Er is wel al Alice Cooper aangevraagdquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan niet aanvragen.. wie gaat poison aanvragen
ik dacht ik ook niet..quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Er is wel al Alice Cooper aangevraagd. En ik was t niet
Leugensquote:
Kom hier danquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
teveel woorden te weinig daden knetter
hihiquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
geil..
you are fucking us dus moet jij maar komenquote:
oh ik kom wel vannachtquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
you are fucking us dus moet jij maar komen
Toch wel hèquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
i wanna hurt you ! just to hear you screaming my name
vrouwen worden geil van drank dus dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb niks gedronken heur..
![]()
op 2 flessen wijn na![]()
ja maar omdat buikpijn en alles enzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
vrouwen worden geil van drank dus dat verklaart een hoop
maar eh 2 flesse wijn???? niet teveel
Ligt er aan wat je wil horenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Tone Loc - Wild Thing
2 Troggs - Wild Thing
welke was nou de goeie?
de goede ouderwetse versiequote:
Dan Troggsquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de goede ouderwetse versie
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
kan iemand ffbassie en adriaan draaien
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
kan iemand ffbassie en adriaan draaien
say wutt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
is toch leuk man
knetter houd ook van clowns
? zeg t maar gewoonquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
weet je wie ik zag vanavond jouw vriendin Knetter
check twitter dan weet je meteen waar ik was
Wat niet ?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi ik ben tieten aan het kijken
omatietenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi ik ben tieten aan het kijken
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
I'm a sexy bitch
Vond je mn filmpje niet geil danquote:
Gelukkig zag ik hem niet op het moment dat je hem stuurde maar pas later enquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond je mn filmpje niet geil dan
Veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Marre mensen.. Ik gaat plat. Straks weer bier drinken en mensen kijken in de stad![]()
![]()
Spreek u allen later
Milfs wareb toch jouw dingquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik hem niet op het moment dat je hem stuurde maar pas later en![]()
tering hoezo on geil en om van te kotsen
![]()
gemeen was dat van je!
Ik heb adele gisteren live gehoord
dat heb jij er van gemaakt ja.. en dat was geen milf meer.. dat was ranzigquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Marre mensen.. Ik gaat plat. Straks weer bier drinken en mensen kijken in de stad![]()
![]()
Spreek u allen later
toedelsquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
ik ga nog ff op de vrijmarkt lopen en wat bier scoren laterzzzzzzzzzz
laterquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
ik ga nog ff op de vrijmarkt lopen en wat bier scoren laterzzzzzzzzzz
bericht?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Karzai
Bericht:
If you really want it
Mag ik nog mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum smelt en heeft zin in dinsdag
Ah mooi zo.quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
sorry... maar ik vind hem echt mooi
stiekem vind je het gewoon heul opwindendquote:
quote:
Zonnig, zo even douchen, omkleden en dan de markt opquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Huppel
Hoe is het in dat gedeelte van drenthe?
Ik ga zo maar eens op de markt kijken
Nou die kan door iedereen hier gemaakt zijn hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
Zo een TT kan er maar door 1 gemaakt zijn natuurlijk.
iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die kan door iedereen hier gemaakt zijn hoor
Zo onschuldig nogquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iddghehe.. wat is hij nieuw he.. how cute
je kunt me de hand schuddenquote:
Verkouden,. hoofdpijn, alles doet pijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt me de hand schudden
wat heb je?
buikgriep sinds 2 dagen.. hoopte dat het over was vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verkouden,. hoofdpijn, alles doet pijn
En jij?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
buikgriep sinds 2 dagen.. hoopte dat het over was vandaag
ach ja een mens mag altijd hopen
herkenbaar +1quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Lekker, zit ik heel de dag in m'n eentje thuis. Ga dan wel iets in huis doen want als ik heel de dag stil zit wordt ik gek.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iddghehe.. wat is hij nieuw he.. how cute
Lol wacht maar af.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
herkenbaar +1
je mag wel naast me op de bank komen uitzieken
Bring it on bitchquote:
waarom moet ik wachten? heb niet zoveel geduldquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on bitch![]()
Even aankleden, naakt en zonder gordijnen is toch geen pretje
joaquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de verzoeksite bij meer mensen dood?
Hahahahaha Nee dat komt pas als je t niet verwachtquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on bitch![]()
Even aankleden, naakt en zonder gordijnen is toch geen pretje
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wou net kijken wie deze had aangevraagd![]()
hij is
nu word ik bang voor raymond en zulksquote:
Ik heb ook de parade met tieten aangevraagdquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu word ik bang voor raymond en zulks
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay even geduld schatjes de site doet het zo weer
Hij heeft al 2 weken serverproblemen en dit leek hem het ideale moment om het te fixenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Huppel to the rescue
![]()
Bedank koelkast ook namens mijneem aan dat hij hem fixt?
gelijk heeft hijquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 weken serverproblemen en dit leek hem het ideale moment om het te fixen
Het bericht wat ik erbij had gezet was: IK HEB ERWTJES!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het bericht wat ik erbij had gezet was: IK HEB ERWTJES!![]()
PAPECITY ON THE RIVERSIDE!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef EggsTC het volgende:
GOEIE MORGEN, EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT!
Lief eitjequote:
de buurman om mee te fappenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief eitje![]()
Ok wie heeft mn bh gejat
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de buurman om mee te fappen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij had van de week een kooi bij hem. Groot genoeg om een vrouw in gevangen te houden!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had van de week een kooi bij hem. Groot genoeg om een vrouw in gevangen te houden!
Ik ben bang
Zo ken ik mezelf ook niet he.quote:
ghehe tja.. als die buurman echt zo'n eng ventje isquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ken ik mezelf ook niet he.
Hell vraag aan Eggs in wat voor buurt ik heb gewoond![]()
Dan stelt Angelslo echt niks voor hoor.
Hij is zo wanhopig dat ik hem er echt voor aanzie dat ie gaat verkrachten enzquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe tja.. als die buurman echt zo'n eng ventje is
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef EggsTC het volgende:
HAHAgoeeeeeeeeeeeeeeie morgen en welkom
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ken ik mezelf ook niet he.
Hell vraag aan Eggs in wat voor buurt ik heb gewoond![]()
Dan stelt Angelslo echt niks voor hoor.
Daarom en dan zou ik nu bang zijn van zo'n boerquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De bloemen buurt was vroeger niet veilig om doorheen te lopen nee, nu is het allemaal beter.
Zeker niet 's avonds in je 1tje.
BAM lekker wijf in het topicquote:
Hoi jijquote:
Even voor de thuisblijvers. Kunnen jullie die af en toe even spammen? Vooral als iemand opeens de behoefte heeft dat ie wil draaienquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo het centrum in. Geen idee in welke staat en hoe laat ik terug ben. Ik verwacht ook dat er weinig tot geen luisteraars zullen zijn en dat dj's vinden al helemaal een ramp gaat worden dus lekker de hele dag Draak!
Sorry![]()
Geniet ervanquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Ik ga ff de hond uitlaten. Oh heerlijk zo'n dag vrij van de radio
Waarom, men kan zelf toch ook nadenkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even voor de thuisblijvers. Kunnen jullie die af en toe even spammen? Vooral als iemand opeens de behoefte heeft dat ie wil draaien
daar hebben heel veel mensen moeite meequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom, men kan zelf toch ook nadenken
Zo onschuldig, zo naïef!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom, men kan zelf toch ook nadenken
Ja laat dat maar aan de zieken overquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even voor de thuisblijvers. Kunnen jullie die af en toe even spammen? Vooral als iemand opeens de behoefte heeft dat ie wil draaien
van zij die van vrijen houdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik stapte net de douche uit, wil mijn haar gaan doen, kom ik erachter dat ik nog een gigantische schuimkop heb. Gewoon vergeten uit te spoelen.
Ik zal aan jullie denken als ik me straks sta vol te gooienquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja laat dat maar aan de zieken over
Picsquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik stapte net de douche uit, wil mijn haar gaan doen, kom ik erachter dat ik nog een gigantische schuimkop heb. Gewoon vergeten uit te spoelen.
Normaal is royco te laatquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Uiteraardquote:
Held!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef EggsTC het volgende:
En nu eerst even tosties bakken voor Myra.
Hihiquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet me ook waarschuwen Hups.
Voor straf verwacht ik pics in mijn WA
Het waren feyenoordboobiesquote:
Die mening deel ik niet met jequote:
Stiekem vind je Feyenoord wel leuk, gezien het plaatje wat je gister hebt aangevraagd en je komt notabene uit deze regioquote:
Ik ga zorgen dat ik genoeg foto's heb zodat Onlogisch 2 uur lang Ajax gaat draaienquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stiekem vind je Feyenoord wel leuk, gezien het plaatje wat je gister hebt aangevraagd en je komt notabene uit deze regio
nou zou ik kunnen reageren en zeggen dat ik dat niet heb..quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft iemand Counting Crows - Colorblind in Draakgeschikte kwaliteit?
Tarut!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou zou ik kunnen reageren en zeggen dat ik dat niet heb..
maar dat zou een zinloze post zijn.. dus dat doe ik niet
eens met onderste van je postquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tarut!_!
Maar dat nummer is zo mooi en zo geil en die MOET in draak
Omdat je gister weer tot diep in het glaasje bent wezen bieren?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom voel ik me uitgerekend vandaag zo klote
Ik ben alweer bezig met bierquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je gister weer tot diep in het glaasje bent wezen bieren?
Was het maar waar! 2 bier op dus dat kan het niet zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je gister weer tot diep in het glaasje bent wezen bieren?
Normaal met Q-day ben ik laat als ik om 10 uur mn eerste open trekquote:
De tering!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal met Q-day ben ik laat als ik om 10 uur mn eerste open trek
in dat opzicht past ze dan wel weer perfect hier tussen de boerenquote:
Ach op speciale dagen zoals Koninginnedag moet dat wel kunnen vind ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nou sorry maar ik moet zo vroeg niet denken aan bier.
Dan ben je gewoon te laat opgestaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nou sorry maar ik moet zo vroeg niet denken aan bier.
Niet voor mij. Dan ben ik om 15.00 al dronken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach op speciale dagen zoals Koninginnedag moet dat wel kunnen vind ik
Ik sta niet op voor 9u idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te laat opgestaan.
Na tien uur is gewoon goed. Döner mag na acht uur.
Prima tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet voor mij. Dan ben ik om 15.00 al dronken.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ohnoes ohnoes. Oma word nu opgehaald van het station.
SNEL VLUCHT NAAR PPD!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ohnoes ohnoes. Oma word nu opgehaald van het station.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
You gotta fight, for your right, to shoooooooower!
And I won
Dan kan je niet zuipenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet voor mij. Dan ben ik om 15.00 al dronken.
Zodat je gezellig met oma Advocaat met slagroom kan drinkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
PPD?
[..]
Om 2 uur, maar misschien zeg ik dat wel af.
PaPenDrechtquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
PPD?
[..]
Om 2 uur, maar misschien zeg ik dat wel af.
Ligt er maar aan hoe snel en hoe veel je drinkt.quote:
Ik doe sowieso afwisselen. Bier, bier, fris, flugel, bier, bier, flugel, bier, frisquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe snel en hoe veel je drinkt.
Gister een krat gekocht, om 3u gaan slapen en om 10u mn bed weer uit zonder problemen. Om vervolgens te merken dat ik nog maar 8 bier over heb uit t krat.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe snel en hoe veel je drinkt.
Gister een krat gekocht, om 3u gaan slapen en om 10u mn bed weer uit zonder problemen. Om vervolgens te merken dat ik nog maar 8 bier over heb uit t krat.![]()
Hoe rotter het wordtquote:
Ja nee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zodat je gezellig met oma Advocaat met slagroom kan drinken
Als mn ex en ik aan het bier gingen, alleen bier, zoop ik hem onder tafelquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dan zou ik ten eerste al ketslazarus zijn en ten tweede een keiharde kater hebben
* Morpheus2002 heeft maar een klein lichaam
Dordrechtquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe rotter het wordt
Maar zit je er eenmaal in,
heb je het prima naar je zin_!
Ga ajf opzoeken in de stadquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nee.Ook niet echt tof.
Maarja, iemand die ik amper ken had me meegevraagd naar de stad vandaag, maar daar zie ik nu een beetje tegenop.
Dat moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe sowieso afwisselen. Bier, bier, fris, flugel, bier, bier, flugel, bier, fris![]()
Dan hou ik het wel vol hoor
Ik kan je ook nog komen redden natuurlijk...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nee.Ook niet echt tof.
Maarja, iemand die ik amper ken had me meegevraagd naar de stad vandaag, maar daar zie ik nu een beetje tegenop.
Afwisseling is hemelsquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens gaan doen.All1 drink ik meestal all1 maar bier op zulke dagen.
Ik was ook lazerus.. Kon mn toetsen gister niet meer vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dan zou ik ten eerste al ketslazarus zijn en ten tweede een keiharde kater hebben
* Morpheus2002 heeft maar een klein lichaam
Leg eens uit. Op welke manier is dat redden?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan je ook nog komen redden natuurlijk...
Woon je daar ja?quote:
Het is lazArus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was ook lazerus.. Kon mn toetsen gister niet meer vinden.
Oh jullie gaan zo hard neuken hequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Woon je daar ja?Dat is zo'n 14km vanaf hier
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was ook lazerus.. Kon mn toetsen gister niet meer vinden.
Kun jij zoveel hebben of je ex zo weinig dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn ex en ik aan het bier gingen, alleen bier, zoop ik hem onder tafel
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
5km hemelsbreedquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jullie gaan zo hard neuken he
Veel water is idd wel heel erg verstandig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afwisseling is hemels![]()
Af en toe ff fris of water drinken dan hou je het langer vol
Als ik een goede dag heb kan ik heel veel zuipen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij zoveel hebben of je ex zo weinig dan?
En voor het slapen gaan ibu en water dan heb je echt zo goed als geen last van een katerquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel water is idd wel heel erg verstandig.Oh en eten dat helpt ook.
Oh ik doe dan altijd veel water drinken en zout eten (chips oid) Dat werkt perfect!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor het slapen gaan ibu en water dan heb je echt zo goed als geen last van een kater
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor het slapen gaan ibu en water dan heb je echt zo goed als geen last van een kater
Doe je goed dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een goede dag heb kan ik heel veel zuipen.
In mn oude stamkroeg werd ik voorgesteld aan het vriendje van de barkeepster als: Dit is hups, op een goede avond zuipt ze zo 3 flessen rode wodka weg hier!
De tering!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een goede dag heb kan ik heel veel zuipen.
In mn oude stamkroeg werd ik voorgesteld aan het vriendje van de barkeepster als: Dit is hups, op een goede avond zuipt ze zo 3 flessen rode wodka weg hier!
jawel maar heb nooit een katerquote:
Beterquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel maar heb nooit een kater
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je goed dan.
Dus ik moet flink inslaan als je komt drinken
Dude!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering!Dan zal je wel een aardige rekening hebben gehad.
![]()
Ik ook zelden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel maar heb nooit een kater
Oja dat was ik vergeten!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Dude!
Ik heb tieten! Ik kan gaan stappen met 20 euro op zak en strontlazarus thuiskomen
Ghehe zakje zoute drop naast je bed?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook zelden...Als ik maar iets zouts eet en water drink voor ik ga slapen.
ik doe niks bijzonders voor het slapenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook zelden...Als ik maar iets zouts eet en water drink voor ik ga slapen.
Hihiquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja dat was ik vergeten!
De wereld is zo oneerlijk!![]()
Dat komt omdat je de drank die nog in je maag zit eruit kotst en dan heb je meestal nergens last van de volgende ochtendquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
Katers. Men. Begin er niet over.Dat voelt echt alsof je dood gaat.
Overigens de vorige keer dat ik teveel dronk, dat ik de hele nacht boven een emmer hing, schreeuwde dat ik dood wilde, helemaal knockout ging, had ik de ochtend daarna helemaal geen kater.Of nouja, heel klein beetje ziekjes voor 2 dagen lang. Maar niet zo'n zware.
Nee dat vind ik zo ranzigquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zakje zoute drop naast je bed?
Ik had ooit met mn verjaardag het volgende gezopen: ruim 1 fles sambuca, breezers, flugels, bier, 1,5 fles rode wodka, paar glazen passoa.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
Overigens de vorige keer dat ik teveel dronk, dat ik de hele nacht boven een emmer hing, schreeuwde dat ik dood wilde, helemaal knockout ging, had ik de ochtend daarna helemaal geen kater.Of nouja, heel klein beetje ziekjes voor 2 dagen lang. Maar niet zo'n zware.
Wees er blij mee! Ik had dat ook nooit. Tot mn 25e oid. Dus wat niet is....quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe niks bijzonders voor het slapen
heb gewoon geen last van een kater.
1 keer een soort van kater gehad.. denk tenminste dat het een kater was
was na een feestje met een hockeyclub waar vrienden van mij allemaal mixjes maakten die ik natuurlijk moest proeven
Bij vlagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je drinkt tegenwoordig niet zoveel meer dan?
oh happy joyquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees er blij mee! Ik had dat ook nooit. Tot mn 25e oid. Dus wat niet is....
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud ben je ook alweer?quote:
Soms valt het echt fout.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit met mn verjaardag het volgende gezopen: ruim 1 fles sambuca, breezers, flugels, bier, 1,5 fles rode wodka, paar glazen passoa.
Nergens last van, ja we hadden unaniem besloten dat het een leuk feestje moet zijn geweest want niemand kon nog iets herinneren ervan![]()
2 weken later ging ik naar snookercentrum, 2 sambuca op en ik heb een kotsspoor vanaf het snookercentrum tot aan mn huis achter gelaten. Thuis op mn bed gaan liggen met mn hoofd over de rand boven een emmer.
Mijn god wat was ik ziek. Nu hoef ik sambuca maar te ruiken en ik ga al over mn nek
kheb nog een halfjaartje om te genieten van de katervrije zonequote:
Dan had je maar als meisje geboren moeten wordenquote:
Oh toen had ik geen last van een kater. Wel van neukende mensen naast mequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms valt het echt fout.Na die meet in wierden had ik ook een kater.
Alleen toen stopte ik met drinken rond 12 uur, omdat ik wat domme dingen deed en dacht van, okay, nu moet ik echt stoppen. Dus toen ik rond een uur of 4 in de tuin bij boterhamzakje zat, sloeg die toe. Maarja, toen had ik nog niet geslapen.
Dat viel mij ook al op. Ik ga dat pas tegen koelkast zeggen als hij terug is. Ik gun hem zn vakantiequote:
Logischquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Ik ga dat pas tegen koelkast zeggen als hij terug is. Ik gun hem zn vakantie
Mja wrijf t er nog maar eens in..quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had je maar als meisje geboren moeten worden
quote:Oh toen had ik geen last van een kater. Wel van neukende mensen naast me
Ik zou bijna zeggen :quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb nog een halfjaartje om te genieten van de katervrije zone
Tegen een boer(in) wel hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen :
Zuipse dan!
Mja dat is eigenlijk geen goed advies.
Maar ik geef in de kroeg liever niet meer zoveel geld uit aan drank. Ik kan voor een fractie van de prijs net zoveel zuipen maar dan thuisquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik toch zorgen dat ik genoeg heb, mocht je net zo'n bui hebben
Je zegt net dat je door je boobs voor 20 euro lazerus bentquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik geef in de kroeg liever niet meer zoveel geld uit aan drank. Ik kan voor een fractie van de prijs net zoveel zuipen maar dan thuis
Schat ik ben geen fan van Drenthe maar zuipen kennen ze wel hierquote:
Kan zijn. Vaak doe ik dat niet. Als ik geen geld heb om te stappen ga ik ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je door je boobs voor 20 euro lazerus bent
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben geen fan van Drenthe maar zuipen kennen ze wel hier![]()
Sowieso boerenfeestenSchuurfeesten
Zuipketen
Lijkt me ook niet zo lekker als ze mijn zak terenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan zijn. Vaak doe ik dat niet. Als ik geen geld heb om te stappen ga ik ook niet![]()
Hou er niet van om op de zak van een ander te teren
Hoe kom je in Drenthe terecht als je uit de Randstad komt? Dat is van het heden naar de Middeleeuwenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan zijn. Vaak doe ik dat niet. Als ik geen geld heb om te stappen ga ik ook niet![]()
Hou er niet van om op de zak van een ander te teren
Mijn idee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik geef in de kroeg liever niet meer zoveel geld uit aan drank. Ik kan voor een fractie van de prijs net zoveel zuipen maar dan thuis
Ik was stom, ik werd verliefd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe kom je in Drenthe terecht als je uit de Randstad komt? Dat is van het heden naar de Middeleeuwen
quote:Tonto el que no entienda, cuenta una leyenda
Que una hembra gitana conjuró a la Luna hasta el amanecer
Llorando pedía, al llegar el día, desposar un calé.
"Tendrás a tu hombre, piel morena"
Desde el cielo, habló la Luna llena.
"Pero a cambio, quiero el hijo primero, que le engendres a él.
Que quién su hijo inmola para no estar sola, poco le iba a querer".
Luna, quieres ser madre y no encuentras querer que te haga mujer.
Dime, Luna de plata ¿ Qué pretendes hacer con un niño de piel ?
Ah ah, ah ah, hijo de la Luna.
De padre canela, nació un niño, blanco como el lomo de un armiño
Con los ojos grises en vez de aceituna, niño albino de Luna.
"Maldita su estampa, este hijo es de un payo y yo no me lo cayo"
Gitano, al creerse deshonrado, se fue a su mujer, cuchillo en mano.
"¿ De quién es el hijo ? Me has engañado fijo" y de muerte la hirió.
Luego, se hizo al monte con el niño en brazos y allí le abandonó.
Y en las noches que haya Luna llena
Será porque el niño esté de buenas
Y si el niño llora, menguará la Luna para hacerle una cuna.
Y si el niño llora, menguará la Luna para hacerle una cuna.
Wat voor bocht drink jij dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn idee!Kratje kost me incl statiegeld nog geen 8 eu. Daar raak je niet eens voor aangeschoten in de kroeg.
daalt in mijn achting.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe kom je in Drenthe terecht als je uit de Randstad komt? Dat is van het heden naar de Middeleeuwen
Wat voor pauperbier zuip jij dan? Niet gek dat je dan katers hebtquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn idee!Kratje kost me incl statiegeld nog geen 8 eu. Daar raak je niet eens voor aangeschoten in de kroeg.
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was stom, ik werd verliefd.
Doen we ook niet meer
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |