Nee, dan zou ik, uhhhh hoe heet die opschepper met zijn vriendin in Duitsland, wel gevraagd hebben.. Ohw ja, mlg...quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon voor.
Met remlof wilde je ook al trouwen om zijn modaal inkomen. Aangezien ik ondernemer ben begin je al zeker te sputteren...
Zeggen ze ook in Nijmegen.. Maar we weten waar php woont hoor..quote:
No.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik, uhhhh hoe heet die opschepper met zijn vriendin in Duitsland, wel gevraagd hebben.. Ohw ja, mlg...
Of ben jij dat?
Het was een flauwe toespeling op eerdere aannames van jouw kant, Barbahappa. Maar inderdaad, ik verbaas me enigszins over je verleidingsdans met een kattenplaatje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Que?
Begin je een hekel aan mij te krijgen? Kom op, praat erover. Het valt allemaal best mee.
Niet?? Nou je bent inwisselbaar voor een hoop anderen hier anders, er veel "look-alikes"quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
No.
Ik heb geen andere accounts hier.
Krijgen we dit... *zucht*quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een flauwe toespeling op eerdere aannames van jouw kant, Barbahappa. Maar inderdaad, ik verbaas me enigszins over je verleidingsdans met een kattenplaatje.
Dit kan ik niet goed lezen. Explain.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Nou je bent inwisselbaar voor een hoop anderen hier anders, er veel "look-alikes"
Grappig welquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een flauwe toespeling op eerdere aannames van jouw kant, Barbahappa. Maar inderdaad, ik verbaas me enigszins over je verleidingsdans met een kattenplaatje.
Je denkbeelden en je manier van reageren lijken inwisselbaar voor een hoop mensen op POL.. Althans, vanuit mijn optiekquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit kan ik niet goed lezen. Explain.
Jij slaapt en tvp's zijn heel erg 2009quote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkbeelden en je manier van reageren lijken inwisselbaar voor een hoop mensen op POL.. Althans, vanuit mijn optiek
Eens.. Sorry phpquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
Wat een bagger TT weer. Ook gewoon niet grappig![]()
![]()
![]()
![]()
. Eerder zielig.
Zie je er ongeveer uit als je avatar dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeker. Het is maar goed dat er geen foto's in mijn fotoboek staan.
True.. Maar ik meen het echt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik kan er niet veel op antwoorden anders dan: okay
Ha Kees, alles goed?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nog veel oostelijker wordt dat vanzelf opsnollen.
Het gaat die kant uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie je er ongeveer uit als je avatar dan?
Reken daar maar niet op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |