Logisch, want het is het einde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Cani het volgende:
Dit wordt gewoon het vervolg op Brotherhood toch jongens? Want de einde snapte ik echt niet van die
Sinds de paramedic missies in GTA kijk ik nergens meer van op. Hier kan je de missie gewoon halen na wat oefenen. In GTA was het grotendeels puur geluk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
vond het ook vet, alleen beetje jammer dat je sommige in 8 minuten moest doen om 100% te krijgen.
Ik zou toch nog eens een assasin in het moderne tijdperk willen zien. Wel met die eeuwenoude mystiek van de eerdere AC's, maar met een moderne variant van de Templar en assasins order.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:56 schreef Rumille het volgende:
Ik vraag me af, na AC:III komen er dan nog meer AC games Het huidige verhaal van Desmond eindigt dan hoogstwaarschijnlijk, maar de serie is zo immens populair en ze kunnen vast wel een manier verzinnen waarom AC:4 er moet komen.
Natuurlijk komen er meer games na AC3. Ze hebben nu sinds AC2 ook al twee extra games verzonnen vóór AC3, dus dat zullen ze daarna ook wel doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:56 schreef Rumille het volgende:
Ik vraag me af, na AC:III komen er dan nog meer AC games Het huidige verhaal van Desmond eindigt dan hoogstwaarschijnlijk, maar de serie is zo immens populair en ze kunnen vast wel een manier verzinnen waarom AC:4 er moet komen.
Mooi toch? Ik speel de AC lijn met veel plezierquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk komen er meer games na AC3. Ze hebben nu sinds AC2 ook al twee extra games verzonnen vóór AC3, dus dat zullen ze daarna ook wel doen.
Het is mooi zolang de games kwalitatief de huidige lijn blijven volgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi toch? Ik speel de AC lijn met veel plezier
Nou ja, je kan tussendoor nog wel wat games maken, maar AC:III lijkt me echt het einde van het huidige verhaal eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk komen er meer games na AC3. Ze hebben nu sinds AC2 ook al twee extra games verzonnen vóór AC3, dus dat zullen ze daarna ook wel doen.
Nouja, het spel speelt nu al de hele tijd in september 2012 geloof ik? Daar kun je wel even mee doorgaan, ook na 2012 in 'onze' wereld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef Rumille het volgende:
Zelfs dat van Desmond zouden ze kunnen rekken.
Ik heb het meer over het einde van de wereld in eind 2012, de Templar plannen met de satelliet en alles. Hoe lang wil je dit nog rekken? Of ga je na die datum verder met iets anders?
Dat is niet helemaal waar, Desmond stamt namelijk rechtstreeks van Adam en Eve af, dat maakt hem ook zo geschikt (Eagle Vision, bleeding effect). Je kan niet zomaar iemand anders pakken die niet in die bloedlijn zit. Al weten ze daar misschien ook wel weer wat op te verzinnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Je bent natuurlijk niet perse aan Desmond gebonden, neem een willekeurige andere persoon en je hebt weer een eindeloze scala aan potentiële voorouders en historische gebeurtenissen.
Maar Ubisoft heeft volgens mij gezegd dat ze AC altijd als een trilogie gezien hebben (Brotherhood en Revelations niet meetellend).quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:40 schreef M.rak het volgende:
[..]
Nouja, het spel speelt nu al de hele tijd in september 2012 geloof ik? Daar kun je wel even mee doorgaan, ook na 2012 in 'onze' wereld.
Nou ja, Desmond heeft vast wel een achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter neef of nicht die ook van Altair afstamt.quote:[..]
Dat is niet helemaal waar, Desmond stamt namelijk rechtstreeks van Adam en Eve af, dat maakt hem ook zo geschikt (Eagle Vision, bleeding effect). Je kan niet zomaar iemand anders pakken die niet in die bloedlijn zit. Al weten ze daar misschien ook wel weer wat op te verzinnen.
Het is zelfs mogelijk om het van de kant van de Templars te bekijken, al zal het dan geen Assassin's Creed meer heten.
Dat weet ik niet, maar dan zouden er na Revelations alsnog minstens drie spellen kunnen komen. Daarnaast zullen ze daar waarschijnlijk wel van afwijken als het zo succesvol blijft. Ik kan me niet voorstellen dat het na deel drie ineens afgelopen isquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar Ubisoft heeft volgens mij gezegd dat ze AC altijd als een trilogie gezien hebben (Brotherhood en Revelations niet meetellend).
Da's wel waar inderdaad, er zijn zeker nog genoeg andere personages te ontdekken.quote:[..]
Nou ja, Desmond heeft vast wel een achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter neef of nicht die ook van Altair afstamt.
Ik eigenlijk ook niet hoor, maar ik ben dan wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen, want dat einde van de wereld maar blijven uitstellen gaat op een gegeven moment ook niet meer werken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef M.rak het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dan zouden er na Revelations alsnog minstens drie spellen kunnen komen. Daarnaast zullen ze daar waarschijnlijk wel van afwijken als het zo succesvol blijft. Ik kan me niet voorstellen dat het na deel drie ineens afgelopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Vraag me trouwens af of je nog de moeder van Ezio's kind te zien krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://uk.ps3.ign.com/articles/116/1167021p1.htmlquote:Ezio's love interest this time around is a bookseller known as Sofia Sorto, who isn't a real person but is based on the Albrecht Durer painting "Portrait of a Young Venetian Woman."
