Meer hints ga ik niet geven, maar het woord 'hard' komt niet in het plan voorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Bellah het volgende:
Ben benieuwd, gewoon lekker hard varen toch?
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef BEFEM het volgende:
SkollZwaar is beginneling af![]()
![]()
Bier op zijn kosten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk t niet menneke, je bent al dik zatquote:Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef BEFEM het volgende:
SkollZwaar is beginneling af![]()
![]()
Bier op zijn kosten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Denk t niet menneke, je bent al dik zat
Wauw! Wat een successen, gefeliciteerd allemaal! De wind was inderdaad imposant.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Bellah het volgende:
Was een goed weekend voor Tramposa, Skollzwaar en mij! Mijn meisjes zijn ook beginneling af, mooie strakke race ondanks de weersomstandigheden...
Loting was weinig licht toch, Appelstroop?Balen.
Was inderdaad bekend, maar heeft nooit op NLroei gezet. Had het toen in het wedstrijdverslag willen verwerken, maar dat paste niet meer. Voor een apart berichtje is het te klein.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Moet je ook eens vroeg opstaan, JW
overigens:
http://www.westelijke.nl/home/nieuws/
schandalig, alweer schade aan boten blijkbaar. Wat is daar nou leuk aan?
Enne, verliezen met minimaal verschil terwijl je op de 1750 nog eerste ligt is kut.
De loting was te omschrijven als 'klote'! Vaar je belabberd, word je laatste (= niet door naar finale) en vaar je alsnog 6 seconden sneller dan de voorgaande heat. Was een kort weekend zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Bellah het volgende:
Was een goed weekend voor Tramposa, Skollzwaar en mij! Mijn meisjes zijn ook beginneling af, mooie strakke race ondanks de weersomstandigheden...
Loting was weinig licht toch, Appelstroop?Balen.
Niet zo zuur, is hartstikke leuk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
Mensenkinderen wat een flauwe bedoening
Eerlijk gezegd had ik na 20 seconden wel weer genoeg gezien...quote:
Niks zuur aan. Ik moest lachen in het begin (de '20 seconden' waar Thrawn het ook over heeft), maar het gaat wel echt te lang door.quote:
Vond 'm mooi! Krijg ik eindelijk eens wat meer inzicht in die lichte pikken met hun slablaadjes en kwarkinjecties. Laat trouwens ook maar weer eens zien dat wat geneeskunde dan ook wel is, het is in ieder geval geen toegepaste wetenschapquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nieuw filmpje: http://www.roei.tv/index.php?item=play&pid=18571
Omdat anders niemand weet in welke richting men die baan moet zoeken natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef BEFEM het volgende:
Even een random vraag. Waarom staat bij wedstrijden op de Bosbaan Amstelveen maar bij Vidar Tilburg?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |