abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115783625
Waarom is het onderwijssecretariaat alleen open van 10-12. Dan lig ik doorgaans nog in bed tijdens mijn vakantie :P. Gekgenoeg nog niks gehoord over mijn BSA-verlagingsaanvraag. Alleen dat hij meegenomen zou worden, maar dat is al 2 maanden geleden. Had van de studieadviseur al groen licht gekregen voor jaar 2, maar bevestigen van commissie moet nog ff komen. Wel zo fijn om dat voor volgende week te weten :)
Blood Sugar Sex Magik
pi_115792717
Zo, al mijn boeken voor de eerste periode besteld.
Een boek wat hier 45 euro kost voor 4 pond gekocht op ebay :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:33:08 #278
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_116087536
Kunnen jullie gewoon nog in uMail?
Ik kan met mijn gewone passwoord niet inloggen :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_116088090
Ik kom er wel in :)
pi_116089871
Ik kom er ook nog in, maar wel via een nieuwe website. Mn oude bladwijzer doet het niet meer ;)

Ik vind het alleen niet zo leuk, die nieuwe vormgeving. De oude umail was dan mss ouderwets, maar was wel veel overzichtelijker.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:49:35 #281
124676 RobertoCarlos
pi_116096283
Bedankt, goed om te weten dat het aan mij ligt :) En ben inmiddels binnen, het moest met een kleine s, hij verbeterde bij mij dat steeds automatisch naar een grote S....
pi_116097652
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef fh101 het volgende:
Ik kom er ook nog in, maar wel via een nieuwe website. Mn oude bladwijzer doet het niet meer ;)

Ik vind het alleen niet zo leuk, die nieuwe vormgeving. De oude umail was dan mss ouderwets, maar was wel veel overzichtelijker.
Via welke link kom jij er dan in? Ik kan er echt met geen mogelijkheid meer inkomen, steeds server-error. Heel irritant want ik zit op het bevestigingsmailtje van m'n diploma te wachten (wat do/vrij binnen zou komen maar do was het er niet en vrijdag kon ik niet checken... En toen gingen ze het systeem omgooien) terwijl mijn deadline 1 september is.
pi_116101382
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:34 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Via welke link kom jij er dan in? Ik kan er echt met geen mogelijkheid meer inkomen, steeds server-error. Heel irritant want ik zit op het bevestigingsmailtje van m'n diploma te wachten (wat do/vrij binnen zou komen maar do was het er niet en vrijdag kon ik niet checken... En toen gingen ze het systeem omgooien) terwijl mijn deadline 1 september is.
Deze: https://webmail.leidenuniv.nl/ox.html

Als de link het niet doet kun je altijd nog naar leidenuniv.nl gaan en dan daar umail opzoeken, dan kom je er ook :)

Hoop dat het lukt, wel een belangrijk mailtje idd
pi_116152958
nou hij is binnen. Ook heel leuk dit:

Hierbij laat ik u weten dat de Bachelor examencommissie in zijn vergadering van maandag 27 augustus jl. heeft besloten dat u heeft voldaan aan de vereisten van het Bachelor diploma.
Ik heb dit ingevoerd in usis zodat u nu officieel bent gediplomeerd.
Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!.
U kunt u uitschrijven voor de Bachelor. Doe dit s.v.p. zo spoedig mogelijk, in ieder geval voor 1 september as i.v.m. de lang studeerboete.

De datum dat ik hem heb ontvangen is dus vandaag, de 29e augustus :'). Voor 1 september is de deadline voor alles, lekker bijtijds weer.

wat is het inloggen via Digid weer lekker traag zeg, wordt de hele tijd na 10 seconden weer uitgelogd wegens 'te weinig activiteit'.

[ Bericht 7% gewijzigd door kirsten. op 29-08-2012 16:30:43 ]
pi_116155449
Volgens de geschiedenis opleiding krijg ik pas een week van tevoren alles te horen omtrent rooster, maar ook gaan hun dan pas inschrijving in usis regelen enz.
pi_116155874
Ooh, geschiedenis! Leuk, ik wil misschien een paar vakken van geschiedenis doen, of rechten.
Ik ben vandaag pas ingeschreven voor een werkgroep, nog maar 2 te gaan. Ik weet ook nog steeds niet wat mijn rooster wordt :')
pi_116157694
Huh, bizar dat dat per studie zo verschilt, ik weet mn rooster al ongeveer een maand.. Er veranderen nog wat kleine dingen, maar niet veel.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:50:39 #288
124676 RobertoCarlos
pi_116157859
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef kirsten. het volgende:
nou hij is binnen. Ook heel leuk dit:

Hierbij laat ik u weten dat de Bachelor examencommissie in zijn vergadering van maandag 27 augustus jl. heeft besloten dat u heeft voldaan aan de vereisten van het Bachelor diploma.
Ik heb dit ingevoerd in usis zodat u nu officieel bent gediplomeerd.
Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!.
U kunt u uitschrijven voor de Bachelor. Doe dit s.v.p. zo spoedig mogelijk, in ieder geval voor 1 september as i.v.m. de lang studeerboete.
Zo triest dat het bijna komisch wordt....... prutsers. Maar aan de andere kant: jij weet tenminste nog dat je je B hebt gehaald...... ik heb nog steeds niet mijn P gehaald volgens uSIS terwijl ik sinds eind juni voldoe aan alle eisen. 8)7
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:51:39 #289
124676 RobertoCarlos
pi_116157891
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef Boomeister het volgende:
Volgens de geschiedenis opleiding krijg ik pas een week van tevoren alles te horen omtrent rooster, maar ook gaan hun dan pas inschrijving in usis regelen enz.
Niet alleen hun, maar ook hullie van andere faculteiten doen dit :s) }:|
pi_116169887
Hebben jullie al een collegekaart? :S ik nog niet
pi_116170133
die van mij heb ik al een maand
pi_116177927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef jabbahabba het volgende:
Ik ook niet.. Maar ben wel laat geweest met nota opsturen, misschien dat dat het is. Ben benieuwd :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_116178306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef jabbahabba het volgende:
Ik heb ook nog geen collegekaart ontvangen. Ben wel op tijd geweest met inleveren en alles, maar het zal vast komen doordat mijn master zo laat pas geaccepteerd werd. Ik verwacht hem wel de eerstkomende weken, en anders volstaat een ID bewijs ook op tentamens.
pi_116179019
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Niet alleen hun, maar ook hullie van andere faculteiten doen dit :s) }:|
Balen, hoop dat ik dadelijk wel voor alles ingeschreven staat en mijn rooster krijg. Anders ben ik goed de lul volgens mij.
pi_116183105
Ik heb er eigenlijk wel weer zin in! :)
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_116189566
Moet je de eerste keer je wel inschrijven voor hoorcolleges? Het vakje dat ik moet aanvinken is grijs en ik kan hier niet op klikken. Het zou handig zijn als het in mijn rooster zou verschijnen.
pi_116190537
Heb je je rooster wel doorgeklikt naar de eerste collegeweek?

Bij mij staat er in eerste instantie ook dat ik nergens voor ingeschreven ben, maar Usis is daar een beetje dramaqueen in :') Ik ben wel ingeschreven, maar volgende week beginnen de colleges pas dus staat er voor nu niks in mn rooster.
pi_116190765
Ja, werkgroepen staan erin maar hoorcolleges niet
En daar kon ik me sowieso niet voor inschrijven (had het al eens eerder geprobeerd ^^)
pi_116191356
Vaag... Ik zou me er iig geen zorgen over maken. Bij ons is het zo dat je niet eens verplicht bent om je in te schrijven voor een hoorcollege. Ze hebben liever wel dat je het doet natuurlijk, zodat ze weten hoeveel studenten ze kunnen verwachten maar verder is het niet belangrijk. Werkgroepen daarentegen wel, maar daar ben je voor ingeschreven :)

Als je op je eerste collegedag even bij de onderwijsdienst langs gaat om navraag te doen is het vroeg genoeg.
pi_116193752
Bij mij is m'n rooster ook helemaal leeg voor volgende week :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')