Dat dusquote:[
Nou ja, Desmond heeft vast wel een achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter neef of nicht die ook van Altair afstamt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef The6thgate het volgende:
Nice, net klaar met Brotherhood. Kan niet wachten om verder te gaan
Je kan altijd nog multiplayer doen hoor. Erg leuk gedaan de multiplayer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef IDisposable het volgende:
Yes, Brotherhood 5 minuten geleden full sync uitgespeeld. Ik moet alleen nog 8 Borgia flaggen en 1 schatkist zoeken. Wat nu rest is leegte tot aan de volgende AC.
Bij game mania ook nog maar 30.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef IDisposable het volgende:
Ik wacht wel een paar weken. AC Brotherhood heb ik ook voor ¤ 30,- bij Bart Smit op de kop getikt.
Hij kwam toch Q4 2011 uit?quote:
Zodra je die pijlenregen hebt moet je eigenlijk gewoon zorgen dat je bij de leider in de buurt komt zonder dat ze je zien. Dan kun je gewoon met je pijlenregen in 1 keer die leider doodmaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:32 schreef MouzurX het volgende:
Die leerling assassins maakte de game op het einde echt té makkelijk.
En torens waarbij die leider wegrende waren echt zwaar irritant, 1 toren heb ik 5 keer overnieuw moeten doen.
Voor de rest brotherhood een leuk vervolg op 2, ik heb wel per ongeluk brotherhood eerder dan 2 gespeeld waardoor ik het verhaal nu nog niet helemaal snap
Niet getreurd, de meeste elementen uit je OP zojuist overgenomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef delano.888 het volgende:
gvd net zo'n mooie op voor dit topic gemaakt, bestaat het al
plemp m gewoon hier neer, misschien dat iemand er nog wat aan heeft:
Had ik extra gedaan zodat ze enigszins wallpaper bruikbaar zijn mocht iemand dat willen, maar zo ben ik ook al blijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Niet getreurd, de meeste elementen uit je OP zojuist overgenomen.
Alleen jammer dat de intro plaatjes zo groot zijn, dus die niet overgenomen.
1 2 3 | [img=600x400]http://i.imgur.com/Ag21A.jpg[/img] [IMG=600x400]http://i.imgur.com/Ia0nI.jpg[/IMG] [IMG=600x400]http://i.imgur.com/JxTwg.jpg[/IMG] |
En nu in het Nederlands graag?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Archangelo het volgende:
Gisteren beetje verder verdiept in de story. Vannacht werd ik wakker(yeah, I do that) met een ingeving.
Consus, the Erudite god
Erudito, ook een blijkbaar omnignostisch figuur (=?)
Zet je de Er van Erudito van achter en omgedraait, krijg je Uditore. Alternatieve spelling: Auditore
Mind = blown
Cool pak wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:55 schreef Bart het volgende:
Even alle filmpjes uit Amsterdam op een rijtje
Volgens mij doen ze dat overal waar je hem pre-ordered. Bart Smit en FRS in ieder geval ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Ongedierte het volgende:
12games verkoopt de Special Edition voor de prijs van de normale, like a boss.
Nee die zijn er niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef rumiii het volgende:
Zijn er mensen die hun controller aan de pc hangen?
Sorry.quote:
Ik op de Xbox. Vind dit nou echt een spel om relaxt op de bank op een grote tv te spelen met dikke surroundinstallatie, in plaats van op mijn zolderkamertje met monitor en stereospeakers rechtop in mijn bureaustoel. Die is voor shooters en RTS.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef rumiii het volgende:
Zit natuurlijk met een klassieke dilemma.
Niet weten op.. laat ook maar
Dinsdag 15-11 is de release.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:34 schreef CoExist het volgende:
Issie al ergens te koop!? Ik wil 'm namelijk!!!
Zojuist de collecters edition opgehaald voor E 55,- Fuck de embargo's!quote:
Welke winkel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Zojuist de collecters edition opgehaald voor E 55,- Fuck de embargo's!
Nadeel is... 7810MB install op 2%
Twijfel je aan mij ofzo!?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:09 schreef hoefnagels het volgende:
waar heb je hem gehaald en kan je misschien een foto maken van bonnetje plus spel
Speciaal voor jou dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:12 schreef hoefnagels het volgende:
ja, want de release is pas 15-11, en het zou kunnen helpen voor de andere mensen die hem nu al willen hebben.
Neen! Ik blijf niet bezig! Straks wil je nog een kopie van m'n bankafschrift ofzo... De install zit op 87% dus als je 't niet erg vind ga ik ff gamen! Kan ik nog net 1 uurtje doen voordat er allemaal kinderen voor m'n deur staan met een lampion!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
kan het bonnetje misschien duidelijker gefotografeerd worden? het gedeelte wat gewist is kan gewist blijven hoor.
Alvast bedankt!
MAN MAN MAN hoe zielig ben jijquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
kan het bonnetje misschien duidelijker gefotografeerd worden? het gedeelte wat gewist is kan gewist blijven hoor.
Alvast bedankt!
Ik heb em ook net opgehaald. En inderdaad ook met Skyrim bezig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:59 schreef BB-King het volgende:
Zojuist ontvangen in de postbus!![]()
Damn... ik ben nog volop met Skyrim bezig, waar haal ik de tijd vandaan?
Gvd zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Sneu figuur dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |