Via welke link kom jij er dan in? Ik kan er echt met geen mogelijkheid meer inkomen, steeds server-error. Heel irritant want ik zit op het bevestigingsmailtje van m'n diploma te wachten (wat do/vrij binnen zou komen maar do was het er niet en vrijdag kon ik niet checken... En toen gingen ze het systeem omgooien) terwijl mijn deadline 1 september is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef fh101 het volgende:
Ik kom er ook nog in, maar wel via een nieuwe website. Mn oude bladwijzer doet het niet meer
Ik vind het alleen niet zo leuk, die nieuwe vormgeving. De oude umail was dan mss ouderwets, maar was wel veel overzichtelijker.
Deze: https://webmail.leidenuniv.nl/ox.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:34 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Via welke link kom jij er dan in? Ik kan er echt met geen mogelijkheid meer inkomen, steeds server-error. Heel irritant want ik zit op het bevestigingsmailtje van m'n diploma te wachten (wat do/vrij binnen zou komen maar do was het er niet en vrijdag kon ik niet checken... En toen gingen ze het systeem omgooien) terwijl mijn deadline 1 september is.
Zo triest dat het bijna komisch wordt....... prutsers. Maar aan de andere kant: jij weet tenminste nog dat je je B hebt gehaald...... ik heb nog steeds niet mijn P gehaald volgens uSIS terwijl ik sinds eind juni voldoe aan alle eisen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef kirsten. het volgende:
nou hij is binnen. Ook heel leuk dit:
Hierbij laat ik u weten dat de Bachelor examencommissie in zijn vergadering van maandag 27 augustus jl. heeft besloten dat u heeft voldaan aan de vereisten van het Bachelor diploma.
Ik heb dit ingevoerd in usis zodat u nu officieel bent gediplomeerd.
Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!.
U kunt u uitschrijven voor de Bachelor. Doe dit s.v.p. zo spoedig mogelijk, in ieder geval voor 1 september as i.v.m. de lang studeerboete.
Niet alleen hun, maar ook hullie van andere faculteiten doen ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef Boomeister het volgende:
Volgens de geschiedenis opleiding krijg ik pas een week van tevoren alles te horen omtrent rooster, maar ook gaan hun dan pas inschrijving in usis regelen enz.
Ik ook niet.. Maar ben wel laat geweest met nota opsturen, misschien dat dat het is. Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef jabbahabba het volgende:
Hebben jullie al een collegekaart? :S ik nog niet
Ik heb ook nog geen collegekaart ontvangen. Ben wel op tijd geweest met inleveren en alles, maar het zal vast komen doordat mijn master zo laat pas geaccepteerd werd. Ik verwacht hem wel de eerstkomende weken, en anders volstaat een ID bewijs ook op tentamens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef jabbahabba het volgende:
Hebben jullie al een collegekaart? :S ik nog niet
Balen, hoop dat ik dadelijk wel voor alles ingeschreven staat en mijn rooster krijg. Anders ben ik goed de lul volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet alleen hun, maar ook hullie van andere faculteiten doen dit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |