Zo zag ik er heul niet uit vroeger hoorquote:
Jammer, want dan was je best een schattig ventje geweest ooitquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zag ik er heul niet uit vroeger hoor
En nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jammer, want dan was je best een schattig ventje geweest ooit![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. schattig is niet echt het eerste wat in me op komt nee
Ohhh feliciteer haar van me!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
Iedereen nog evenvoor mamaLie die sara ziet vandaag!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
Iedereen nog evenvoor mamaLie die sara ziet vandaag!
Eh wattes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo ook maar eens taarten bakken.. LLMP en WCC
Ligt eraan wat je eraan doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een knaloranje t shirt aan met heel groot Haarlem baseball 2005 erop
Op een spijkerrokjegolfer vind het niks, maar vandaag ben ik toch raar
![]()
![]()
hoelang duurt zo'n kater trouwens![]()
Lein's Lemon Merengue Pie gok ik, de inmiddels CUL-klassieker. En die andere: Whisky Chocolade Cake?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eraan doet.Veel drinken en hartig eten.
En daarna heel veel water drinken, meer dan je dorst hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:52 schreef Bluezz het volgende:
We fietsen zo richting oranjegedoe, neem ik daar wel een biertje en een broodje beenham![]()
Om 9 uur was het goed te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemd verhaal van de buuf, b&g!
Dat ze dan niet open wil doen en een beetje met het licht gaat knipperen.![]()
Dapperen die allemaal de stad in gaan!Mij zul je er niet vinden op dagen als deze. Véél te druk.
Ja dat geloof ik. Toen lag iedereen zijn roes nog uit te slapen vand e afgelopen nach natuurlijk. Vrees dat de bezopen studenten hier de binnenstad al wel weer hebben ingenomen inmiddels.quote:
idd een vreemd verhaal, lijkt me ook dat je niet zomaar 112 belt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemd verhaal van de buuf, b&g!
Dat ze dan niet open wil doen en een beetje met het licht gaat knipperen.![]()
quote:Dapperen die allemaal de stad in gaan!Mij zul je er niet vinden op dagen als deze. Véél te druk.
In een kinderschriftje stond bij 'Wat wil je later worden?' "Kluizenaar." De zelfkennis zat er vroeg in bij mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd een vreemd verhaal, lijkt me ook dat je niet zomaar 112 belt.
[..]
medemensenmassahater
Oh, nom!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo ook maar eens taarten bakken.. LLMP en WCC
Ach wat sneu.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
de WCC is gevallen.. ondersteboven.. voor hij de oven in ging
![]()
nu zit er een deuk in de springvorm en Thijs is nieuwe ingrediënten aan het halen![]()
Aah, shit!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
nu zit er een deuk in de springvorm en Thijs is nieuwe ingrediënten aan het halen![]()
Oh wat een misère! En heel de keuken eronder ofwa?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Nee, keurig op zijn kop gevallenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh wat een misère! En heel de keuken eronder ofwa?
En wat ik daaraan?quote:
Mocht je weer een taart laten vallen kan je hier nog spul halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat ik daaraan?
Terrassen zaten wel vol trouwens, dat deed me dan wel weer deugd. En gelet op het aantal fietsen op het station zitten de steden hier in de buurt ook wel vol.
fijn dat het niks wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Buurman net aan de deur. Alles in orde met z'n moeder. Ze schaamt zich kapot, maar had dus alleen maar een gigantische nachtmerrie vannacht en dat gillen en schreeuwen en kloppen was daar een onderdeel van.
Ze wilde uit schaamte de deur niet open doen voor de politie.
We hebben nu zijn 06-nummer gekregen voor een eventueel volgende noodgeval.
Vanmiddag dus toch maar even het dorp in voor wat boodschappen en toch proberen nog iets vrolijks op Koninginnedag te doen.
Archeonquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Lein en Isa zijn naar Archeon. Ik heb even koffie gedronken met een van m'n buren en de boodschapjes gehaald. Nu ga ik maar eens een appeltaart maken.
piccaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een knaloranje t shirt aan met heel groot Haarlem baseball 2005 erop
Op een spijkerrokjegolfer vind het niks, maar vandaag ben ik toch raar
![]()
![]()
hoelang duurt zo'n kater trouwens![]()
doen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Twijfel of ik nog vrienden in A'dam ga
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
Hier hebben ze 2 festivals; eentje in het Flora-gebouw en eentje bij Café de Rooie Hoek. Mijn buurman drumt in een band en die moet spelen op een podium in FFT ville. Eind van de middag. Als L&I zin hebben hoppen we daar even langs.
shitquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Mocht je weer een taart laten vallen kan je hier nog spul halen.
oeeiii kwam je nou nog in mijn dorpie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn appeltaart ziet er goed uit, al is ze in het begin wat te hard gegaan, de oven al wat lager gezet nog 20 minuten.
moest jij niet naar je vrienden in Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
P, op het strand is bijna niemand!!
Zit hier heerlijk in het zonnetje. Net wat gegeten en zo een witbiertje
jes, ik stap al jaren niet meer. en gezien mijn auto stuk is en zij zo lief zijn om een keer te rijden gaan ze meequote:
amsterdam gaan we niet doen. Lekker rose drinken op het strandquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moest jij niet naar je vrienden in Amsterdam?![]()
als je ze uberhaupt kunt vinden daar![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Kortgewiekt door de Chinese (vrouw van de vorige keer) kapper. Typisch Chinees gesprek gehad:
1) Hoe het met mijn studie gaat
2) of ik er rijk van kan worden
en zo ja:
3) of ik met een Chinese vrouw wil trouwen en mijn ouders in huis wil nemen![]()
![]()
welke tent zit je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
amsterdam gaan we niet doen. Lekker rose drinken op het strand
Fijn dat jullie kunnen gaan!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker op het terras van het dorpshuis in Bloemendaal een biertje tegen de kater gedronken en wat geluisterd naar het optreden van de coverband Linke Soep.
In de tussentijd telefonisch overleg gehad over de afwikkeling en de crematie van (schoon)mama.
Donderdagvond is gelegenheid tot afscheid nemen en vrijdag om 11:00 uur is de crematie.
We gaan dan zaterdag alsnog naar Texel en blijven daar t/m maandag.
Veel plezier en huppel ze!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
omkleden en dan richting Capelle om danseres op te halen
doeeiii![]()
Veel plezier, ook voor je ouders!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
omkleden en dan richting Capelle om danseres op te halen
doeeiii![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker op het terras van het dorpshuis in Bloemendaal een biertje tegen de kater gedronken en wat geluisterd naar het optreden van de coverband Linke Soep.
Archeon lijkt me zó onwijs leuk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Leuke dag gehad in Archeon en het was heerlijk rustigMensenmassa's zijn ZO niet mijn ding
Nu even aankijken hoe laat het kaasvriendje thuis komt, Isa wil niet al te laat naar huis in verband met dronken droppies in de trein terug.
Zeg Bluezzie, je neemt het koningshuis toch wel serieus hoop ik, met je oranje Jiskefet shirtquote:
Ik ben er lang geleden geweest en ik vond het geweldig! We leerden een touwtje van gras maken!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Archeon lijkt me zó onwijs leuk!
Ja lijkt me echt geniaal om al die oude technieken te zien en te leren!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben er lang geleden geweest en ik vond het geweldig! We leerden een touwtje van gras maken!En je mag overal aan komen!
dankjequote:
lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
Jammer dat ze tegenwoordig friet en ijs verkopen.
In de Middeleeuwen waren er hier nog geen aardappels. Geschiedvervalsing!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkermaar nee, toch geen Archeon of Avifauna voor mij.
Avifauna hoeft van mij ook niet, maar Archeon was erg leuk. Maar daar ben jij ook niet echt het type voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkermaar nee, toch geen Archeon of Avifauna voor mij.
Ik zie een mooie carriere voor mezelf als Vestaalse maagd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Avifauna hoeft van mij ook niet, maar Archeon was erg leuk. Maar daar ben jij ook niet echt het type voor
Kun je niet vrijdag al weg golfer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
In de tussentijd telefonisch overleg gehad over de afwikkeling en de crematie van (schoon)mama.
Donderdagvond is gelegenheid tot afscheid nemen en vrijdag om 11:00 uur is de crematie.
We gaan dan zaterdag alsnog naar Texel en blijven daar t/m maandag.
Jazeker. 16 juli komen ze weer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens Dude, is er dit jaar nog sprake van franse draken?
Leuk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jazeker. 16 juli komen ze weer.
Ja, ik had deze maar aangedaan ipv die met Haarlem eropquote:
Leuk! Lijkt me echt een leuk museumquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben er lang geleden geweest en ik vond het geweldig! We leerden een touwtje van gras maken!En je mag overal aan komen!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
Zeg Bluezzie, je neemt het koningshuis toch wel serieus hoop ik, met je oranje Jiskefet shirt
Leuk de draakjes weerquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je niet vrijdag al weg golfer?
Heerlijk dat jullie er toch nog even uit kunnen.
Jazeker. 16 juli komen ze weer.
Het was destijds een CUL museum ook, we snackten er waterkers wat in een beekje groeide.quote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk de draakjes weer![]()
![]()
![]()
We gaan vrijdag niet meteen door, we willen het liever allemaal even laten bezinken en lekker thuis nog chillen.
Zaterdag is dan gewoon weer een nieuwe dag met een wat leger hoofd.
Het is dat God in Frankrijk niet zo hard hoeft te werken als jij.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi weer vandaag
Het lijkt gvd Frankrijk wel hier![]()
Die tweede is mooi!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi weer vandaag
Hey Indianenfan!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Dinsdag of zo gaan we richting LimburgErgens bij Valkenburg de tent neerzetten.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zag Isa daar ook al rondhangen
Ben je nou secretaris of penningmeester?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef borisz het volgende:
Zo eerste klusje voor D66 zit erop. Brief geschreven of er nog een aantal leden willen betalen.
Vind Sam helemaal niet erg hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, het buffelvlees wat ik google is alleen voor Sam......
Secretarisquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ben je nou secretaris of penningmeester?
Wel tof.
Yep.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind Sam helemaal niet erg hoor![]()
maar lijkt me leuk me een keer te verdiepen in die 'keuken' voor zover je van 1 keuken kan spreken. Kan het namelijk voor een groot deel wel raden: vlees van wild en plantenwortels en zo van wat er te vinden is. Veel bushcraft principes zijn direct van de Native Americans en hun gebruiken afgeleid..
Ik kan hier ook een leuke salade bij elkaar plukken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind Sam helemaal niet erg hoor![]()
maar lijkt me leuk me een keer te verdiepen in die 'keuken' voor zover je van 1 keuken kan spreken. Kan het namelijk voor een groot deel wel raden: vlees van wild en plantenwortels en zo van wat er te vinden is. Veel bushcraft principes zijn direct van de Native Americans en hun gebruiken afgeleid..
Die doen altijd zo uit de hoogte, eigenaardige typesquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
wat dacht je van de aboriginals in Australie?
Oswego tea?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef borisz het volgende:
Jamie's Amerika eens open slaan. Staat volgens mij ook IndiaaNs in
Curry enzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef borisz het volgende:
Jamie's Amerika eens open slaan. Staat volgens mij ook IndiaaNs in
Je leeft gevaarlijk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Vandaag nog een brembloemmetje gesnoept
Nja, niet echt veel tijd en mogelijkheid toe + dat het heel erg veel goede voorbereiding vergt waar ook niet zo veel tijd voor is. We doen wel wat aan dat soort dingen natuurlijk, dat staat immers in het curriculum, maar beperkt. In een ideale wereld heb ik een klas van 20 leerlingen die zich overal en altijd voorbeeldig gedragen en alles even interessant vinden. Dan was het een heel ander verhaal geweestquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je leeft gevaarlijk!![]()
Op mijn lagere school leerden we alleen uit boeken. Kan jij je leerlingen honing laten zuigen uit klaver? Of zoiets?
Dat is wel mooi!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, niet echt veel tijd en mogelijkheid toe + dat het heel erg veel goede voorbereiding vergt waar ook niet zo veel tijd voor is. We doen wel wat aan dat soort dingen natuurlijk, dat staat immers in het curriculum, maar beperkt. In een ideale wereld heb ik een klas van 20 leerlingen die zich overal en altijd voorbeeldig gedragen en alles even interessant vinden. Dan was het een heel ander verhaal geweest![]()
Vond donderdag middag in het bos een stukje schedel en heb daar met pak em beet 10 kinderen uitgebreid naar gekeken en ze een en ander er over verteld. Kon het niet zo 1,2,3 determineren, dus heb ze beloofd dat op te zoeken en ze dat na de vakantie te melden.Dat was tof! Maar dus geheel spontaan en alleen met kinderen die het echt interessant vonden (want ze bleven zelf achter om het te zien)
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef borisz het volgende:
5 euro verloren in de Qday trekking van de staatsloterij.
Helaas geen 10k per maand voor de rest van mijn leven.
Leuk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Dinsdag of zo gaan we richting LimburgErgens bij Valkenburg de tent neerzetten.
Ja! Echt steer vooral die 2equote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi weer vandaag
Hey annexjomanda ik voel me best goed, al is het een rare tijd, dat voel je ook. Ze is de hele dag in mijn gedachten. En dan vooral hoe ze zondagmiddag ineens haar hand opstak toen ik mn laatste doehoeg zei en zwaaide, ze heeft vast voorvoeld dat t het echte afscheid was omdat ze me ook de hele tijd zo aan lag te kijken en te volgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef AnneX het volgende:
Wat goed dat je nog ( een poging tot ) zinnen verzetten hebt gedaan Bluezz ! en g.
Op deen of andere manier zie ik een krachtige uitstraling op de foto, ondanks hoe je van binnen ws. voelt.
Zover mijn jomanda eigenschappen dan.
Na de tv. vol van kneuterige K dag zijn wij naar Wijk bij D. gegaan zoals voorgaande jaren voor de ultieme oranje dag.
Net te doen qua drukte en voor een zacht prijsje tuinwerkspul gescoord voor een project
van Mn. X.
En gauw weer naar huis voor een dorpsijsje.
Bekaf.
Tot morgen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm Isa's trein komt als het goed is over 5 minuten in Drenthe aanT was erg fijn
Goed wel, ben blij met t lekkere weer.quote:
Heerlijk is het hé? Vandaag stond er ook zo'n zalige verkoelende wind, die alle bladeren in de bomen doet ritselen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef DarkElf het volgende:
Goed wel, ben blij met t lekkere weer.
Hoe staat het met het huis? Al getekend enzo?
flinke woei was t soms zelfs! Maar idd lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heerlijk is het hé? Vandaag stond er ook zo'n zalige verkoelende wind, die alle bladeren in de bomen doet ritselen.![]()
quote:Nog niet getekend voor het huis, maandagmorgen hebben we een hypotheekgesprekje. ik ben er nog niet echt vol van, maar dat komt vanzelf wel. Deze week heb ik nog wel de auto geparkeerd in onze nieuwe straat, gewoon omdat ik laat was voor mijn werk en 't zo goed uitkwam. Toen dacht ik: dit wordt mijn straat.
Dankquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef DarkElf het volgende:
teruggebladerd.
Bluezz mama overleden, ach bluezzje ook al zal je 'blij' zijn dat haar ellende eindelijk over is toch is het echte overlijden moeilijk. sterkte en hoop dat je van de week op een goede manier afscheid kan nemen van haar.
Sterkte B&G.
Wat leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
Heerlijk is het hé? Vandaag stond er ook zo'n zalige verkoelende wind, die alle bladeren in de bomen doet ritselen.![]()
Nog niet getekend voor het huis, maandagmorgen hebben we een hypotheekgesprekje. ik ben er nog niet echt vol van, maar dat komt vanzelf wel. Deze week heb ik nog wel de auto geparkeerd in onze nieuwe straat, gewoon omdat ik laat was voor mijn werk en 't zo goed uitkwam. Toen dacht ik: dit wordt mijn straat.
Jeetje alweer 1quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
zo wel een beetje kunnen teruglezen, dus ben weer wat op de hoogte
Nu eens op neuzen naar een cadeautje voor mijn kleinste neefje die binnenkort jarig is, hij wordt 1
oh ja die activiteitentafel, waar is die van als ik vragen mag? Ik sta open voor ideetjes want ik heb echt nog geen idee wat we moeten gevenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje alweer 1
Wij hebben toen zo'n activiteitentafel gegeven, was een succes.
En de bromtol die ik donderdagmiddag bij me had is ook een favoriet op het moment, hij sleept hem zelfs mee in bad
ik had bij een bepaalde lijst van Arcee de tweede plek op fok van personen die op de meest verschillende fora minstens 1 post hadden en dat probeer ik zo te houden. Dus ik post overal minstens 1 dingquote:
Viel best mee hoor, want uiteindelijk is het voor iedereen ook een soort feestje dat er een einde aan haar lijden was gekomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Isabeau het volgende:
ik ben weer thuis, beetje verbrand en een erg toffe dag met Lein gehad. De rest ook een leuke koninginnedag gehad? Bluezz en golfer nog even traditioneel Bloemendaal in geweest? Moet toch een beetje raar aanvoelen, al die feestende mensen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Viel best mee hoor, want uiteindelijk is het voor iedereen ook een soort feestje dat er een einde aan haar lijden was gekomen.
Zonnetje, terrasje, biertje, goede cover-band.
Voldoende reden voor een glimlach als je het langsparaderende typische Bloemendaalse kon bekijken.
Wat doe je met die makrelen Pee? Verse makrelen en dan gewoon hup op de BBQ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk heb tof ge-bbq-ed bij vrienden
De makrelen waren goed
De gambas ook
En ik heb teveel gegeten
Verse makreel idd vullen met een mixje van ui, knoflook, pijnboompitjes en spekjes en sinaasappelrasp en dan 14 min bbq-enquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat doe je met die makrelen Pee? Verse makrelen en dan gewoon hup op de BBQ?
Lekker!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verse makreel idd vullen met een mixje van ui, knoflook, pijnboompitjes en spekjes en sinaasappelrasp en dan 14 min bbq-en
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jij hebt hem zeker toen bij B&G gegeten!
De grap van Shutter Island is dat je nooit weet of het plot dat jij uitdacht, het plot ís.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Shutter Island gekeken net. Best mooie film alhoewel iet wat voorspelbaar (we hadden het plot na ongeveer 15 minuten al uitgedacht maar hoopten nog op een extra twist) toch erg mooi gefilmd en goed geacteerd en zoWie had dat toch kunnen denken toen met dat kwijlebabbeltje in The Titanic, dat daar zo'n goede acteur uit zou groeien
![]()
Mmm klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Verse makreel idd vullen met een mixje van ui, knoflook, pijnboompitjes en spekjes en sinaasappelrasp en dan 14 min bbq-en
Net een katquote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef TAV74 het volgende:
Die hond van ons heeft echt een rotleven...
[ afbeelding ]
Klopt idd, die twist die wij verwachtten zou er zomaar toch achteraan kunnen komen als de film langer zou zijn.. Maar bepaalde dingen hadden we iig goed voorspeldquote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De grap van Shutter Island is dat je nooit weet of het plot dat jij uitdacht, het plot ís.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Checkquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker!
Opensnijden, spul erin en dan met huid en haar op de BBQ dus?
14 minuten BBQ-en.(Ik weet niet waarom, maar dat staat er heel grappig
)
Maar de graatjes er wel in?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckKan ook 15 minuten zijn btw
En ik laat ze bij de visboer ff schoonmaken zodat de ingewanden er al uit zijn
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
O jij hebt hem zeker toen bij B&G gegeten!
Ja. Als de makreel gaar is schuif je het vlees bijna zo van de graat afquote:
Visquote:Op zondag 1 mei 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Als de makreel gaar is schuif je het vlees bijna zo van de graat af
Misschien moeten we ons samen gaan aanmelden bij de hulpgroep voor Barbecueverslaafdenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
Morgen ook weer even BB-knoeien hier. Restjes van vorige week uit de vriezer gehaald en aangevuld met wat nieuwe spullen.
Hij kreeg nog geld van Pquote:
We zijn nog niet zo erg als bepaalde types in het BBQ-topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Misschien moeten we ons samen gaan aanmelden bij de hulpgroep voor Barbecueverslaafden
Somalische vrouwen zien er over het algemeen sowieso jong uit, maar het zou me niet verbazen een moeder van 8 rond de 25 tegen te komen uit die hoek.. [/vreemdelingendienst ervaring]quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Net Hello Goodbye teruggekeken, komt een somalische vrouw voor gezinshereniging naar NL (haar man is hier al dus) met 8 kinderen... toen we haar zelf zagen schrokken we, ze is zelf niet ouder dan 20 lijkt het
In het kader van deze TT.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef TAV74 het volgende:
Hij kreeg nog geld van P
Edit: oh wacht, geaaide...![]()
Het is niet de vraag of ik kan beginnen, het is de vraag of ik niet moet stoppenquote:
wordt t morgen warm?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
Morgen ook weer even BB-knoeien hier. Restjes van vorige week uit de vriezer gehaald en aangevuld met wat nieuwe spullen.
groot gelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik drink maar 1 wijntje vanavond, vanmiddag 3 biertjes en gisteravond genoeg wijn voor de komende 2 weken in mn mik
Graadje of 20 max hier, dus bij jullie vast wel warm genoeg voor een terrasquote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wordt t morgen warm?
Hoop het, we gaan met schone zus en haar aanstaande buiten de deur lunchenzou lekker zijn als dat buiten kan.
Niet echt warm 16-19 graden en vrij veel wind, maar wel droog.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
wordt t morgen warm?
Hoop het, we gaan met schone zus en haar aanstaande buiten de deur lunchenzou lekker zijn als dat buiten kan.
Je leert het nog wel eens!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om nog eens met de stofkam door mijn agenda te gaan en mijn eigen prioriteiten weer te stellen.
bien!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef TAV74 het volgende:
Graadje of 20 max hier, dus bij jullie vast wel warm genoeg voor een terras
Ja. Gisteravond en de discussie van vandaag via facebook PM heeft wat irritatie bij me opgewekt. Kan ook goed komen omdat ik heel moe benquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Niet echt warm 16-19 graden en vrij veel wind, maar wel droog.
/piet paulusma
Jezelf gewoon even verwennen met de Ibood aanbieding van vandaag en je voelt je vast stukken beterquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Gisteravond en de discussie van vandaag via facebook PM heeft wat irritatie bij me opgewekt. Kan ook goed komen omdat ik heel moe ben
Niet zo voorzichtig posten hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef DarkElf het volgende:
B een jurk! Wat anders! Leuk.
Nou ja niet waarvoor natuurlijk, staat een beetje stom zo sorry.
feauteau??quote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zo voorzichtig posten hoor![]()
Ja, hij staat me volgens mij echt gewoon goed
Ik ga komende week het dingie ff strijken, dan legging eronder & new shoes en dan maakt g wel een picaquote:
Neh. Ik heb mezelf al verwend vorige week door een Squeezebox Radio te kopen. Wakker worden met je eigen MP3-tjes zonder allerlei irritant gelul en FM-gekraak erdoorquote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezelf gewoon even verwennen met de Ibood aanbieding van vandaag en je voelt je vast stukken beter
okquote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo voorzichtig posten hoor![]()
Ja, hij staat me volgens mij echt gewoon goed
Helemaal fout. Een wekker moet altijd een zekere irritatiefactor hebben, anders is de neiging tot doorslapen te grootquote:Op zondag 1 mei 2011 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh. Ik heb mezelf al verwend vorige week door een Squeezebox Radio te kopen. Wakker worden met je eigen MP3-tjes zonder allerlei irritant gelul en FM-gekraak erdoorJammer alleen dat de playlist ook wat metal bevatte en dat het geluid wat te hard stond
Ik zat de eerste keer rechtop in bed toen Sabaton begon te spelen
Doe rick de groetjesquote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
Naar bed nuMet het VIS-boek van Rick Stein. Eens kijken wat ik morgen met de wilde zalm ga doen
Bij welke sportschool kan dat, zo een zoek ik ook voor als ik stop met handballen.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:43 schreef TAV74 het volgende:
Bij welke sportschool kan dat, zo een zoek ik ook voor als ik stop met handballen.
Als niet fysieke fouten ook onderdeel van de cursus zijn meld ik me bij deze per direct aanquote:Op zondag 1 mei 2011 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik ga cursussen geven. Maak uzelf blind voor uw fouten
jezelf focussen op je positieve punten is natuurlijk wat relaxter jaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Accentueren op verkeerde plaatsen ook Elf, tenminste dat denk ik altijd, maar ik kijk dan ook eigenlijk alleen maar naar die maagen die zadeltassen
als
ik iets aanheb
Dus ik train mezelf om dat niet te doen en dan staat het eigenlijk best goed
gewoon
Hoe weet jij wat voor jurkje ik gekocht hebquote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef DarkElf het volgende:
jezelf focussen op je positieve punten is natuurlijk wat relaxter ja
En niet alle kleedjes accentueren mooi, je mot wel iets aan doen wat een beetje leuk staat natuurlijk ipv een minijurk met decolleté tot je navel, tijgerprintje en bont langs je mouwtjes
Africhten en tam maken!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
Naar bed nuMet het VIS-boek van Rick Stein. Eens kijken wat ik morgen met de wilde zalm ga doen
En B,. heeft minstens 3 positieve punten.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef DarkElf het volgende:
jezelf focussen op je positieve punten is natuurlijk wat relaxter ja
waarom ga je er niet gewoon mee wandelen. De meeste zalmen die ik ken hoeven niet perse ver weg en mee te rijden enzo, stuk relaxterquote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef TAV74 het volgende:
waarom ga je er niet gewoon mee wandelen. De meeste zalmen die ik ken hoeven niet perse ver weg en mee te rijden enzo, stuk relaxter
Zie het voor me. Pee met een zalm aan een soort hondenlijntje.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef TAV74 het volgende:
waarom ga je er niet gewoon mee wandelen. De meeste zalmen die ik ken hoeven niet perse ver weg en mee te rijden enzo, stuk relaxter
Slaap lekker en ook veel plezier morgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef DarkElf het volgende:
Liefjens ik ga mijn watermandje in. (*grin mijn telefoon vult t woord watermandje zelf al aan).
Slaap lekker allemaal en geniet van t zonnetje morgen.
Niet likken, af.. af ..quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie het voor me. Pee met een zalm aan een soort hondenlijntje.
Lassie74.quote:
Borisz for presidentquote:
Ben je nu nog niet naar bed Oopquote:
Nee, nog even een laatste inschenken en een moment voor mijzelf.quote:
Ik drink nog even met je mee, begin eindelijk te ontspannen en het gevoel te krijgen dat ik een week vrij benquote:Op zondag 1 mei 2011 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nog even een laatste inschenken en een moment voor mijzelf.
Soms heb ik nog een dubbel gevoel. Niet meer kunnen/hoeven te werken is vaak fijn, maar ik mis de intercollegiale-contacten wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef TAV74 het volgende:
Ik drink nog even met je mee, begin eindelijk te ontspannen en het gevoel te krijgen dat ik een week vrij benWerk is toch wel erg intensief, maar dat merk ik altijd pas als ik langer vrij ben. (zonder dat het vervelend is overigens).
Mooi nummer, maar het is mij net even te kerkelijk klinkend. Ik hou niet zo van koren.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is van mijn Oop bij het weggaan uit de aula toen zijn kinderen nog om de kist stonden:
Mooiste klassieke stuk wat er bestaat wmb.. Ik wil nog steeds het hele Requiem van Mozart integraal en live door een groot koor en orkest op mijn uitvaart![]()
![]()
Snap het dubbele helemaal. Ik heb een soort haat-liefde verhouding met werken. Heb nu weer een periode met veel nieuwe dingen die opgestart moeten worden en veel contacten met goede collega's, en dat is toch ook wel erg lekker. Anderszijds is het eeuwige moeten vaak genoeg vervelend, zeker voor een inspiratiewerker als ik, gelukkig heb ik steeds meer de positie om het op mijn manier te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms heb ik nog een dubbel gevoel. Niet meer kunnen/hoeven te werken is vaak fijn, maar ik mis de intercollegiale-contacten wel.
Oh ik vind het echt prachtig.. maar het is echt een uitzondering. Het Requiem van Dvorzak vind ik ook heel mooi, en de Mattheus Passion ook, maar verder ben ik sowieso niet zo van het klassiek.. Een enkel stuk van Satie daar gelaten.. Dus eigenlijk vooral koorstukken, bombastisch en niet te licht en vrolijk.. prachtig..quote:Op zondag 1 mei 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar het is mij net even te kerkelijk klinkend. Ik hou niet zo van koren.
Ik ben alles behalve kerkelijk, maar het Requim van Mozart is toch wel echt heeeeeel erg mooiquote:Op zondag 1 mei 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar het is mij net even te kerkelijk klinkend. Ik hou niet zo van koren.
Weet je ook welke nummers? Ik gok The End en Nights in white satin en Laat me?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:15 schreef golfer het volgende:
En op mijn uitvaart worden het Moody Blues, Ramses Shaffy en The Doors.
Het is prachtig, maar dat religieuze staat mij tegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben alles behalve kerkelijk, maar het Requim van Mozart is toch wel echt heeeeeel erg mooi
Jij mag nooit meer raden!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:17 schreef TAV74 het volgende:
Weet je ook welke nummers? Ik gok The End en Nights in white satin en Laat me?
Tja, dat vind ik het mooie aan het Requiem van Mozart: ik vergeet daarbij dat het zo kerkelijk is.. En in zijn tijd walgde de kerk er zelfs van, veel te modern en frivoolquote:Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is prachtig, maar dat religieuze staat mij tegen.
De moeder van B. heeft ook een in mijn ogen vreselijk nummer uitgezocht.
Het is haar wens, dus we respecteren het. Maar alle kinderen vinden het eigenlijk niks.
quote:
Gemiddelde crematie/uitvaart duurt 3 kwartier en daar zit spreektijd ook in, dus je zult je muziekkeuze moeten beperken.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij Zappa, Mozart, Pearl Jam en Johnnie Cash e.v.a.
Denk ik nu dan he... Denk wel dat 1,5 uur niet genoeg zal zijn
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben te gaar voor whiskyIk ga naar bed. Er willen morgen wat mensen wandelen. Ik ben er nog niet over uit of ik het nou zo fijn vind om vast te zitten aan een groepje wat betreft wandelen
![]()
Aan de ene kant zorgt het ervoor dat je gaat. Aan de andere kant: ze hebben geen van allen een auto of rijbewijs en wel plannen om bij Amerongen of Staverden te gaan wandelen waardoor er een ontzettende afhankelijkheid van mij wordt gecreeerd. En altijd maar weer een lunch van te voren willen![]()
Ik denk dat het tijd wordt om nog eens met de stofkam door mijn agenda te gaan en mijn eigen prioriteiten weer te stellen.
Dan hebben ze lekker pech gehadquote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemiddelde crematie/uitvaart duurt 3 kwartier en daar zit spreektijd ook in, dus je zult je muziekkeuze moeten beperken.
Is ook mijn belangrijkste keuze.quote:
Pfew ja die mag je bij mij ook wel doen lief..quote:
Wel beetje depri. Maar dat mag op een uitvaart.quote:
Daarna doe ik "paard in de gang" voor de balansquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel beetje depri. Maar dat mag op een uitvaart.
Ergens heb ik nog steeds het idee er een Caraïbisch feest van te makenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel beetje depri. Maar dat mag op een uitvaart.
Ik zit nog te denken aan: Ik heb hier een brief voor mijn moeder.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef TAV74 het volgende:
Daarna doe ik "paard in de gang" voor de balans
Of gaan wel toch voor Zwaai Zwaai Zwaai Zwaai van Ben Kramer (of meer,variant op Ben Kramer)quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken aan: Ik heb hier een brief voor mijn moeder.
De Edra hier nog steeds niet, maar ik slobber nog een Glen Tallochje er in.quote:
Nou ja, ik ben ook wel een deels serieus, denk er vaak over na. Zeker muziek vind ik belangrijk, maar ik vind het moeilijk om echt t 3 tot 5 nummers te komen merk ik. Heb een shortlist van 20 denk ik als ik echt mijn best doe.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
Overigens, als kleine serieuze noot.
Ik heb wel bij mijn uitvaartverzekings/verzorger het allemaal een beetje vastgelegd vorig jaar. Heb liever dat mijn wensen bekend zijn en dat mijn eventuele nabestaanden die mij mogelijk zouden kunnen overleven niet zelf dat allemaal moeten gaan bedenken.
Slaap lekker, lieve Dude.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ik loop vreselijk achter.
Truste slaapkoppen.
Briljant nummer zo door hem uitgevoerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef TAV74 het volgende:
In deze versie vind ik deze ook wel iets hebben
Ik ben nog steeds in de wellicht naieve veronderstelling dat mijn partner me vooral zo leuk vond omdat ik ben wie ik ben, en niet alleen om hoe ik er uit zie. Dus als ik gelukkig ben met hoe ik er uit zie, is hij dat ook (al moet het uiteraard niet té gek gaan.. er is een verschil tussen 'net ietsje meer' en 'ik ben moddervet maar doe net alsof het mooi is'quote:Op zondag 1 mei 2011 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp eigenlijk het hele verhaal niet over jezelf goed voelen over je figuur.
Je partner moet er tegenaan kijken toch? Dan kun jij jezelf nog zo 'goed' voelen, maar als dat niet het figuur is waar je partner ooit voor koos, vind ik het toch een lastig verhaal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |