Zo zonde dat t bij jou zo is.... Ik zou er veel voor geven om mn weer een oma terug te krijgen..... Ik heb geen oma of opa meer....quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik de hele dag weg ga. Thuis slapen okay. Maar ze kunnen me niet de hele dag met dat mens opschepen.
veel plezier in dromenland meisquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenss, ik ga slapen! Morgen werken om 10 uur en dan weer kusjekroel doen
Houdoeeee
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks mannenkoor karrespoorragboer weer terug
![]()
Ach, ik heb geen hekel aan der hoor, maar ik houd er gewoon niet van als ik "verplicht" word bij iemand te zijn. En al helemaal niet als ik daarvoor ruimte moet maken. Ik heb niet eens een eigen kamer, het enige wat ik heb is een bed en dat moet ik dan ook nog eens afstaan. Dan begin ik een beetje te zieken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo zonde dat t bij jou zo is.... Ik zou er veel voor geven om mn weer een oma terug te krijgen..... Ik heb geen oma of opa meer....
Geen eigen kamer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen hekel aan der hoor, maar ik houd er gewoon niet van als ik "verplicht" word bij iemand te zijn. En al helemaal niet als ik daarvoor ruimte moet maken. Ik heb niet eens een eigen kamer, het enige wat ik heb is een bed en dat moet ik dan ook nog eens afstaan. Dan begin ik een beetje te zieken.
Terecht wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen hekel aan der hoor, maar ik houd er gewoon niet van als ik "verplicht" word bij iemand te zijn. En al helemaal niet als ik daarvoor ruimte moet maken. Ik heb niet eens een eigen kamer, het enige wat ik heb is een bed en dat moet ik dan ook nog eens afstaan. Dan begin ik een beetje te zieken.
Dan kan ie ook voor twente dusquote:
Als ik kort even alleen wil zijn, neem ik een douche. Als ik gewoon even van mijn moeder weg wil, ga ik bij een vriend slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen eigen kamer?Als je alleen wil zijn, wat doe je dan? Naar buiten ofzo?
Ja. Ik lijk misschien echt een kreng als ik over mijn oma praat, maar een beetje begrip van mijn moeder zou ook wel eens fijn zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht wel eigenlijk.
Dan blijft oma maar niet slapen of gaat ze een hotel in. Zo zou ik ook denken hoor.
Begrijp me niet verkeerd want ik ben t met jou eens!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oké. Is er dan gewoon geen kamer over in jullie huis of krijg je die gewoon niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik kort even alleen wil zijn, neem ik een douche. Als ik gewoon even van mijn moeder weg wil, ga ik bij een vriend slapen.
[..]
Ja. Ik lijk misschien echt een kreng als ik over mijn oma praat, maar een beetje begrip van mijn moeder zou ook wel eens fijn zijn.
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik kort even alleen wil zijn, neem ik een douche. Als ik gewoon even van mijn moeder weg wil, ga ik bij een vriend slapen.
[..]
Ja. Ik lijk misschien echt een kreng als ik over mijn oma praat, maar een beetje begrip van mijn moeder zou ook wel eens fijn zijn.
Ik zou ook graag m'n Opa en Oma's terug willen. Gelukkig wel allemaal boven de 80 gewordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd want ik ben t met jou eens!![]()
Ik had all1 gehoopt dat je anders over je oma kon denken dan je nu gedwongen wordt.
Lang verhaal, komt erop neer dat we niet naar "huis" kunnen omdat mijn moeders ex daar zit. Maar ook geen nieuw huis kunnen kopen, omdat dat financieel niet mogelijk is aangezien ze ook nog voor dat huis betaald. Dus wonen we bij mijn moeders huidige vriend in, en dat is geen gezinswoning.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oké. Is er dan gewoon geen kamer over in jullie huis of krijg je die gewoon niet?
* Morpheus2002 voelt zich nu erg verwend.
ben er al mee bezig. Maar toch wil het niet opvullen...quote:
Opa en oma van mn pa zn kant wel maar di evan mn ma dr kant..... Mn oma daar is helaas maar 76 oid geworden en mn van die kant heb ik amper bewust gekend....quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag m'n Opa en Oma's terug willen. Gelukkig wel allemaal boven de 80 geworden
Ik snap hem. Altijd klote dat soort dingen. Hopelijk voor jullie kan je moeder een keer stoppen met betalen voor het 2de huis. Sterktequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lang verhaal, komt erop neer dat we niet naar "huis" kunnen omdat mijn moeders ex daar zit. Maar ook geen nieuw huis kunnen kopen, omdat dat financieel niet mogelijk is aangezien ze ook nog voor dat huis betaald. Dus wonen we bij mijn moeders huidige vriend in, en dat is geen gezinswoning.
Dat kan! Zodra dat huis verkocht word. Koop jij het?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap hem. Altijd klote dat soort dingen. Hopelijk voor jullie kan je moeder een keer stoppen met betalen voor het 2de huis. Sterkte
Ik heb ze allemaal goed gekend en ze zijn allemaal in een tijdsbestek van 5 jaar overleden. Gelukkig was ik toen al boven de 20quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Opa en oma van mn pa zn kant wel maar di evan mn ma dr kant..... Mn oma daar is helaas maar 76 oid geworden en mn van die kant heb ik amper bewust gekend....
Haha ik woon nu bijna een jaar in m'n eerste eigen huis lieve schat dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan! Zodra dat huis verkocht word. Koop jij het?
Woon je samen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik woon nu bijna een jaar in m'n eerste eigen huis lieve schat dus dat gaat hem niet worden
quote:
Stiffler, een leuke koninginnedag toegewenst, als je weer een beetje nuchter bent..quote:
Jij hosselt er op los hequote:
Ik kom maandag wel ff langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |