you can say that againquote:Op zondag 1 mei 2011 00:54 schreef Geo3kant het volgende:
Molly Karim Qerim is ook niet verkeerd om naar te moeten kijken
Wie is dat?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
TwyLight, waarom maak je niet nog even snel de picks voor de main card?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je zien dat alles op decision eindigtquote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben helaas bang nu dat de echte show enorm gaat tegenvallen na deze prelims
Waar? Of gewoon hier zeggen wat ik denk?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
TwyLight, waarom maak je niet nog even snel de picks voor de main card?
Ik ook man..quote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben helaas bang nu dat de echte show enorm gaat tegenvallen na deze prelims
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zetten hier elk event met 26 man onze picks neer, dus kun je net zo goed #27 wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar? Of gewoon hier zeggen wat ik denk?
en alleen main card of ook main event? ik ga trouwens niet kijken vannacht, ik download morgen wel. is mij te laat
Ooh jullie rekenen main event bij main card ok:quote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
We zetten hier elk event met 26 man onze picks neer, dus kun je net zo goed #27 worden
Betreft main card (5 fights)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |