Zo zag ik er heul niet uit vroeger hoorquote:
Jammer, want dan was je best een schattig ventje geweest ooitquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zag ik er heul niet uit vroeger hoor
En nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jammer, want dan was je best een schattig ventje geweest ooit![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. schattig is niet echt het eerste wat in me op komt nee
Ohhh feliciteer haar van me!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
Iedereen nog evenvoor mamaLie die sara ziet vandaag!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
Iedereen nog evenvoor mamaLie die sara ziet vandaag!
Eh wattes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo ook maar eens taarten bakken.. LLMP en WCC
Ligt eraan wat je eraan doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een knaloranje t shirt aan met heel groot Haarlem baseball 2005 erop
Op een spijkerrokjegolfer vind het niks, maar vandaag ben ik toch raar
![]()
![]()
hoelang duurt zo'n kater trouwens![]()
Lein's Lemon Merengue Pie gok ik, de inmiddels CUL-klassieker. En die andere: Whisky Chocolade Cake?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eraan doet.Veel drinken en hartig eten.
En daarna heel veel water drinken, meer dan je dorst hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:52 schreef Bluezz het volgende:
We fietsen zo richting oranjegedoe, neem ik daar wel een biertje en een broodje beenham![]()
Om 9 uur was het goed te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemd verhaal van de buuf, b&g!
Dat ze dan niet open wil doen en een beetje met het licht gaat knipperen.![]()
Dapperen die allemaal de stad in gaan!Mij zul je er niet vinden op dagen als deze. Véél te druk.
Ja dat geloof ik. Toen lag iedereen zijn roes nog uit te slapen vand e afgelopen nach natuurlijk. Vrees dat de bezopen studenten hier de binnenstad al wel weer hebben ingenomen inmiddels.quote:
idd een vreemd verhaal, lijkt me ook dat je niet zomaar 112 belt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemd verhaal van de buuf, b&g!
Dat ze dan niet open wil doen en een beetje met het licht gaat knipperen.![]()
quote:Dapperen die allemaal de stad in gaan!Mij zul je er niet vinden op dagen als deze. Véél te druk.
In een kinderschriftje stond bij 'Wat wil je later worden?' "Kluizenaar." De zelfkennis zat er vroeg in bij mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd een vreemd verhaal, lijkt me ook dat je niet zomaar 112 belt.
[..]
medemensenmassahater
Oh, nom!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo ook maar eens taarten bakken.. LLMP en WCC
Ach wat sneu.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
de WCC is gevallen.. ondersteboven.. voor hij de oven in ging
![]()
nu zit er een deuk in de springvorm en Thijs is nieuwe ingrediënten aan het halen![]()
Aah, shit!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
nu zit er een deuk in de springvorm en Thijs is nieuwe ingrediënten aan het halen![]()
Oh wat een misère! En heel de keuken eronder ofwa?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Nee, keurig op zijn kop gevallenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh wat een misère! En heel de keuken eronder ofwa?
En wat ik daaraan?quote:
Mocht je weer een taart laten vallen kan je hier nog spul halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat ik daaraan?
Terrassen zaten wel vol trouwens, dat deed me dan wel weer deugd. En gelet op het aantal fietsen op het station zitten de steden hier in de buurt ook wel vol.
fijn dat het niks wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Buurman net aan de deur. Alles in orde met z'n moeder. Ze schaamt zich kapot, maar had dus alleen maar een gigantische nachtmerrie vannacht en dat gillen en schreeuwen en kloppen was daar een onderdeel van.
Ze wilde uit schaamte de deur niet open doen voor de politie.
We hebben nu zijn 06-nummer gekregen voor een eventueel volgende noodgeval.
Vanmiddag dus toch maar even het dorp in voor wat boodschappen en toch proberen nog iets vrolijks op Koninginnedag te doen.
Archeonquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Lein en Isa zijn naar Archeon. Ik heb even koffie gedronken met een van m'n buren en de boodschapjes gehaald. Nu ga ik maar eens een appeltaart maken.
piccaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een knaloranje t shirt aan met heel groot Haarlem baseball 2005 erop
Op een spijkerrokjegolfer vind het niks, maar vandaag ben ik toch raar
![]()
![]()
hoelang duurt zo'n kater trouwens![]()
doen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Twijfel of ik nog vrienden in A'dam ga
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
Hier hebben ze 2 festivals; eentje in het Flora-gebouw en eentje bij Café de Rooie Hoek. Mijn buurman drumt in een band en die moet spelen op een podium in FFT ville. Eind van de middag. Als L&I zin hebben hoppen we daar even langs.
shitquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Mocht je weer een taart laten vallen kan je hier nog spul halen.
oeeiii kwam je nou nog in mijn dorpie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn appeltaart ziet er goed uit, al is ze in het begin wat te hard gegaan, de oven al wat lager gezet nog 20 minuten.
moest jij niet naar je vrienden in Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
P, op het strand is bijna niemand!!
Zit hier heerlijk in het zonnetje. Net wat gegeten en zo een witbiertje
jes, ik stap al jaren niet meer. en gezien mijn auto stuk is en zij zo lief zijn om een keer te rijden gaan ze meequote:
amsterdam gaan we niet doen. Lekker rose drinken op het strandquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moest jij niet naar je vrienden in Amsterdam?![]()
als je ze uberhaupt kunt vinden daar![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Kortgewiekt door de Chinese (vrouw van de vorige keer) kapper. Typisch Chinees gesprek gehad:
1) Hoe het met mijn studie gaat
2) of ik er rijk van kan worden
en zo ja:
3) of ik met een Chinese vrouw wil trouwen en mijn ouders in huis wil nemen![]()
![]()
welke tent zit je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
amsterdam gaan we niet doen. Lekker rose drinken op het strand
Fijn dat jullie kunnen gaan!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker op het terras van het dorpshuis in Bloemendaal een biertje tegen de kater gedronken en wat geluisterd naar het optreden van de coverband Linke Soep.
In de tussentijd telefonisch overleg gehad over de afwikkeling en de crematie van (schoon)mama.
Donderdagvond is gelegenheid tot afscheid nemen en vrijdag om 11:00 uur is de crematie.
We gaan dan zaterdag alsnog naar Texel en blijven daar t/m maandag.
Veel plezier en huppel ze!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
omkleden en dan richting Capelle om danseres op te halen
doeeiii![]()
Veel plezier, ook voor je ouders!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
omkleden en dan richting Capelle om danseres op te halen
doeeiii![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker op het terras van het dorpshuis in Bloemendaal een biertje tegen de kater gedronken en wat geluisterd naar het optreden van de coverband Linke Soep.
Archeon lijkt me zó onwijs leuk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Leuke dag gehad in Archeon en het was heerlijk rustigMensenmassa's zijn ZO niet mijn ding
Nu even aankijken hoe laat het kaasvriendje thuis komt, Isa wil niet al te laat naar huis in verband met dronken droppies in de trein terug.
Zeg Bluezzie, je neemt het koningshuis toch wel serieus hoop ik, met je oranje Jiskefet shirtquote:
Ik ben er lang geleden geweest en ik vond het geweldig! We leerden een touwtje van gras maken!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Archeon lijkt me zó onwijs leuk!
Ja lijkt me echt geniaal om al die oude technieken te zien en te leren!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben er lang geleden geweest en ik vond het geweldig! We leerden een touwtje van gras maken!En je mag overal aan komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |