Zo zag ik er heul niet uit vroeger hoorquote:
Jammer, want dan was je best een schattig ventje geweest ooitquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zag ik er heul niet uit vroeger hoor
En nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jammer, want dan was je best een schattig ventje geweest ooit![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. schattig is niet echt het eerste wat in me op komt nee
Ohhh feliciteer haar van me!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
Iedereen nog evenvoor mamaLie die sara ziet vandaag!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
Iedereen nog evenvoor mamaLie die sara ziet vandaag!
Eh wattes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo ook maar eens taarten bakken.. LLMP en WCC
Ligt eraan wat je eraan doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een knaloranje t shirt aan met heel groot Haarlem baseball 2005 erop
Op een spijkerrokjegolfer vind het niks, maar vandaag ben ik toch raar
![]()
![]()
hoelang duurt zo'n kater trouwens![]()
Lein's Lemon Merengue Pie gok ik, de inmiddels CUL-klassieker. En die andere: Whisky Chocolade Cake?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eraan doet.Veel drinken en hartig eten.
En daarna heel veel water drinken, meer dan je dorst hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:52 schreef Bluezz het volgende:
We fietsen zo richting oranjegedoe, neem ik daar wel een biertje en een broodje beenham![]()
Om 9 uur was het goed te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemd verhaal van de buuf, b&g!
Dat ze dan niet open wil doen en een beetje met het licht gaat knipperen.![]()
Dapperen die allemaal de stad in gaan!Mij zul je er niet vinden op dagen als deze. Véél te druk.
Ja dat geloof ik. Toen lag iedereen zijn roes nog uit te slapen vand e afgelopen nach natuurlijk. Vrees dat de bezopen studenten hier de binnenstad al wel weer hebben ingenomen inmiddels.quote:
idd een vreemd verhaal, lijkt me ook dat je niet zomaar 112 belt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een vreemd verhaal van de buuf, b&g!
Dat ze dan niet open wil doen en een beetje met het licht gaat knipperen.![]()
quote:Dapperen die allemaal de stad in gaan!Mij zul je er niet vinden op dagen als deze. Véél te druk.
In een kinderschriftje stond bij 'Wat wil je later worden?' "Kluizenaar." De zelfkennis zat er vroeg in bij mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd een vreemd verhaal, lijkt me ook dat je niet zomaar 112 belt.
[..]
medemensenmassahater
Oh, nom!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo ook maar eens taarten bakken.. LLMP en WCC
Ach wat sneu.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
de WCC is gevallen.. ondersteboven.. voor hij de oven in ging
![]()
nu zit er een deuk in de springvorm en Thijs is nieuwe ingrediënten aan het halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |