Klare zaakquote:
Die vliegtuigen waren al te horen. Maar kan ook het gejuich zijn. Kate heeft wel gebukt om die kleine goed neer te zetten maar het beeld op de foto heb ik zo niet gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat gebeurd er op die foto?
die kus wat niet eens de moeitequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Die vliegtuigen waren al te horen. Maar kan ook het gejuich zijn. Kate heeft wel gebukt om die kleine goed neer te zetten maar het beeld op de foto heb ik zo niet gezien.
Nou zegt dat helemaal niks want ik nam een slok koffie en keek op mijn scherm en heb de eerste kus gemist..
Ik zou er niet eens voor trouwen ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die kus wat niet eens de moeite![]()
ik zou er mijn bed niet voor uitkomen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens voor trouwen ook.
Ga maffen en ook zeker dat andere topic niet aanklikken want dan weet ik wel weer hoe het gaat.
Trusten..
Is er niet echt geweest ofzo? Ik kan hem echt niet vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is de kerkdienst ook nog ergens te zien?
ik zag daar geen 1 mil + mensen buiten staan:Pquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is er niet echt geweest ofzo? Ik kan hem echt niet vinden.
Vond het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima toch indrukwekkender.
Is ook niet nodig, bekijk dit maar eens. Prachtig. Ze is natuurlijk mede zo geëmotioneerd omdat er denk ik best een lastige tijd aan het huwelijk vooraf ging vanwege de vader van Maxima. En natuurlijk de prachtige muziek van Piazzolla.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:31 schreef OreO het volgende:
ik zag daar geen 1 mil + mensen buiten staan:P
Als je zo gaat redeneren is er geen enkele datum geschikt om te trouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:00 schreef TLC het volgende:
Tsja, ik vind het raar dat je op dezelfde dag gaat trouwen als die van hitler met eva braun![]()
ik moet er niet aan denken dat mijn trouwdatum op dezelfde dag viel![]()
Dat hadden ze daar in Engeland toch ook wel kunnen weten ?
de trouwdatum van hitler en braun viel maar op 1 dag, en dat is juist niet de dag die je wilt delen met zequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is er geen enkele datum geschikt om te trouwen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |