ik durf het uitgaansleven niet meer in zonder colt 45.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Snakey het volgende:
Iedereen is zich gek aan het zuipen, koninginnennacht.
Ja, want Juliana's verjaardag is o zo bijzonder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
iedereen is dronken in de stad ja. En terecht
is die stad de afgelopen 30 jaar inmiddels veranderd dan ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als niemand no.1 opent haal je dus nooit de 20quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Romanus het volgende:
wtf is er met FOK! ? Waar zijn de tijden dat 'we' 20 nachtbaggers haalden
Bijna iedereen, behalve de nachtelijke Fok!-autisten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Het is haar verjaardag..quote:
En de mensen die Koninginnedag niet leuk vinden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:43 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Bijna iedereen, behalve de nachtelijke Fok!-autisten.
nou ik zit lekker thuis achter de lapquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nee man, iedereen zit dit stoer op zijn mobiel te typen aan de bar
vertel, welk uitgaansleven is er om 6 uur ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
van 06:00 tot 20:00 weggeweest, had niet echt puf om nog iets erna te doen :k
niet dus, juliana's verjaardag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is haar verjaardag..
[..]
En de mensen die Koninginnedag niet leuk vinden...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is haar verjaardag..
[..]
En de mensen die Koninginnedag niet leuk vinden...
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef kitao het volgende:
[..]
niet dus, juliana's verjaardag.
zoals kars b.
[..]
Die zijn voorlopig voorbij, maximum tegenwoordig is 2 topicsquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Romanus het volgende:
wtf is er met FOK! ? Waar zijn de tijden dat 'we' 20 nachtbaggers haalden
slaap ze vriend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
![]()
ik ga stoppen met schuddebuikjes eten en naar bed
hoe komt dat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die zijn voorlopig voorbij, maximum tegenwoordig is 2 topics
Ik schreef ook Juliana's naam in mijn vorige bericht. Enne.. fijn dat je me vergelijkt met Kars B.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:54 schreef kitao het volgende:
[..]
beatrix is vandaag niet jarig.
en kars b. vond 30 april geen leuke dag.
Om 2 redenen, zo is mij verteld:quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:55 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe komt dat?
ben tijdje weggeweest op mamjo.
doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik schreef ook Juliana's naam in mijn vorige bericht. Enne.. fijn dat je me vergelijkt met Kars B.
Ik heb een fiets.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:58 schreef kitao het volgende:
[..]
doe niet zo raar.
jij heb vast geen swift.
die ontwikkelingen gaan mij te snelquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Om 2 redenen, zo is mij verteld:
1. Radio ONZ SC
2. Piraten SC
In bed en/of koninginnenacht vieren denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:03 schreef kitao het volgende:
en waar zijn die ouwe rotten dan gebleven ?
zitten die ook nu suf plaatjes aan te vragen.
kom, we gaan neuken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
Ik ken de mensen hier ook allemaal niet, maar ik verveel me. Ik moet toch wat doen.
Even quoten hoorquote:
Dat wilde ik ook echt graag weten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:09 schreef kitao het volgende:
[..]
oranje gekleurde tieten vind ik wel lekker
Heb jij nou nog steeds geen ban?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ha daar is ze.
mijn favoriete volborstige zuipschuitje.
Gast, zo'n foto hoef ik echt niet groot op mijn beeldscherm. Ook niet van iets oranje ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb ze eigenlijk liever zwart.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:03 schreef kitao het volgende:
en waar zijn die ouwe rotten dan gebleven ?
zitten die ook nu suf plaatjes aan te vragen.
quote:
wijf, dan moet je ook niet naar nachtbagger kijken als je er niet tegen kunt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
Gast, zo'n foto hoef ik echt niet groot op mijn beeldscherm. Ook niet van iets oranje ofzo.
Je kent me toch ook zo goed. Ik was sowieso al van plan om te gaan slapen, dus ik ben weg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
wijf, dan moet je ook niet naar nachtbagger kijken als je er niet tegen kunt.
ik ken je helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kent me toch ook zo goed. Ik was sowieso al van plan om te gaan slapen, dus ik ben weg.
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kent me toch ook zo goed. Ik was sowieso al van plan om te gaan slapen, dus ik ben weg.
ik heb onbewust een oud lijk opgegraven zo lijkt het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit een soort afgezaagde Nacktbaquer?
Tevens, koninginnenacht in Utrecht
ik dacht dat we gingen neuken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over me oordelen.
Enne.. welterusten iedereen.
Nee man, we gaan feestje houdenquote:
ok, ik zet ze op een apart tabjequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee man, we gaan feestje houden
heuj, die is groen_!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee man, we gaan feestje houden
* G * = groenquote:
Gezellig!quote:
hier komt het echte prachtvolk later op de avond wel binnendruppelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:42 schreef kitao het volgende:
[..]
net als met vrouwen, je moet er minstens twee tegelijk hebben
virtuele prachtvolk bedoel je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier komt het echte prachtvolk later op de avond wel binnendruppelen
Het is gezellig als je je verveeldquote:
yes indeed my son, yes indeedquote:
dat zou mooi zijn, ik heb nog appeltje met de meesten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is gezellig als je je verveeld
En later kan je ze ook in levende lijve meeten
Ik ben al in de stad omdat ik er woon. En dat geschreeuw en gelal van zuipschuiten wil ik liever niet van dichtbij aanhoren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, wat doet iedereen hier op koninginnenacht? Ga de stad in mensen!
Jij bent toch zelf een grote zuipschuitquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben al in de stad omdat ik er woon. En dat geschreeuw en gelal van zuipschuiten wil ik liever niet van dichtbij aanhoren.
waarom woon je er dan en wat noem jij een stad ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben al in de stad omdat ik er woon. En dat geschreeuw en gelal van zuipschuiten wil ik liever niet van dichtbij aanhoren.
lucky flikker.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ging even praten met kroegbazin, bood aan om mee naar binnen te gaan, schonk gratis drank voor me, lekker mee gepraat, topmens
hoe krijg je dat dan voor mekaar ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ging even praten met kroegbazin, bood aan om mee naar binnen te gaan, schonk gratis drank voor me, lekker mee gepraat, topmens
half uur heen. 20 minuten matig kroegen. drie kwartier terug met wind tegen. nee dank je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:08 schreef kitao het volgende:
je moet er wat over hebben, 20 minuutjes fietsen met lekker koel weer stelt ook niet veel voor.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij bent toch zelf een grote zuipschuit
Weet niet, ze vond me een topkind, heel sociaal en alles, gepraat over alle shit, over haar leven, mijn leven, zij gaf mij advies, ik gaf haar advies, zij dat ze zich heel snel aan me hechtte, zal zeker nog wel eens terugkomenquote:
Niet vertrouwen, ze wil alelen geld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet niet, ze vond me een topkind, heel sociaal en alles, gepraat over alle shit, over haar leven, mijn leven, zij gaf mij advies, ik gaf haar advies, zij dat ze zich heel snel aan me hechtte, zal zeker nog wel eens terugkomen
Ze bood me het aan, hoefde er niks voor te betalenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet vertrouwen, ze wil alelen geld.
ok, ik snap t.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet niet, ze vond me een topkind, heel sociaal en alles, gepraat over alle shit, over haar leven, mijn leven, zij gaf mij advies, ik gaf haar advies, zij dat ze zich heel snel aan me hechtte, zal zeker nog wel eens terugkomen
Manbitch allez, moest wel d'r man pijpen, maar dat had ik er wel voor overquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:31 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, ik snap t.
je heb een ouwe fiets gepaald en kreeg een drankje.
mooi begin als hoer hoor.
hahahha, jij bent ok.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Manbitch allez, moest wel d'r man pijpen, maar dat had ik er wel voor over
Ach, moet kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Manbitch allez, moest wel d'r man pijpen, maar dat had ik er wel voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |