ik had er weing last van, en coke merk je toch haast niet als je het niet dagelijks gebruikt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's echt heftig man
Wat deden je ouders, toen dit nog speelde?
Waren ze er wel voor je, of probeerden ze je wel te helpen?
Dan waardeer ik het, echt, nacktbaquer is niet alleen voor bier en tietenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, dat kun je zien als compliment
Positief !quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is dat positief?
Als je serieuzer post, kan je ook betere antwoorden verwachten.
Ik post lang niet altijd zo als ik nu doe, zeker niet in ONZ, maar het ligt er gewoon aan waar ik zin in heb
Ik weet van mezelf dat ik het sowieso minstens een keer ga proberen, maar ik ken m'n grenzen, en weet wanneer ik moet stoppen. Roken is niet vies, maar ik zie de zin er niet van in, het is enorm ongezond en kost bakken vol geld. Maar ja, dat is ook weer zo'n standaard zinnetje, maar zo denk ik er wel overquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:41 schreef kitao het volgende:
[..]
ik had er weing last van, en coke merk je toch haast niet als je het niet dagelijks gebruikt.
heb me overigens meteen afgekeerd van heroine na het zien van shots op mn 15e.
maar het is wel lekker, te lekker.
als je het rookt tenminste en dat is gelukkig maar een enkele keer voorgekomen.
als je het wil proberen dan ben je echt gek.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik het sowieso minstens een keer ga proberen, maar ik ken m'n grenzen, en weet wanneer ik moet stoppen. Roken is niet vies, maar ik zie de zin er niet van in, het is enorm ongezond en kost bakken vol geld. Maar ja, dat is ook weer zo'n standaard zinnetje, maar zo denk ik er wel over
quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:45 schreef kitao het volgende:
tja, geen bier en tieten, daar kwam ik juist voor.
ik blijf ook niet lang meer.
de Lido is ook nog wel open hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ga naar KPD, als je er nu behoefte aan hebt
Ik weet het. Maar ik zou hetzelfde over drinken hebben gezegd als je het me een jaar geleden had gevraagd, dus ik weet niet hoe ik er over een tijdje over denk...quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:46 schreef kitao het volgende:
[..]
als je het wil proberen dan ben je echt gek.
dat spul is nog giftiger dan een ratelslang.
Veel succes, zou ik zeggenquote:
is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik zou hetzelfde over drinken hebben gezegd als je het me een jaar geleden had gevraagd, dus ik weet niet hoe ik er over een tijdje over denk...
Jij ook man, geniet ervanquote:
Dat spel lukt mij niet, ik kom niet verder dan 60.000quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
Ik kom maar niet verder met Tiny Wings
Ik moet nu 34 seconden in Fever Mode blijven. Moeilijk moeilijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:04 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Dat spel lukt mij niet, ik kom niet verder dan 60.000.
die lukt mij ook maar niet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik moet nu 34 seconden in Fever Mode blijven. Moeilijk moeilijk
Die heb ik gehaald, gewoon de hele tijd heeeel laag blijven maar wel met een zekere snelheid zodat het geen nacht wordtquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die lukt mij ook maar niet!
en geen > tot eiland 4, komop. onmogelijk
Maar m'n record is wel 127.055quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die heb ik gehaald, gewoon de hele tijd heeeel laag blijven maar wel met een zekere snelheid zodat het geen nacht wordt
Dat is wel een bazenrecord, ik heb maar 110.789quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar m'n record is wel 127.055
Longest Fever 27.4squote:Op zaterdag 30 april 2011 04:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is wel een bazenrecord, ik heb maar 110.789
Van laptop?quote:
van iPhonequote:Op zaterdag 30 april 2011 04:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van laptop?
Of van je iPod/Phone/Pad.
Ik kende 20 jaar geleden ook iemand die dit soort dingen allemaal had meegaakt, en zo'n tien jaar later toen ik hem tegenkwam met zijn verse vrouw en ik er over begon moest ik niet zo uit mijn nek lullen want dat had hij nooit verteld, blijkbaar allemaal verhalen om interessant over te komen en te tonen dat hij al in het leven stond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, nee, wel een heel goede vriend van me, heb 'm zelfs nog van het spoor moeten trekken omdat hij het niet meer zag zitten. Vriendin van me had een zelfmoordpoging gedaan, maar is mislukt, zit nu in een kliniek. 5 begrafenissen van mensen waar ik enorm veel om gaf in 3 maanden. School verneukt door privé problemen, ouders zien het allemaal niet. Operatie hangt me boven het hoofd en m'n vriendin heeft anorexia. Stress van ouders. Puberende broer.
En dat maakt je soms een beetje sippig!
Wat voor instrumenten dan? Drumstel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Het begint hier echt een muziekschool te worden, kan m'n instrumenten bijna niet meer kwijt
bassgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat voor instrumenten dan? Drumstel?
TheMusicManquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bassgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar.
elektrische viool, altviool, klassieke. En een keyboard.
Drumstel wil ik nog kopen, maar heb er geen ruimte voor
Ik heb wel ooit een drumstel gehad maar dat had ik na een paar keer weer gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bassgitaar, elektrische gitaar, akoestische gitaar.
elektrische viool, altviool, klassieke. En een keyboard.
Drumstel wil ik nog kopen, maar heb er geen ruimte voor
Zonde! Als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt heel vet om nummers te spelen die je zelf ook gewoon heel vet vind!quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een drumstel gehad maar dat had ik na een paar keer weer gezien.
Ik heb nog een paar gitaren maar daar doe ik nooit meer iets mee, zonde wel.
Ik denk alleen niet dat het nog tot een lapohunt aan zal komen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, het is nog maar half 5
Ik heb iets van 4 jaar gitaar gespeeld, vooral in het begin was ik heel fanatiek, soms oefende ik de hele nacht door. Toen was het mijn droom heel goed te worden. Maar de gitaar haalde enorm de aandacht voor mijn studie weg en uiteindelijk heb ik besloten om 100% voor de studie te gaan en te minderen met de gitaar. Dat minderen is in een jaar tijd tegen de 0% aan gegaan en nu ligt die te niksen in een koffer. Een gitaar van 900 euroquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zonde! Als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt heel vet om nummers te spelen die je zelf ook gewoon heel vet vind!
Ik Zit ook in een band, als elektrische gitarist, met bass, drum en ik doe ook zang. Te gek om te doen, echt
ToT, waar kom jij nou weer vandaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het nog tot een lapohunt aan zal komen!
Uit bed, ik kan niet slapen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ToT, waar kom jij nou weer vandaan
Ik geloof niets van wat je allemaal lult, Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zonde! Als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt heel vet om nummers te spelen die je zelf ook gewoon heel vet vind!
Ik Zit ook in een band, als elektrische gitarist, met bass, drum en ik doe ook zang. Te gek om te doen, echt
quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, gewoon absoluut geen slaap. Te veel energie enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |