Sst, ze ligt nu op haar rug het plafond te bewonderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp, hoe staat het met het stucwerk?
Gewoon aan het eind van de dag in de containers kijken. Daar ligt al het onverkochte spul. Gratis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
TTik heb even royals gekeken en ga nu ook de vrijmarkt bekijken! Hopelijk ligt er nog wat
Tja, dan ben je wel te laat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nee een deel van de lol is juist ook de verkopers observeren, en het rondscharrelende publiek
Inderdaad heerlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nee een deel van de lol is juist ook de verkopers observeren, en het rondscharrelende publiek
Volgens mijn zeer betrouwbare bron zijn we nog op tijd, en zelfs te vroeg voor de echt goeie dealtjes; dat is pas om half 5 zei zequote:
Wut? De beste koopjes zijn toch al om 0800 weg?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mijn zeer betrouwbare bron zijn we nog op tijd, en zelfs te vroeg voor de echt goeie dealtjes; dat is pas om half 5 zei ze
Ik ga gewoon lekker genieten
Alleen de muur met de deuren, het muurtje tussen keuken en kamer, de balk en nog wat kleine stukjes!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp, hoe staat het met het stucwerk?
Ik dacht dat daar stond dat ik nog even moet wachten en dat is ook nog steeds zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pssst, soempie, misschien met je je blog iets aanpassen. de dagenteller matched niet met je "over mij"stukje
Ja, ik kan ook wel wachten tot 12 weken, omdat dan de grootste kans op een miskraam weg is. Aan de andere kant is het ook wel fijn als mensen het ook dan weten. En, positief denken. Mocht het toch mis gaan, dan is dat verdrietig, maar ook op de een of andere manier 'goed' omdat er dan waarschijnlijk iets niet best was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zo Soemp, jullie zijn er vroeg bij met vertellenleuk!
En moeheid, nog een paar weekjes, dan zal dat wel minder worden johMaar in die tijd moet er natuurlijk nog wel verhuisd en getrouwd worden. Rustig aan doen dus!
Leuk, York!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, begin een beetje in de vakantiestemming te komen. Net een hostel voor de eerste nacht geboekt. Het wordt York
Allemaal? Het is goed met jequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval allemaal 2012 kindjes.![]()
Als het bij mij lukt, wacht ik ook niet tot 12 weken hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel wachten tot 12 weken, omdat dan de grootste kans op een miskraam weg is. Aan de andere kant is het ook wel fijn als mensen het ook dan weten. En, positief denken. Mocht het toch mis gaan, dan is dat verdrietig, maar ook op de een of andere manier 'goed' omdat er dan waarschijnlijk iets niet best was.
Ik las dat Diaan nu een regelmatige cyclus heeft. Hoop dat jullie snel - zo snel mogelijk!- ook een tweede streepje hebben. Kunnen we ook met z'n drietjes kletsen over kwaaltjes en weet ik wat.![]()
In elk geval allemaal 2012 kindjes.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef Etcetera het volgende:
'wil jij gaan koken?'
Koken? Oh wacht. Ja hoor ik haal wel wat patat op
Ik doe ook niet mee.quote:
Ja precies. En het is toch juist fijn om er dan over te kletsen. Kijk, op m'n werk ga ik het ook niet vertellen tot het echt verplicht moet of het te zien is, maar aan familie en vrienden wel. Vrienden die wat verder weg staan nog niet trouwens, die vertel ik het wel met de bruiloft of iets eerder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het bij mij lukt, wacht ik ook niet tot 12 weken hoorMijn moeder en beste vriendinnen bel ik waarschijnlijk direct op, en mijn koorvrienden zijn ook allang op de hoogte dat we bezig zijn. Valt namelijk best wel op, dat ik al maanden bijna geen alcohol drink
Dank!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet: Jojo, veel plezier!
En MM ook bijna he? Jij ook veel plezier vast!
Gezellig, lekker buiten? Eet smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er weer vandoor, hapje eten met vrienden
ja ikquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Etcetera het volgende:
ja ikkoken leer ik wel wanneer ik op mezelf woon
noujaquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ikkoken leer ik wel wanneer ik op mezelf woon
Mjah, jullie zijn heel druk aan het klussen, dan is "echt koken" een onbekend fenomeen. Althans, de meeste klussen waar ik bij ben geweest die wat voorstelden, daar werd niet nog eens een uurtje in de keuken gekookt. Ik verwacht ook eerlijk dat ik in de drie maanden die wij hebben staan, wellicht 1 of 2 keer per week een echte avondmaaltijd heb, en de rest zal broodjes / salades zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik heb zojuist ook een prefab quiche in de oven gedaan. Dus, ik mag niks zeggen.
Niet verder vertellen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |