Tot en met maandag geloof ik. Bizar lang in ieder geval.quote:Op zondag 26 februari 2012 07:46 schreef AllesWatWas het volgende:
Ja... maar tóen heb ik dus niet ingelogd. Beetje kansloos hoorIk was in ieder geval in de veronderstelling dat er een storing oid was. Ik zal heus niet de enige zijn, lijkt me zo. Meestal sturen ze ook een mail erover, ofzoiets.
Weet je ook tot wanneer uSis offline is dan? Ik wil inmiddels namelijk wel graag weten of ik het vak gehaald heb, aangezien het er volgens studiegenoten opstond
Verschilt heel erg per studie , maar in Leiden heb je wel veel meer mensen die lid zijn van vereniging ed, heb ik het ideequote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef magneetstrip het volgende:
Is het zo dat universiteit leiden bekakter is dan andere universiteiten of niet?
Staat ook op de inlogplekquote:Op zondag 26 februari 2012 07:46 schreef AllesWatWas het volgende:
Ja... maar tóen heb ik dus niet ingelogd. Beetje kansloos hoorIk was in ieder geval in de veronderstelling dat er een storing oid was. Ik zal heus niet de enige zijn, lijkt me zo. Meestal sturen ze ook een mail erover, ofzoiets.
Weet je ook tot wanneer uSis offline is dan? Ik wil inmiddels namelijk wel graag weten of ik het vak gehaald heb, aangezien het er volgens studiegenoten opstond
Vind ik niet. Ik als 'boer' uit een klein dorp voel me er iig prima thuisquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef magneetstrip het volgende:
Is het zo dat universiteit leiden bekakter is dan andere universiteiten of niet?
Nou, nou, je hebt er nu een mooi geel balkje bij als je op een vak wijstquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Er is geen kut veranderd en de Ucheck app werkt niet meer, handig !!
Voor zover ik 't zie niet, nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef magneetstrip het volgende:
zeker rechten alleen kakkersquote:Op maandag 27 februari 2012 08:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per studie , maar in Leiden heb je wel veel meer mensen die lid zijn van vereniging ed, heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |