Ik heb aan Brotherhood minder plezier beleefd dan aan AC2. Want mij vooral irriteerde was de extra opdracht die je moest halen om 100% te krijgen. Vaak moest ik het dan opnieuw doen en dat begon me te vervelen. Ik ben er op een gegeven moment ook mee gestopt om die 100% te halen. Ook die leerling assassins vond ik in eerste instantie wel leuk bedacht, maar later niet echt wat toevoegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef Proximo het volgende:
Onlangs AC1 weer eens gespeeld, ondanks dat het repetitief is kan brotherhood qua sfeer toch niet tippen aan de vorige 2.
Die cutscenes vlak na een assassination moeten echt terug in een volgend deel, die dialogen waren echt goed. Beter dan iedere keer een simpel "rust in vrede"...
Of zelfs Arrow storm. Hoe makkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Drinky het volgende:
Idd die leerlingen maakten het echt te makkelijk. Kon je overal op af sturen en deden zij al het moeilijke werk terwijl jij helemaal niks hoefde te doen
2. Nogwatquote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef emokid het volgende:
Wat voor delen zijn Brotherhood en Revelations dan?
2.1 en 2.2quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef emokid het volgende:
Wat voor delen zijn Brotherhood en Revelations dan?
Ik heb in FB een aanvraag geplaatst om het te veranderen naar Assassin's Creed Revelationsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans:
http://gamenyusu.com/comp(...)velations-scans.html
Overigens TT change anyone? Dit is geen AC III.
Dank.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb in FB een aanvraag geplaatst om het te veranderen naar Assassin's Creed Revelations
Ik hoopte op Alkmaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Altijd al van deze setting gedroomd!Istanbul!
Dat is toch altijd al zo geweest ? ps3 en X360 altijd tegelijk volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:11 schreef Pizzahut het volgende:
Ubisoft belooft trouwens dat Revelations op alle platformen tegelijk uitkomen.. eerst zien dan geloven.
Ik denk dat hij de pc bedoeld. Die kwam volgens mij veel later uit dan de bedoeling was.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al zo geweest ? ps3 en X360 altijd tegelijk volgens mij.
jonge dat zijn toch niet alle platformenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Hone the deadly art of assassination – As Ezio Auditore, wield the lethal skills of a wiser, more efficient assassin. Armed with a new arsenal of weapons and abilities including the hookblade, bomb crafting and a heightened Eagle Sense, you can kill with death-dealing proficiency.
Herald the return of a legend – Assassin’s Creed Revelations features the return of Altaïr as a playable character, the hero of the original Assassin’s Creed.
Journey to the Constantinople –Explore picturesque settings, from Masyaf, the mountain stronghold of the Assassins during the Third Crusade to the vibrant and exotic Constantinople, the jewel of the Ottoman Empire in the 16th Century. Navigate crowded streets and vistas, through a cauldron of cultures as Constantinople comes to life.
Meet new players to the Assassins Creed lore –Encounter memorable personalities, including fellow master assassin Yusuf Tazim, Prince Suleiman, destined to become one of the greatest monarchs in history, and Sofia Sorto, a simple woman who vies for Ezio’s heart.
Test your skills as an assassin against your friends – the acclaimed online multiplayer experience returns, refined and expanded with more modes.
Ja omdat Altair gewoon geen persoonlijkheid had, heeft weinig te maken met het personage. Meer met dat de makers meer interactie wilde maken na deel 1.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ben blij dat we Altaïr ook weer terug krijgen. Vond hem toffer dan Ezio.
Ezio is net even te grappig en te open om een assassin te zijn. Altaïr was echt die stille gast die met niemand wat te maken wilde hebben. Dat vond ik juist zo vet.
Ja en dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja omdat Altair gewoon geen persoonlijkheid had, heeft weinig te maken met het personage. Meer met dat de makers meer interactie wilde maken na deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |