Zo zonde dat t bij jou zo is.... Ik zou er veel voor geven om mn weer een oma terug te krijgen..... Ik heb geen oma of opa meer....quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik de hele dag weg ga. Thuis slapen okay. Maar ze kunnen me niet de hele dag met dat mens opschepen.
veel plezier in dromenland meisquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenss, ik ga slapen! Morgen werken om 10 uur en dan weer kusjekroel doen
Houdoeeee
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks mannenkoor karrespoorragboer weer terug
![]()
Ach, ik heb geen hekel aan der hoor, maar ik houd er gewoon niet van als ik "verplicht" word bij iemand te zijn. En al helemaal niet als ik daarvoor ruimte moet maken. Ik heb niet eens een eigen kamer, het enige wat ik heb is een bed en dat moet ik dan ook nog eens afstaan. Dan begin ik een beetje te zieken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo zonde dat t bij jou zo is.... Ik zou er veel voor geven om mn weer een oma terug te krijgen..... Ik heb geen oma of opa meer....
Geen eigen kamer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen hekel aan der hoor, maar ik houd er gewoon niet van als ik "verplicht" word bij iemand te zijn. En al helemaal niet als ik daarvoor ruimte moet maken. Ik heb niet eens een eigen kamer, het enige wat ik heb is een bed en dat moet ik dan ook nog eens afstaan. Dan begin ik een beetje te zieken.
Terecht wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen hekel aan der hoor, maar ik houd er gewoon niet van als ik "verplicht" word bij iemand te zijn. En al helemaal niet als ik daarvoor ruimte moet maken. Ik heb niet eens een eigen kamer, het enige wat ik heb is een bed en dat moet ik dan ook nog eens afstaan. Dan begin ik een beetje te zieken.
Dan kan ie ook voor twente dusquote:
Als ik kort even alleen wil zijn, neem ik een douche. Als ik gewoon even van mijn moeder weg wil, ga ik bij een vriend slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen eigen kamer?Als je alleen wil zijn, wat doe je dan? Naar buiten ofzo?
Ja. Ik lijk misschien echt een kreng als ik over mijn oma praat, maar een beetje begrip van mijn moeder zou ook wel eens fijn zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht wel eigenlijk.
Dan blijft oma maar niet slapen of gaat ze een hotel in. Zo zou ik ook denken hoor.
Begrijp me niet verkeerd want ik ben t met jou eens!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oké. Is er dan gewoon geen kamer over in jullie huis of krijg je die gewoon niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik kort even alleen wil zijn, neem ik een douche. Als ik gewoon even van mijn moeder weg wil, ga ik bij een vriend slapen.
[..]
Ja. Ik lijk misschien echt een kreng als ik over mijn oma praat, maar een beetje begrip van mijn moeder zou ook wel eens fijn zijn.
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik kort even alleen wil zijn, neem ik een douche. Als ik gewoon even van mijn moeder weg wil, ga ik bij een vriend slapen.
[..]
Ja. Ik lijk misschien echt een kreng als ik over mijn oma praat, maar een beetje begrip van mijn moeder zou ook wel eens fijn zijn.
Ik zou ook graag m'n Opa en Oma's terug willen. Gelukkig wel allemaal boven de 80 gewordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd want ik ben t met jou eens!![]()
Ik had all1 gehoopt dat je anders over je oma kon denken dan je nu gedwongen wordt.
Lang verhaal, komt erop neer dat we niet naar "huis" kunnen omdat mijn moeders ex daar zit. Maar ook geen nieuw huis kunnen kopen, omdat dat financieel niet mogelijk is aangezien ze ook nog voor dat huis betaald. Dus wonen we bij mijn moeders huidige vriend in, en dat is geen gezinswoning.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oké. Is er dan gewoon geen kamer over in jullie huis of krijg je die gewoon niet?
* Morpheus2002 voelt zich nu erg verwend.
ben er al mee bezig. Maar toch wil het niet opvullen...quote:
Opa en oma van mn pa zn kant wel maar di evan mn ma dr kant..... Mn oma daar is helaas maar 76 oid geworden en mn van die kant heb ik amper bewust gekend....quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag m'n Opa en Oma's terug willen. Gelukkig wel allemaal boven de 80 geworden
Ik snap hem. Altijd klote dat soort dingen. Hopelijk voor jullie kan je moeder een keer stoppen met betalen voor het 2de huis. Sterktequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lang verhaal, komt erop neer dat we niet naar "huis" kunnen omdat mijn moeders ex daar zit. Maar ook geen nieuw huis kunnen kopen, omdat dat financieel niet mogelijk is aangezien ze ook nog voor dat huis betaald. Dus wonen we bij mijn moeders huidige vriend in, en dat is geen gezinswoning.
Dat kan! Zodra dat huis verkocht word. Koop jij het?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap hem. Altijd klote dat soort dingen. Hopelijk voor jullie kan je moeder een keer stoppen met betalen voor het 2de huis. Sterkte
Ik heb ze allemaal goed gekend en ze zijn allemaal in een tijdsbestek van 5 jaar overleden. Gelukkig was ik toen al boven de 20quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Opa en oma van mn pa zn kant wel maar di evan mn ma dr kant..... Mn oma daar is helaas maar 76 oid geworden en mn van die kant heb ik amper bewust gekend....
Haha ik woon nu bijna een jaar in m'n eerste eigen huis lieve schat dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan! Zodra dat huis verkocht word. Koop jij het?
Woon je samen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik woon nu bijna een jaar in m'n eerste eigen huis lieve schat dus dat gaat hem niet worden
quote:
Stiffler, een leuke koninginnedag toegewenst, als je weer een beetje nuchter bent..quote:
Jij hosselt er op los hequote:
Ik kom maandag wel ff langsquote:
Why?quote:
In dit nummer hoorde je net het iPhone sms toontjequote:
Morgen om 11 uur weer in de stadquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Stiffler, een leuke koninginnedag toegewenst, als je weer een beetje nuchter bent..ohhh wacht ff, je komt net online.. ook goed.
![]()
Slaap ze Huppelquote:
quote:
Hoe bezopen ook , de nachtploeg is erquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Red
![]()
De nachtploeg komt eindelijk opdagen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe bezopen ook , de nachtploeg is er
Ik nietquote:
Nah ben jij nou een echte Stiffler? Je zit nu al weer achter de pc....quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe bezopen ook , de nachtploeg is er
Je hosselt met teveel mannenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zo opvallend dat uiteindelijk niemand wil.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah ben jij nou een echte Stiffler? Je zit nu al weer achter de pc....
En waarom haken ze irl af dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik hossel gewoon veel op the interwebs omdat ze irl allemaal afhaken.
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En waarom haken ze irl af dan?
Ik gok, of te schijterig, of te geschrokken...quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En waarom haken ze irl af dan?
Mja een echte stiffler ligt nu in bed 1 of ander mokkel te batsen en niet hier te posten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]de echte
.
Je weet t hè , een echte nachtbraker. No matter what
Misschien als je over FOK! begintquote:
Maar ik ben een mod! Dat vinden mannen toch wel geil?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien als je over FOK! begint
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja een echte stiffler ligt nu in bed 1 of ander mokkel te batsen en niet hier te posten.
Echt niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja een echte stiffler ligt nu in bed 1 of ander mokkel te batsen en niet hier te posten.
Ze zeggen dat blauw wel aantrekkingskracht heeft jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een mod! Dat vinden mannen toch wel geil?
de afstand was te groot hequote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
![]()
[..]
Echt niet.
Denkt na over hoe het te kunnen bewijzen![]()
Het is misschien een randvoorwaarde, maar niet de hoofdvoorwaarde...quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
![]()
[..]
Echt niet.
Denkt na over hoe het te kunnen bewijzen![]()
Ook dat. En t was ook weer eens veel te gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de afstand was te groot he
minder bier drinken met je maten en meer hosselen in vervolgquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook dat. En t was ook weer eens veel te gezellig![]()
Dat is voor mij al een statement voor zo`n beetje 2 jaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
minder bier drinken met je maten en meer hosselen in vervolg
Slaap zequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik heb tieten, jij niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat blauw wel aantrekkingskracht heeft jaMaar ik ben ook blauw dus heb dat niet
Klein mannetje, grote lul. Het klopt, echt, geloof mequote:
Neem een pilsjequote:
Ben je klein?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klein mannetje, grote lul. Het klopt, echt, geloof me
hoe klein ben je dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor een manquote:
dat is best kleinquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor een manTussen 1.70m & 1.75m
Mja nogmaals keep on dreaming.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Slaap zequote:
Jij riep dat die van jou 2 meter was... dat geloof ik nu ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja nogmaals keep on dreaming.Hoe harder ze roepen deste kleiner ie is... Ooit van gehoord?
Tsja, te weinig schoppen gehad vroeger denk ikquote:
Whehe. Er zijn zoveel verhalen over de grootte van de piemolquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja nogmaals keep on dreaming.Hoe harder ze roepen deste kleiner ie is... Ooit van gehoord?
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij riep dat die van jou 2 meter was... dat geloof ik nu ook niet meer hoor
Ben je echt zo lang? Jezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noes, dan ben ik ruim 10 cm langer. Is niet erg zolang we liggen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik nooit gezegd!
![]()
Dat jij m gezien hebt en je mond voorbij praat kan ik ook niks aan doen.
Ze heeft waarschijnlijk wel hele lange benen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je echt zo lang? Jezus
Dat had ik niet gedacht a.d.h.v. je foto's
1.85 iets. Op foto's zie je ook alleen mijn gezicht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben je echt zo lang? Jezus
Dat had ik niet gedacht a.d.h.v. je foto's
succes met zoekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:19 schreef Karzai het volgende:
Ik zoek wat ruigs met harde gitaren en diepe bassen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85 iets. Op foto's zie je ook alleen mijn gezicht.
Echt slapen nu, iPhone uit. Trusten.
trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
.... Denkt naquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:19 schreef Karzai het volgende:
Ik zoek wat ruigs met harde gitaren en diepe bassen
Slaap zequote:Op zaterdag 30 april 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb zelf wel ideeën, maar die staan niet in draakjequote:Op zaterdag 30 april 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bah staat echt heel weinig in draakje, alleen maar top 40
dan zoek je niet goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bah staat echt heel weinig in draakje, alleen maar top 40
Ik ben luiquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zoek je niet goed
en je kunt zelf ook uploaden he
dan doe je een verzoekje die ik leuk vindquote:
Proostquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga aan de drank.. schijnt ook te helpen tegen buikpijn
Vooral doen. Kom je vanzelf wel achterquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Shaggy zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan doe je een verzoekje die ik leuk vindomdat je mij graag blij ziet
Crap nu pas????quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi hoiquote:
racoon mag ookquote:
joaquote:
Thx Babe!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Voor Knetter
Die grappen ken ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joawou niet drinken.. drink teveel de laatste tijd
Je stopt pas met drinken als alles bijna op isquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je stopt pas met drinken als alles bijna op is
Omdat ik bijna door mijn drank heen was toenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van
quote:
veel plezier in dromenlandquote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Drankbakquote:
euhm.. iets met ziek enzo....quote:
Mja maar wat wil je dan in mijn geval...quote:
Same here, alleen ik haal alles in in het weekendquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja maar wat wil je dan in mijn geval...Ik denk dat jij dan ook was gaan zuipen.
Daarnaast drink ik niet elke dag en ben ik imo geen alcoholist.
Kusje op je witte billetjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Karzai heb een nummertje voor je aangevraagd![]()
en het is geen shaggy
quote:
Oeh!! Tis dat mn bureau vast zit aan de muur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt mee, en beweegt op den muziekjen
Ook goed krijg je er nog eenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik hem liever op mijn voorhoofd
quote:
quote:
Mja zo heb ik vaak ook een excuus maar toch. Als wij alcoholist zouden zijn is heel frankrijk met hun wijn gebruik dat ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here, alleen ik haal alles in in het weekend![]()
En EggsTC kan vanavond ook weer vredig slapenquote:
Ja je moet eerst nog in the circle of trust komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer krijg ik um in t echie dan?
moet eggs gaan slapen van jou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En EggsTC kan vanavond ook weer vredig slapen![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zo heb ik vaak ook een excuus maar toch. Als wij alcoholist zouden zijn is heel frankrijk met hun wijn gebruik dat ook.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je moet eerst nog in the circle of trust komen
Nee dat niet, maar er is GOA tijdens Nachtbrakers Unitedquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet eggs gaan slapen van jou?
Gewoon laten prikken, dan heb je dr ook een paar uur geen last meer vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil even die muggen op mijn kamer dood meppen?
grrmbl... krijg ze niet te pakken
Je moet ook eetstokjes gebruiken he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb al 6 bultenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon laten prikken, dan heb je dr ook een paar uur geen last meer van![]()
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hebbikniequote:Op zaterdag 30 april 2011 02:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook eetstokjes gebruiken he.
Net als in karate kid
quote:
Ik denk karzai den edele ridder springt naar voren om die muggen dood te meppen..quote:
die van mij is kapot.. had dr 1tje uit hong kong over laten komen vorig jaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:45 schreef EggsTC het volgende:
ik klap ze altijd met zo'n elektrische opgevoerde vliegenmepper, maargoed ze prikken mij bijna niet omdat ik elke week wel wazige stoffen in mn bloed heb.
Niemand die dit gaat geloven maar ik heb gewoon met een sate stokje een keer een wesp knock out geslagen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook eetstokjes gebruiken he.
Net als in karate kid
das nie goed he gast.... het isquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENSAUTOMAAT
Een muskieten-netquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:48 schreef Karzai het volgende:
Ok bedenk even een master plannetje tegen de muggen
SoSurrealbaby is een halfje, hij moet zn mond houden over mijn brabo accent en hij heeft zelf een áchterlijk amsterdams accentquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das nie goed he gast.... het is
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen en welkom bij de verzoekjensautomaat
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:51 schreef Karzai het volgende:
Zo wel traag, dacht dat dit nummer wat sneller was
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Karzai wou rock&roll.. alsjeblieft schat
hihi.. hoezoquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:54 schreef Karzai het volgende:
Hmm, deze tekst verontrust me een beetje
We zitten toch in de Nachtcrewquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh barry white.. iemand heeft zin geloof ik
nachtcrew of geilcrew?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
We zitten toch in de Nachtcrew![]()
Ik zeg: DOEN !quote:
Combi van beidequote:
ghehe je wou gewoon op gerrie fappenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
Ik had net zo'n zin om Ekstra Weekend terug te kijken maar ja ONZ radio is ook leuk.
Nee joh ik heb al gefapt en niet op gerrie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe je wou gewoon op gerrie fappen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
Ik had net zo'n zin om Ekstra Weekend terug te kijken maar ja ONZ radio is ook leuk.
en geen pics hequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik heb al gefapt en niet op gerrie.
Er was anders ook wat leuks te zienquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb dr maar een stukje van gekeken/geluisterd.
Ik ga m morgen wel een keer terugluisteren
? what happened?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut leidsche kakkers
Kan ik straks de bus nog gaan schoonmaken ook...
Thats fucked upquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut leidsche kakkers
aaaw poppie toch.. hebben ze je busje vies gemaakt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut leidsche kakkers
Jaquote:
<HUG>quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gekotst + tyvusbende achtergelaten..
Echt hè.... dat moet jou ook weer overkomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
bij dezequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt hè.... dat moet jou ook weer overkomen
Nou...quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
<HUG>
of wou je liever wat anders?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij dezemoet ik elke keer aan poepen denken
dat die smiley poept ofzo
uhm..je gaat wel een beetje snel hoorquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Karzai
Bericht:
Knetter wil je met me trouwen?
Ow nu ga ik te snelquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm..je gaat wel een beetje snel hoor
wil je eigenlijk toch wel eerst een x zien en uitproberen enzoquote:
Ok ik heb 2 jaar garantiequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je eigenlijk toch wel eerst een x zien en uitproberen enzo
uhm.. kay..quote:
Scheelt dat je niet hoeft te bukken om het op te ruimenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter
Bericht:
Iedereen in het topic is sexy op zijn/haar eigen manier
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet hoeft te bukken om het op te ruimen
Lekker Knettertjequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik moest lachen
![]()
Stokkie!!! geil ding!
Join the clubquote:
Laten we het maar niet doen beetje ouderwets allemaal, ik verzin wel wat leukersquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. kay..
wanneer wil je trouwen dan?
pff gelukkigquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Laten we het maar niet doen beetje ouderwets allemaal, ik verzin wel wat leukers
Denk tquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ik nou de enige die behoorlijk nuchter is
ach ja iemand moet het verstand erbij houden hequote:
Uhu most je niet op stap vanavond?quote:
Truequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach ja iemand moet het verstand erbij houden he
buikgriepquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uhu most je niet op stap vanavond?
Jofu is dat toch al die ruimt de troep wel opquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jofu is dat toch al die ruimt de troep wel op
Knetter
Bericht:
me so horny
best lief zo'n baby knettterquote:
heb het niet zo heel erg op kleine baby's enzo.. leuk van een ander....quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
best lief zo'n baby knettter
of ben je bang voor poepluiers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |