Ik heb de plannen van de uitbreiding van het gebouw gezien en dat ziet er wel mooi uit. Inderdaad moet dan ook het coachpad verbeteren, maar dan is het wel een erg mooie trainingslocatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:47 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Er zijn al jaren plannen om het complex bij Vidar aan te passen.
http://www.tilburg.com/we(...)e-van-het-zuiden.htm
Succes morgen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef Sjobber het volgende:
Vraag me af hoe zo een Tub er nou uitziet. Had zelf nog aan een Ov1x gedacht, maar toch voor de skiff gekozen. Omdat ik dan niet kon trainen in de Ov1x. En dat vind ik wel van essentieel belang, anders krijg ik nog meer blaren en kontpijn omdat mijn lichaam zo een boot/palen niet gewend is. ...
Die ingeschreven kerkboot lijkt mij ook wel lachen.
Zo naar bed
Ditte:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Bellah het volgende:
Wat is een kerkboot? Succes in ieder geval!
Gaat rapper dan je denkt met 14 roeiers. Ik was vorig jaar bij de Vogalonga en die gondels kregen ze nog een aardige snelheid uit. Deze werkt zo te zien als een normale roeiboot (met slidings), dus dan kan je best wat kracht kwijt als je dat wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Fiekie het volgende:
En daar gaan mensen al die kilometers in trotseren? Serieus?!
Er zijn wel veel roeiers maar ook veel weerstand, omdat dat ding zo breed is. Ik kan me niet voorstellen dat dat opweegt. En wat is een aardige snelheid? sneller dan een c4?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Gaat rapper dan je denkt met 14 roeiers. Ik was vorig jaar bij de Vogalonga en die gondels kregen ze nog een aardige snelheid uit. Deze werkt zo te zien als een normale roeiboot (met slidings), dus dan kan je best wat kracht kwijt als je dat wil.
Mooi verhaal over een bijzondere sporter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2701.html
Wolter Blankert
Een C4 is de Ferrari van de vogalonga, niets gaat sneller (want gladde boten roeien daar nauwelijks mee ivm kans op zinken). Maar die gondels kunnen ze een ED-snelheid (met 16 roeiers) van een km of 9 per uur uit halen, wat best indrukwekkend is gezien dat je niet trekt met je benen maar duwt met je lichaam, wat niet erg efficient is. Bij deze boot kan je gewoon op je benen werken, dus die zou in de buurt kunnen komen van een C4.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Fiekie het volgende:
[..]
Er zijn wel veel roeiers maar ook veel weerstand, omdat dat ding zo breed is. Ik kan me niet voorstellen dat dat opweegt. En wat is een aardige snelheid? sneller dan een c4?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2701.html
Wolter Blankert
Ik wilde hetzelfde zeggen als het commentaar daar. Als je wereldkampioen bent heb je toch de top gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2701.html
Wolter Blankert
... en als hij geen wereldkampioen was geworden was de Nederlandse selectie wel de top. Zo blijven we bezig. Als Wolter het er zelf mee eens is (en ik heb uitvoerig met hem overlegd) dan lijkt de titel me goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde zeggen als het commentaar daar. Als je wereldkampioen bent heb je toch de top gehaald
Misschien zou ''niet naar potentie'' ofzo beter zijn.
Verder zijn zulke interviews leuk om te lezen, mag je bij meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |