Ik wil naar omgeving Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alEn toen blijven pakken? Ooit nog terug naar DDT of PPD?
quote:
Okequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil naar omgeving Amsterdam.![]()
Nah echt blijven plakken is het niet. Half jaar terug relatie verbroken, heb sinds februari een flatje hier. Stond ook ingeschreven in PPD
[..]![]()
GMTA
Ik ben voor een krat incl statiegeld iets van 13 euro kwijt
ik las hetquote:
quote:
Is geen bocht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor pauperbier zuip jij dan? Niet gek dat je dan katers hebt
Schultenbrau is kwalitatief een goed biertjequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
wtf is dit voor TT?
[..]
[..]
Is geen bocht.Wel pauper bier mja ik heb t niet zo breed.
Was laatst op de tv (keuringsdienst van waren) een bier proef test door een bier kenner en het bier wat ik drink kwam er uit als Heineken en Heineken als euroshopper.
Euroshopper ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schultenbrau is kwalitatief een goed biertje
TT is een geintjequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
wtf is dit voor TT?
[..]
[..]
Is geen bocht.Wel pauper bier mja ik heb t niet zo breed.
Was laatst op de tv (keuringsdienst van waren) een bier proef test door een bier kenner en het bier wat ik drink kwam er uit als Heineken en Heineken als euroshopper.
Snap ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
TT is een geintje
Ow ja als het om het geld gaat is het logisch. Ik moet ook wel op m'n geld letten maar op bepaalde dingen bezuinig ik niet en dat Bier en Cola
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik hou schoon maar iets van 27 eu over voor mn boodschappen per week dus dan moet je welDaarnaast is t gewoon echt goed te drinken.
Wat zijn ziekenfilms?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en ziekenfilms kijken
Ik gok wel meer!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik weet niet hoeveel ik per week heb, let ik niet op maar ik denk dat ik tussen 100 en 150 euro per maand aan supermarkt boodschappen uitgeef
Oeh een natte Knetter strakkies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en ziekenfilms kijken
Films die je stiekem heul leuk vindt, en kijkt als je ziek bentquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat zijn ziekenfilms?
Ik ga straks weer verder met 24 S3, voor de 3de x inmiddels, briljante serie
Denk het ook ja. De ene maand is ook meer dan de andere want soms moet ik bier kopen en bijv. zo'n sixpack Coca Cola Light, dat tikt aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok wel meer!Met die 27 eu kom ik over de 100 eu per maand en neem van mij aan dat dat niet veel is.
(er even van uit gaande dat een maand 4 weken heeft.)
Je woont in een studentenhuis?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Films die je stiekem heul leuk vindt, en kijkt als je ziek bent
Bij ons thuis, als je ziek bent.. mag je de hele dag films kijken die je zelf wilt en met een dekentje op de bank hangen
ik ga mary poppins en sleepless in seatle kijken
neu bij mamsquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je woont in een studentenhuis?
Have Fun!
Jij ook!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu bij mams![]()
thx
beterschap
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Films die je stiekem heul leuk vindt, en kijkt als je ziek bent
Bij ons thuis, als je ziek bent.. mag je de hele dag films kijken die je zelf wilt en met een dekentje op de bank hangen
ik ga mary poppins en sleepless in seatle kijken
Mja dan loopt t idd op ja. Denk trouwens dat ik gewoon euroshopper blijf kopen als ik meer geld heb. Ben een dief van mn eigen portemoniks als ik t niet doe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. De ene maand is ook meer dan de andere want soms moet ik bier kopen en bijv. zo'n sixpack Coca Cola Light, dat tikt aan.
Euroshopper cola.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan loopt t idd op ja. Denk trouwens dat ik gewoon euroshopper blijf kopen als ik meer geld heb. Ben een dief van mn eigen portemoniks als ik t niet doe.
Dat valt idd reuze mee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb even gekeken in TIM het huishoudboekje en deze maand kom ik op precies 100 euro aan boodschappen, valt me reuze mee
Ow wacht niet alles stond onder het kopje Boodschappen. Ik kom nu op 170 euro uitquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat valt idd reuze mee!Snap all1 niet hoe je dat doet.
Hahahaha dacht al. 100 eu is nl wel heul erg weinig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow wacht niet alles stond onder het kopje Boodschappen. Ik kom nu op 170 euro uit
Zo iets ja!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou Myraela nu gezellig met haar Oma aan het kletsen zijn?
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga zo maar even wat eten en naar moeders toe...
Tot laters!
Neuh ik was t juist niet van plan. Lekker opstandigquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin om oranje kleren aan te doen, ben ik nu een buitenbeentje?
Ik draag ook blauw en zwart, dus nee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een oranje kroontje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh ik was t juist niet van plan. Lekker opstandig
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Je vergeet dat vrouwen zich meerdere keren per dag kunnen verkleden gewoon omdat ze dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik draag ook blauw en zwart, dus nee.
Bedankt dat je ons achterlaat met dit kutnummerquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet dat vrouwen zich meerdere keren per dag kunnen verkleden gewoon omdat ze dat leuk vinden.
Goed nu ben ik echt weg!
Beeld je dan de clip maar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons achterlaat met dit kutnummer
En dan zelf dit nummer aanvragen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons achterlaat met dit kutnummer
Mequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik merk een nieuwe aanwas op, wat leuk, zijn er ook alweer nieuwe jocks?
Haha dit is een beter nummerquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zelf dit nummer aanvragen!![]()
Mja maar niet zo geil als Britney.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me
[..]
Haha dit is een beter nummer
Rock / Metal en morgen Fout uurtjequote:
Je kan niet zonder ons he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja maar niet zo geil als Britney.![]()
Maar goed ik moet echt gaan.Volgens mij kan ik beter mn browser afsluiten ofzo....
Ken je dan ook De Staat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rock / Metal en morgen Fout uurtje![]()
quote:[..]
Je kan niet zonder ons he?
Ach ik moest nog even wat peuken maken voor straks en dat is t makkelijkst aan mn bureau. Aangezien mn pc nooit uit gaat is t te verleidelijk om te reageren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rock / Metal en morgen Fout uurtje
[..]
Je kan niet zonder ons he?
Ik ken het van naam maar ken geen nummer van ze. Ist wat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ken je dan ook De Staat?Of doe je niet aan nederrock?
[..]
Zekerquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ken het van naam maar ken geen nummer van ze. Ist wat?
Je bedoelt blowtjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik moest nog even wat peuken maken voor straks en dat is t makkelijkst aan mn bureau. Aangezien mn pc nooit uit gaat is t te verleidelijk om te reageren.
In het kader van de bezuinigingen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik blow niet.Ik maak mn peuken zelf.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is niet beter dan Toxic!![]()
Wel lekker maar niet beter.
De beste rockband die Nederland heeft, sommigen vergelijken het met Triggerfinger, maar ze zijn veel beter dan Triggerfinger (die Belgische rockband...) Ze hebben een eigen sound ontwikkelt en hebben in 2010 als enige Nederlandse band op Glastonbury mogen spelen. En de machine die ze tegenwoordig meenemen naar elk festival is goddelijk, dus ik zeg doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ken het van naam maar ken geen nummer van ze. Ist wat?
Ik ga een CD downloaden. Het klinkt wel apart, denk dat ik er ff aan moet wennenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De beste rockband die Nederland heeft, sommigen vergelijken het met Triggerfinger, maar ze zijn veel beter dan Triggerfinger (die Belgische rockband...) Ze hebben een eigen sound ontwikkelt en hebben in 2010 als enige Nederlandse band op Glastonbury mogen spelen. En de machine die ze tegenwoordig meenemen naar elk festival is goddelijk, dus ik zeg doen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het kader van de bezuinigingen?
Ik heb 2 jijbuis filmpjes neergezet voor jequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga een CD downloaden. Het klinkt wel apart, denk dat ik er ff aan moet wennen
Machinery (2e album) klinkt apart inderdaad, maar Wait For Evolution (1e album) is goed te doen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga een CD downloaden. Het klinkt wel apart, denk dat ik er ff aan moet wennen
Heb ze ff kort beluisterd, wel apartquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 2 jijbuis filmpjes neergezet voor je
Zo eens de stad in Mortal Kombat scoren en Sega Classics
Ik hou wel van aparte dingen qua muziek, dus ik vind het wel watquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb ze ff kort beluisterd, wel apart
Duidelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou wel van aparte dingen qua muziek, dus ik vind het wel wat
Maar wel een erg goed slaapliedjequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Enter Sandman.. Das een slaapliedje man!
pray the lord my soul to keepquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Enter Sandman.. Das een slaapliedje man!
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar wel een erg goed slaapliedje
Beterschapquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga stofzuigen, je moet wat doen als je ziek bent
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
gek hequote:
Koelkast vermaakt bezoekquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gek he
Moet jij je niet met je bezoek vermaken?
en daar heb jij geen verstand van?quote:
Veel minderquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar heb jij geen verstand van?
Dan is het maar goed dat je koelkast hebtquote:
Juistquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je koelkast hebt
Huppel wilde gister alle mannen over zich heen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
Geen goed plan om in t dorp te gaan buurten.... Lopen verdikke allemaal half naakte vrouwen.....![]()
Straks heb ik ook zo een bui als Huppel gister.
Geeft toch nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
Geen goed plan om in t dorp te gaan buurten.... Lopen verdikke allemaal half naakte vrouwen.....![]()
Straks heb ik ook zo een bui als Huppel gister.
Nee ze was zo geil dat ze iemand kon verkrachten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppel wilde gister alle mannen over zich heen?
En hier was het ook best aangenaam qua dames
Mwa zo geil zijn dat je iemand zou kunnen verkrachten vind ik wat ver gaan.quote:
Ohh, en niemand bood zich even aan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ze was zo geil dat ze iemand kon verkrachten.
Man wat een tetten heb ik mogen aanschouwen!!!![]()
Oh dat had ik niet gelezenquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa zo geil zijn dat je iemand zou kunnen verkrachten vind ik wat ver gaan.![]()
Straks moet ik fappen tot de vellen er bij hange...
Ja ik maar ik woonde dr te ver weg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, en niemand bood zich even aan?
Straks is ze ook nog bezopen, dan zal ze wel weer zo geil zijn als gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Klopt want dit vindt ik niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ach we moeten zo elkaars keuze slikken. Ik kan niet zeggen dat ik t leuk vond die Japanse kinder techno.
Maar jij zal ook niet alles leuk vinden wat ik er inzet.
Dat dacht ik al.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Ik vind dit zo onwijs goed!
![]()
Kan t ook helemaal mee rappen.
![]()
Yo Yo wigger in tha house.![]()
NOT.
Ik heb gestofzuigd, onkruid uit de voortuin gehaald, toen ff op bed gelegen omdat ik ziek ben en me daarna kut voeldequote:
Jeetje wat actiefquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb gestofzuigd, onkruid uit de voortuin gehaald, toen ff op bed gelegen omdat ik ziek ben en me daarna kut voeldeen net gedoucht en de douche gepoetst! Ha
Nog geneukt?
Moet je ook niet met je hand in je broek rondlopen....quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb gestofzuigd, onkruid uit de voortuin gehaald, toen ff op bed gelegen omdat ik ziek ben en me daarna kut voeldeen net gedoucht en de douche gepoetst! Ha
Nog geneukt?
Istie nog druk met je bezoek?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jeetje wat actief
Nog niet geneukt
Twee handen dan he!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je hand in je broek rondlopen....
Ik ging naar mn moeder net vent!Wat denk je zelf?
Tijd om te neuken danquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
bezoek is weer op weg naar huis
Heb jij zo een grote kut dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Twee handen dan he!Ik las hierboven van alles over chickes en tetten, vandaar
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij zo een grote kut dan?![]()
Mja was met moeders even naar de rommelmarkt alhier gelopen en daar kom je wel flink wat tetten tegen ja!Maar om die daar dan meteen de bosjes in te slepen vond ik wat ver gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh zo nog even britney in de playlist zetten voor je?![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.
BierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh zo nog even britney in de playlist zetten voor je?Veel plezier en Britney hoef je er niet in te zetten
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Nog lange nietquote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huppel, zijn dat je eigen tieten?
Gaat dat gezellig worden?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik vanavond de beste vriendin van mn ex op visite
Hahaha ja!!quote:
Wat ga je met haar doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik vanavond de beste vriendin van mn ex op visite
Roddelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ga je met haar doen?
Mensen die ontkennen dronken te zijn, zijn het vaak juist wel
Angst, ik heb hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, ik heb pas een verzoekje gedaan
Nee nee, deze is echt goed, trust mequote:
Ja watquote:
Dit is gewoon buitengewoon goedquote:
Welk spel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck moves uit je hoofd leren, gewoon buttonbashen
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck moves uit je hoofd leren, gewoon buttonbashen
EUJ niet zo bijdehand tegen mij doen he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mortal Kombat
[..]
Je leest t toch?![]()
Wat wou je er aan doen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
EUJ niet zo bijdehand tegen mij doen he?
Blijkbaar, daar bemoei ik me niet meequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen dan?![]()
Waren er trouwens wat uploads van mij te min voor Draakje?(Ik weet het bitrate zal wel vals geweest zijn, terwijl ik toch echt de stappen gevolgd heb..)
Wanna betquote:
Als je naar de stad gaat zullen alle mannen zich 1 voor 1 in een rijtje voor je opstellenquote:
Kom net uit de stadquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je naar de stad gaat zullen alle mannen zich 1 voor 1 in een rijtje voor je opstellen
quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft knetter je alleen gelaten?
Ghehequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaDie is film kijken en Outpost zit bier te drinken op zijn balkon. Popje is eten en dan neuken.
Ik stel het neuken nog even uit. alle tijdquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaDie is film kijken en Outpost zit bier te drinken op zijn balkon. Popje is eten en dan neuken.
Ik wil ook neukenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik stel het neuken nog even uit. alle tijd
Heb al drank opquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je weet waar dat kan. Mja je wil er geen moeite voor doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver zit ik net verscholen (voor de wind) achter een muurtje op mn balkon waai ik als nog uit mn hemd.... Natuurlijk net als er een paar tienermutsen langs lopen die meteen beginnen te gillen..... Komt r net een busje aanrijden van de politie.... Kan volgens mij met deze wind maar beter binnen blijven zitten.
Meteen flink verkracht in de bosjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]heb je de chickies gelijk gehosseld?
Hahahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik vanmiddag bij mn zoon te kijken die aan het optreden is in Emmen.
Staan er chicks van een jaar of 16 te kijken. Hoor ik 1 van die grietjes zeggen dat ze mijn zoon (12) wel wil doen
Wat een held ben je toch ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meteen flink verkracht in de bosjes natuurlijk.Vandaar dat politie busje waarschijnlijk.
Zodanquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik vanmiddag bij mn zoon te kijken die aan het optreden is in Emmen.
Staan er chicks van een jaar of 16 te kijken. Hoor ik 1 van die grietjes zeggen dat ze mijn zoon (12) wel wil doen
HELL NO!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HahahaIk neem aan dat je je zoon even op de hoogte hebt gesteld van dit feit?
Dacht dat ze meteen zn nummer aan dat chikkie had gegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HahahaIk neem aan dat je je zoon even op de hoogte hebt gesteld van dit feit?
Nee!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht dat ze meteen zn nummer aan dat chikkie had gegeven.
Waarschijnlijk omdat ie pas 12 is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom niet? Waren ze lelijk of mag hij geen boerinnen doen?
Hij is 12quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom niet? Waren ze lelijk of mag hij geen boerinnen doen?
Tegenwoordig kan dat bestquote:
Niet lullig bedoeld enzo maar ehm tegenwoordig zijn ze al veel vroeger actief. Ik snap dat t je zoon is en je m nog wil beschermen maar als je dit later ooit tegen m verteld zal ie wel balen dat je dat niet hebt gedaan.quote:
4??quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat bestNet alsof jij geen mannen doet die 4 jaar jonger zijn
Mijn zoon nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld enzo maar ehm tegenwoordig zijn ze al veel vroeger actief. Ik snap dat t je zoon is en je m nog wil beschermen maar als je dit later ooit tegen m verteld zal ie wel balen dat je dat niet hebt gedaan.
Jij zou volgensmij nog lager gaan als je de kans kreegquote:
Nee 7 is al te laagquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zou volgensmij nog lager gaan als je de kans kreeg
26 meldt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 7 is al te laag![]()
Ik trek de grens bij 25
Als een meisje van 18 het wil zeg ik geen nee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 7 is al te laag![]()
Ik trek de grens bij 25
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wacht, ik ging verder gamen![]()
Maar ik wil niet, want eindgevecht
Doet Koelkast toch iets niet goed..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel knap sex en fok tegelijkertijd.
Ah net zo iets als ik dus. Al heb ik al jaren geen game meer gekocht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, gewoon een casual gamer
Geen hardcore gamer
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doet Koelkast toch iets niet goed..
Ik heb op turnen gezetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mja of Popje is gewoon erg lenig.
Dan nog, dan gaat het er maar lafjes aan toe hoor...quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mja of Popje is gewoon erg lenig.
Serieus???quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, dan gaat het er maar lafjes aan toe hoor...
Als je nog in staat bent om te typen en te lezen wel..quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je nog in staat bent om te typen en te lezen wel..
Latersquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wat nuttigs doen,
later!
Popje kon er niet om lachenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wat nuttigs doen,
later!
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
Wie heeft dit nummer aangevraagd zeg![]()
Vragen om regen... Altijd en voor eeuwig oid.
![]()
Had ik ook gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Jofu
Bericht:
Zo mooi
Ach vond t wel grappig anders.... Flauw maar wel grappig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lachen? het was gewoon niet grappig
Prima toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach vond t wel grappig anders.... Flauw maar wel grappig.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutje, ik dacht dat ik al aan het einde van het spel was.. Was ook best snel.. _o-
Maar nog niet dus..
Eetse.quote:Eerst eens kijken wat we gaan eten nu..
Oeh das lekker idd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kogelbiefstukje, is al te lang geleden
Zie de link op de aanvraag paginaquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een kut versie is dit zeg!Helemaal gecensureerd....
![]()
![]()
Waar kan ik een goede uploaden?
Mja zal wel maar ik zie geen linkje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie de link op de aanvraag pagina
Ik stuur 'm in een dmquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nah ook deze is gecensureerd!
Toch maar eens wat van mijn mp3 doneren... Heb slechts een kleine 90 gig aan muziek op mn hd dus zal best wat leuks tussen zitten voor hier.
Ja goffer ze staan er al in natuurlijk.... All1 is mijn versie beter.... Iemand die ik daar over kan raadplegen aanwezig?quote:Controleer eerst of het nummer niet al in Draakje voorkomt. Zoek bijvoorbeeld op 1 woord uit de titel.
Koelkastquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja goffer ze staan er al in natuurlijk.... All1 is mijn versie beter.... Iemand die ik daar over kan raadplegen aanwezig?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
True
Ik ga ook nog muziek toevoegen, mis er wel wat
Ik ging net patat halen met mn zoon.quote:
Ik zou meteen teruggaan, het voer inleveren evt het nieuwe in ontvangst nemen maar er NOOIT meer terug komen.. Lang leve Thuisbezorgd..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging net patat halen met mn zoon.
Zoon zn kaassouffle lag 10 minuten buiten het vet koud te worden, mn patat stond al 5 minuten af te koelen, mn hamburger al 8 minuten. Alleen zoon zn kipburger was warm.
Bel ik op krijg ik grote bek van die hoer dat ik kan kiezen. Of ik kom terug of ik blijf lekker thuis en heb koud vreten
Thuisbezorgd in emmen is klotequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou meteen teruggaan, het voer inleveren evt het nieuwe in ontvangst nemen maar er NOOIT meer terug komen.. Lang leve Thuisbezorgd..
Nah wat een kut toko zeg!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging net patat halen met mn zoon.
Zoon zn kaassouffle lag 10 minuten buiten het vet koud te worden, mn patat stond al 5 minuten af te koelen, mn hamburger al 8 minuten. Alleen zoon zn kipburger was warm.
Bel ik op krijg ik grote bek van die hoer dat ik kan kiezen. Of ik kom terug of ik blijf lekker thuis en heb koud vreten
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah wat een kut toko zeg!![]()
Zou ook terug gaan en alles in de bek van dat wijf pleuren! Stom klant onvriendelijke trut!!!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij hoor![]()
https://foursquare.com/venue/18142495
Uhuhquote:
Die 2de reactie is van jou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij hoor![]()
https://foursquare.com/venue/18142495
Goh dat je je zo kan beheersen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Ik wacht tot ik de eigenaar heb gesproken, krijg ik van hem ook een grote bek dan ga ik los online
Dat klopt dus niet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die 2de reactie is van jou?
Check ins: 101... heb je al een spaarkaart?
quote:Chantal d.
Bestelling: Kaassouffle + joppiesaus Kipburger Patat knoflooksaus Hamburger speciaal. KS lag al 10 minuten uit het vet, hamburger al 8 minuten, patat al 4 en de kipburger was warm
quote:Chantal d.
Dan bel je terug dat al je eten koud is en krijg je een grote bek van het dochtertje van de baas!
Weet je dat ik er meer van geniet als slecht personeel wordt ontslagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goh dat je je zo kan beheersen.Ik zou echt veel meer pleuris zooi schoppen.
![]()
Oh ik zie je post over je bestelling niet eens... All1 de 2e.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet!
Dit heb ik achter gelaten:
[..]
[..]
Mjah ik zag het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik zie je post over je bestelling niet eens... All1 de 2e.
Ik ook maar dat kan ook gebeuren als je meer pleuris veroorzaakt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat ik er meer van geniet als slecht personeel wordt ontslagen
Kalmheid zelve. Komt goed. Ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar dat kan ook gebeuren als je meer pleuris veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kalmheid zelve. Komt goed. Ik zal jullie op de hoogte houden
Ik heb ook zo'n geweldige zelfbeheersing.. tot die laatste druppelquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kalmheid zelve. Komt goed. Ik zal jullie op de hoogte houden
Omdat je het niet kent, jonkiequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik vind t zo een heikneuter muziek he!
Bij dit soort dingen kan ik mijn kalmte heel goed bewarenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geweldige zelfbeheersing.. tot die laatste druppel
Wat een vet eten allemaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf te wedden dat ik van de week als ik de eigenaar heb gesproken gewoon een gratis maaltijd heb gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |