_weblog
Ja, vreemd spul inderdaad. De vrij jonge chef-kok (Type: Never trust a skinny cook...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, die ken ik. Komt waarschijnlijk bij Koppert vandaan
Gek spul.
Wat ook bizar spul is, is de rucola cress. Een paar blaadjes op je bord en je hebt een explosie aan notensmaak. Koppert zit hier om de hoek van mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vreemd spul inderdaad. De vrij jonge chef-kok (Type: Never trust a skinny cook...) kwam het zelf aan tafel brengen en toelichten. Koppert uit Monster noemde hij inderdaad, ook voor oesterblad e.d.
Heb toch al veel gegeten en geproefd, maar dit vond ik echt een sensatie.
http://benelux.koppertcress.com/collectie/cresses/sechuan-cress
Hmm dat klinkt zeker goedquote:Heb na afloop nog even met dit mega-talent staan praten.
Binnenkort begint het verse kapucijners-seizoen. Die gaat hij bereiden met buikspek, dat hij licht rookt en dan afbraadt op de BBQ. Ik krijg nu al honger als ik daar aan denk...
Het is net onkruid dus dat moet wel lukkenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net een klavertje geplantvan mn moeder gekregen, voor geluk
Ben benieuwd! Wel kut als ie het niet gaat doen natuurlijk
Natuurlijk gaat het klavertje wel groeien.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net een klavertje geplantvan mn moeder gekregen, voor geluk
Ben benieuwd! Wel kut als ie het niet gaat doen natuurlijk
Jawel, je moet geluk hebben dat 'ie gaat groeienquote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
anders verdient het ook niet om een geluksklavertje te zijn
Paas - Worteltjes - Haasquote:Op zondag 1 mei 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens ook mn paastak in een pot aarde gezet; die was worteltjes gaan groeien in de vaasMisschien heb ik straks wel een hazelaar opgekweekt
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
[Uruguay-mode]
Nee sorry, kaartje genoeg...
[/Uruguay-mode]
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paas - Worteltjes - Haas
Zeg dat het geen toeval is wat je hebt gepost...
Scherp.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paas - Worteltjes - Haas
Zeg dat het geen toeval is wat je hebt gepost...
Wow, iemand kijkt daar níet blijquote:Op zondag 1 mei 2011 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, Obama had Trump mooi te pakken..maar na Obama kwam Seth Meier.
Binnen 12 seconden een mooie klap in het gezicht van Trump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat ding is zelfs uitgezonden voordat ze gingen trouwenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
En ik dacht dat je het huwelijk nog een keer ging kijken, maar je hebt die film gedownloadik zag er laatst een stukje van op tv en hij leek me echt té slecht.... wie verzint het om nu al een film te maken over die twee mensen?
![]()
Vergeet daar niet een Zeezuipertje te kopenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Huis opgeruimd, koffers gepakt, PC uit.
Morgenvroeg op pad naar de Ardennen met stop/lunch in Baarle Nassau...
Hele fijne vakantiequote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Huis opgeruimd, koffers gepakt, PC uit.
Morgenvroeg op pad naar de Ardennen met stop/lunch in Baarle Nassau...
Veel zin in, te lang daar niet geweest. En we hebben prima weer...
ben nog wel even hier, ga zo rond half 3 morgenmiddag wegquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
MM, fijne vakantie!
Jij ging morgen toch Jojo?
Dat klinkt allemaal heerlijk!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vreemd spul inderdaad. De vrij jonge chef-kok (Type: Never trust a skinny cook...) kwam het zelf aan tafel brengen en toelichten. Koppert uit Monster noemde hij inderdaad, ook voor oesterblad e.d.
Heb toch al veel gegeten en geproefd, maar dit vond ik echt een sensatie.
http://benelux.koppertcress.com/collectie/cresses/sechuan-cress
Heb na afloop nog even met dit mega-talent staan praten.
Binnenkort begint het verse kapucijners-seizoen. Die gaat hij bereiden met buikspek, dat hij licht rookt en dan afbraadt op de BBQ. Ik krijg nu al honger als ik daar aan denk...
En dan hebben ze het dus over de breedte van het shirt als je het plat ligt. Oftewel, het is een total crapshoot of je een shirt gaat krijgen dat 1-2 maten te groot OF te klein isquote:Nu is het zo dat er een verschil kan zijn van 1 a 3 cm. Omdat wij meerdere shirts hebben opgmeten en daarvan een gemiddelde hebben genomen
Nee het is dikke pret.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat trouwens niet echt goed in de duinen. 4 grote branden
Eén van de aangehouden personen had een brandbare vloeistof bij zich.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
2 Aanhoudingen lees ik net.
-edit-
Schoorl ook weer. Dat was een paar jaar geleden ook al de lul.
Jazekerquote:
Voorlopig even niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |