Gediscrimineerd worden door DEKA!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Generaliseren, hoe weet jij nou of ik een allochtoon ben?
Hij heeft het dus ook niet over z'n dochter maar over zichzelfquote:Op zondag 1 mei 2011 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gediscrimineerd worden door DEKA!
Uhm niet dat ik TS al te zeer wil verdedigen maar volgens mij had ie 't over z'n nichtje en dat is natuurlijk goed mogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij heeft het dus ook niet over z'n dochter maar over zichzelfhij is 16 immers.
Dat is normaal, dat is echt niet te lang.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Soms ga ik wel eens met de fiets langs mijn oom (haar vader) en dan ben ik een half uurtje bezig ofso.
Lol! Ik fietste elke dag 10 km naar school en mijn broer 21 kmquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef MisterMister93 het volgende:
Ik heb het even opgezocht bij google en het gaat over 10,6 kilometer.
En nog iets. Mijn pa moest als kind lopend naar school. En dat was 8 km. Ze hadden thuis niet eens geld voor een fiets voor alle 9 kinderen.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:05 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n pareltje weersommige mensen geloven écht dat "de regering/De Hooge Heeren/hullie" hen nu eindelijk maar eens tegemoet moeten komen want er is hen zoveel onrecht aangedaan!
Helaas blijkt dat "onrecht" meestal niet meer dan 'n futiliteit, zoals 10 km moeten fietsen.
Dus je komt uit een slechte familie? Weinig geld, vermoedelijk matige genen, kwantiteit over kwaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nog iets. Mijn pa moest als kind lopend naar school. En dat was 8 km. Ze hadden thuis niet eens geld voor een fiets voor alle 9 kinderen.
Het is een gegeven dat slechte families bijna zonder uitzondering kinderen produceren met een laag IQ. Van Isabeau (arts) moge duidelijk zijn dat zij niet tot die groep behoort, jij daarentegen onderstreept met bovenstaande opmerking je eigen trailer trash afkomst.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:56 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dus je komt uit een slechte familie? Weinig geld, vermoedelijk matige genen, kwantiteit over kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |