Neem ik wel een doos suikerklontjes meequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor, jij ook. En dat paard is sterk zat voor jou hoor.
Nope. Het is immers koninginnedag. Wij doen wel gezellig wijntjes in onze tuin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:51 schreef Breuls het volgende:
Ben al de hele middag kwijt aan het zoeken naar een nieuwe videocamera, die ik inmiddels gevonden heb.
Is iemand nog ergens een gezellig biertje aan het doen?
Je houdt niet van koninginnedag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Het is immers koninginnedag. Wij doen wel gezellig wijntjes in onze tuin.
Het zal daarna worden denk ik want we hebben net bij Guliano gegeten dus wordt een laat diner.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:05 schreef Breuls het volgende:
Hoe laat? Want dan kom ik ook wel effe. Vanaf 20.45 ben ik wide open.
Als evenement op zichzelf niet echt. Ik vind het echter wel een goede gelegenheid om er op uit te gaan. Aangezien we echter de afgelopen maand ongeveer ieder weekend wel weer ergens zijn geweest, vind ik het in dit geval heerlijk om lekker thuis "mijn ding" te doen.quote:
Ons paard mag tot grofweg 125 kilo aan passagiers vervoeren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef junkiexp het volgende:
Ik ook ?
Moet wel een sterk paard zijn dan
Bier / cocktailsquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we een seintje geven als we die kant op gaan? We willen ook nog ff bij Tia Piri Piri kijken, als het goed is heeft die een bar staan en serveert hij cocktails (o.a. 'afrozodiac' cocktails, zoals hij het zelf zei).
Dan moet ik geen 10 kilo meer aankomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ons paard mag tot grofweg 125 kilo aan passagiers vervoeren.
quote:Biertje drinken in het park mag straks misschien weer
1 mei 2011
Het lijkt erop dat een meerderheid van de Rotterdamse gemeenteraad af wil van het alcoholverbod in parken. Afgelopen weekeinde werden nog tientallen mensen beboet omdat ze in de zon een biertje of een glas wijn dronken. Betuttelend, vinden veel raadsleden.
GroenLinks organiseerde zondagmiddag in het Park bij de Euromast een roséparty uit protest tegen het daar geldende alcoholverbod. Het feestje werd goed bezocht door raadsleden: van de meeste partijen was er wel iemand bij.
'Betutteling ten top'
"Mensen die gewoon gezellig een picknick houden, daar een rosétje bij drinken en vervolgens op de bon geslingerd worden, dat vind ik echt de betutteling ten top", zegt fractievoorzitter Arno Bonte van GroenLinks. Hij inventariseerde de meningen en volgens hem is er een meerderheid voor het versoepelen van de regels.
Foto: Burgerlijk ongehoorzaam rosé drinken in het Park. Voor zover bekend werd geen van de aanwezigen beboet.
Ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:17 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ik heb verder niet zoveel met Koninginnedag en ik vond het wel gezellig verder gister.
Ik wist niet eens dat je geen alcohol mag drinken in het park.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
YEAH!
http://rijnmond.nl/Homepa(...)park+mag+straks+weer
[..]
Nee, meestal is het dat ik zo hard werk dat het me helemaal ontgaat dat de morgen al weer voorbij is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Omdat je middag op de dag 'goedemorgen' zegt dus ik dacht dat je misschien net uit bed kwam.
Gezien het tijdstip en de niet al te hoge temperatuur lijkt het strand mij wel zo logisch ja, even uitwaaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:26 schreef Alicey het volgende:
Mjah, iedereen is naar het strand. Of hard aan het werk, natuurlijk.
Hoi vanuit de wachtruimte bij de tandartsquote:
Dreig met de grote rode knop!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Backuprobots die weigeren tapes terug te geven
Toen hij softwarematig alles weigerde heb ik geklikt op MENU en OFFLINE. Daarna op COMMAND, en toen MOVE TAPE. Aangegeven dat ik hem van positie 01 (reader) slot 01 naar positie 02 (catridge 1) positie 01 wilde hebben. Toen kreeg ik hem wel terug.quote:
Logisch, hij was doodsbang dat je primitieve hardwarematige methoden zou gaan gebruiken!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toen hij softwarematig alles weigerde heb ik geklikt op MENU en OFFLINE. Daarna op COMMAND, en toen MOVE TAPE. Aangegeven dat ik hem van positie 01 (reader) slot 01 naar positie 02 (catridge 1) positie 01 wilde hebben. Toen kreeg ik hem wel terug.
of je koopt een scooter en laat je aanrijdenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
of je koopt een scooter en laat je aanrijden
In totaal is er net geen 2900 uitgekeerd. Daarvan is iets minder dan de helft materiele schade en gemaakte kosten. De rest is compensatie voor mij omdat ik tegen de 'permanent ontsierde voet' van mijn gezinslid aan moet kijken.quote:
Dat is wel een erg ingrijpende handeling om de huidige pasvorm van het zadel te verbeteren hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
Dus geen zadel maar een plastische chirurg dan?
Oh, nouja, ik kijk wel naar de andere voetquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
voor die permanent ontsierde voet, eikel
Dan kun je de helft van je schadevergoeding dus weer terugstorten...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik kijk wel naar de andere voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |