Dat snap ik maar ik ben een streamer en bekijk het vanuit die invalshoek. een schakende gerard en Karim is misschien leuk om te zien als streamer maar wat moet je daar als programmamaker mee? Dat gaat echt geen kijkers trekken hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door de genieën bij net 5 die de daily in elkaar zettenDaar klopt de helft van de tijd niks van de verhalen.
Volgens mij dacht ze dat Mo een missie had omdat die een aantal keer uit haar bed kwam en ze wou Mo in de gaten houden ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom ligt Jo in dat eenpersoonsbed van Flip??
Tuurlijk, kijk zelf ook streams. Maar de daily vind ik gewoon totaal niet boeiend, mensen worden gewoon heel anders neergezet dan ze in werkelijkheid zijn. Snap ook wel dat ze niet alles in de daily kunnen laten zien maar soms is het echt de halve waarheid en dan laten ze nu ineens als gerard eruit is zien over zijn vriendschap met karim enzo, terwijl dat eerst nooit echt in beeld is geweest maargoed ik gun het andere bewoners ook wel om te winnen. Ik denk alleen dat Gerard het stiekem toch wel heel jammer vond hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik ben een streamer en bekijk het vanuit die invalshoek. een schakende gerard en Karim is misschien leuk om te zien als streamer maar wat moet je daar als programmamaker mee? Dat gaat echt geen kijkers trekken hoor.een Mo die totaal uit der pan gaat, of een "liefdesrelatie" tussen Phil en Jo trekt nou eenmaal meer kijkers. Wat dat betreft had Gerard geen boeiende verhaallijn dus wees blij dat hij het zo lang heeft weten vol te houden.
ze zouden de bewoners een kijkje moeten gunnen in gesprekken waar ze zelf niet bij zijn geweest, zeer benieuwd hoe ze er op zouden gaan reageren, zou leuke tv zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk zelf ook streams. Maar de daily vind ik gewoon totaal niet boeiend, mensen worden gewoon heel anders neergezet dan ze in werkelijkheid zijn. Snap ook wel dat ze niet alles in de daily kunnen laten zien maar soms is het echt de halve waarheid en dan laten ze nu ineens als gerard eruit is zien over zijn vriendschap met karim enzo, terwijl dat eerst nooit echt in beeld is geweest maargoed ik gun het andere bewoners ook wel om te winnen. Ik denk alleen dat Gerard het stiekem toch wel heel jammer vond hoor
Ja ze hoeve alleen maar al een paar uitspraken van Mo te laten zien over de rest en dan is er al drama waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zouden de bewoners een kijkje moeten gunnen in gesprekken waar ze zelf niet bij zijn geweest, zeer benieuwd hoe ze er op zouden gaan reageren, zou leuke tv zijn
hou maar op, is Mo weer hele dagen overstuur!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zouden de bewoners een kijkje moeten gunnen in gesprekken waar ze zelf niet bij zijn geweest, zeer benieuwd hoe ze er op zouden gaan reageren, zou leuke tv zijn
misschien gewoon van het net geplukt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:44 schreef Candyfreak het volgende:
Echt laag van die nowlivers ui's jatten
Ja dan gaat ze weer zeggen dat er ooit eens is afgesproken dat niemand kwaad op elkaar zou worden mochten ze ooit beelden van elkaar zien. Geweldig hoe ze dat toen probeerde om dat met iedereen af te spreken in de week van de waarheid en niemand die door had dat ze gewoon haar hagje zat te reddenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hou maar op, is Mo weer hele dagen overstuur!!
Ik denk dat hij het jammer vond en dat hij ook blij is weer bij zijn vrouw en hoindjes te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk zelf ook streams. Maar de daily vind ik gewoon totaal niet boeiend, mensen worden gewoon heel anders neergezet dan ze in werkelijkheid zijn. Snap ook wel dat ze niet alles in de daily kunnen laten zien maar soms is het echt de halve waarheid en dan laten ze nu ineens als gerard eruit is zien over zijn vriendschap met karim enzo, terwijl dat eerst nooit echt in beeld is geweest maargoed ik gun het andere bewoners ook wel om te winnen. Ik denk alleen dat Gerard het stiekem toch wel heel jammer vond hoor
Of gedacht dat "Ui's voor de grabbel" ook voor anderen waren dan voor Fokkers..quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien gewoon van het net geplukt?
Ja tuurlijk. Na zoveel weken mag ie ook echt wel blij zijn om zijn vrouw weer te zien want die miste hij ook echt dat was duidelijk te zien elke keer!. Ja ik dacht ook Karim, het heeft vast ook niet veel stemmen gescheeld tussen die twee. Volgens mij is Jo ook best een aardige meid alleen een beetje verwend ofzo, tenminste dat denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het jammer vond en dat hij ook blij is weer bij zijn vrouw en hoindjes te zijn.
Maar nogmaals tv maakte hij niet. Moet wel eerlijk zeggen dat ik dacht dat Karim er uit zou gaan, omdat hij niet wilde daten enzo. Het zijn allemaal in wezen leuke mensen, behalve Jo.
Tuurlijk, maar zoals ik eerder vanavond las dat Gerard nog wel op zijn vriendschap met Alex zou terugkomen dat is natuurlijk onzin. Geloof mij maar dat zij beter weten wat ze aan elkaar hebben dan dat wij denken. Streamers kijken naar beelden, bewoners voelen het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sorry, ik vind Jo iets beter te pruimen dan Mo!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het jammer vond en dat hij ook blij is weer bij zijn vrouw en hoindjes te zijn.
Maar nogmaals tv maakte hij niet. Moet wel eerlijk zeggen dat ik dacht dat Karim er uit zou gaan, omdat hij niet wilde daten enzo. Het zijn allemaal in wezen leuke mensen, behalve Jo.
Nouja in sommige gevallen denk ik wel dat streamers het beter weten zoals bij Maik en Mo. Echt die twitterberichtjes van Maikquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zoals ik eerder vanavond las dat Gerard nog wel op zijn vriendschap met Alex zou terugkomen dat is natuurlijk onzin. Geloof mij maar dat zij beter weten wat ze aan elkaar hebben dan dat wij denken. Streamers kijken naar beelden, bewoners voelen het.
ja! alleen Jo ligt in het bed van Aafkequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:52 schreef Flow3r het volgende:
Liggen ze al te maffen? heb de streams niet aan
Jo zal IRL best een leuke meid zijn, maar ik heb 1 bewoner nodig om mij aan te ergeren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Na zoveel weken mag ie ook echt wel blij zijn om zijn vrouw weer te zien want die miste hij ook echt dat was duidelijk te zien elke keer!. Ja ik dacht ook Karim, het heeft vast ook niet veel stemmen gescheeld tussen die twee. Volgens mij is Jo ook best een aardige meid alleen een beetje verwend ofzo, tenminste dat denk ik dan.
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:52 schreef Flow3r het volgende:
Liggen ze al te maffen? heb de streams niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |