zie jij het bed van Mo ergens nog? neen dus .... en Jo ligt in het bed van Aaf .... die houdt Mo goed in de gatenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hier liggen ze gewoon te pitten, ligt dat aan mij?
nopquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:05 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
volgens mij zei ze oke ik kan niet slapen?
Mo is ook wel erg vaak weg nu.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
zie jij het bed van Mo ergens nog? neen dus .... en Jo ligt in het bed van Aaf .... die houdt Mo goed in de gaten
Ik zeg.....Gooi er maar in Gaston(euhh Stem!)quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
als ze haar nu even vertellen van die 4% bij poll op sst site, gaat ze vanzelf wel naar huis
Helaas daar is ze weer. Maar als ze echt een missie heeft om naar de geheime zolder, kamer, kelder of weet ik het te verhuizen is het wel knap stom wat ze nu aan het doen isquote:
Denk dat het gewoon zwaar is omdat je toch 13 weken lang op elkaar lip zit, zonder even alleen te zijn. Denk niet dat het iets te maken heeft met achter de schermen wat Geer laat zich volgens mij echt niet zomaar even zeggen wat hij moet doen. Daarbij denk ik ook dat Gerard helemaal niet verwacht had dat hij eruit zou gaan en het toch wel ietsje erger vond dan hij zeiquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:22 schreef cindy11 het volgende:
Zit net even het afscheidsfilmpje van Gerard te kijken...waarin hij zei dat hij het niet had willen missen maar het geen tweede keer te doen omdat het toch zwaarder is dan men denkt.
Nou dat straalt er ook wel vanaf,hij ziet er knap moe uit ineens!
Jammer eigenlijk dat je nooit eens een reallive blik achter de schermen krijgt...om te zien hoe zo`n progamma gemaakt word,en wat de bewoners ervaren onder druk van bv regie etc....
Mischien een idee voor een nieuw baanbrekend en taboe doorbrekend progamma?
Kijkje achter de schermen bij een reallive soap?
Gaarne wel het progamma idee te betalen aan cindy11
Die vind dat echt niet erg denk ik, hij had al aangegeven dat zijn verhaallijn op was. Hij vond dat maar ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:24 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon zwaar is omdat je toch 13 weken lang op elkaar lip zit, zonder even alleen te zijn. Denk niet dat het iets te maken heeft met achter de schermen wat Geer laat zich volgens mij echt niet zomaar even zeggen wat hij moet doen. Daarbij denk ik ook dat Gerard helemaal niet verwacht had dat hij eruit zou gaan en het toch wel ietsje erger vond dan hij zei
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
Geer achter twitter en Fen achter FOK![]()
[ link | afbeelding ]
Nee vind het ook harstikke jammer dat Geer eruit is, hij voegt echt iets toen. Had liever Sharon of Mo zien gaan maar ik denk gewoon dat Gerard het echt wel jammer vond hoor. Hij heeft vanaf het begin aan gegeven echt te willen winnen en nu ineens zou hij blij zijn dat hij eruit gestemd word, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die vind dat echt niet erg denk ik, hij had al aangegeven dat zijn verhaallijn op was. Hij vond dat maar ik nietHoe saai is het nu!!! Gerard en Karim waren overdag wakker, hadden leuke gesprekken en maakten SST, nu Geer weg is is de lol er ook af.
Ik telde 4 en dacht dat ik er was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
zie jij het bed van Mo ergens nog? neen dus .... en Jo ligt in het bed van Aaf .... die houdt Mo goed in de gaten
Ben het totaal met je eens....maar denk echt dat het achter de schermen gebeuren erg onderschat word.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:24 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon zwaar is omdat je toch 13 weken lang op elkaar lip zit, zonder even alleen te zijn. Denk niet dat het iets te maken heeft met achter de schermen wat Geer laat zich volgens mij echt niet zomaar even zeggen wat hij moet doen. Daarbij denk ik ook dat Gerard helemaal niet verwacht had dat hij eruit zou gaan en het toch wel ietsje erger vond dan hij zei
Geer is leuk voor de streams maar voegde weinig toe voor de uitzending.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee vind het ook harstikke jammer dat Geer eruit is, hij voegt echt iets toen. Had liever Sharon of Mo zien gaan maar ik denk gewoon dat Gerard het echt wel jammer vond hoor. Hij heeft vanaf het begin aan gegeven echt te willen winnen en nu ineens zou hij blij zijn dat hij eruit gestemd word, dat geloof ik gewoon niet.
Klopt ben daar ook wel nieuwsgierig naar. Maar denk dat dit soort mensen vooral invloed hebben gehad op de wat gevoeligere mensen. Dat werd wel vaker duidelijk als Jo of Mo met drama vertrokken naar de geheime kamer en dan weer een stuk rustiger terug kwamen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:28 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens....maar denk echt dat het achter de schermen gebeuren erg onderschat word.
Dat zag je ook bij Mo....
Ook in eerdere reallive progamma`s is al duidelijk geworden dat er een troep psychologen opzitten om de kandidaten in gareel te houden en te laten ontluchten....
Iets wat vrij logisch is,want je zit niet bepaald in een normale situatie.
Maar zou graag eens zien wat de inbreng van progamma makers en regie is,wat de inbreng van psychologen,en wat dat uiteindelijk met de bewoners doet.
Ja maar dat komt door de genieën bij net 5 die de daily in elkaar zettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geer is leuk voor de streams maar voegde weinig toe voor de uitzending.
Ja precies,op de een heeft dat meer uitwerking als op de ander.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:31 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Klopt ben daar ook wel nieuwsgierig naar. Maar denk dat dit soort mensen vooral invloed hebben gehad op de wat gevoeligere mensen. Dat werd wel vaker duidelijk als Jo of Mo met drama vertrokken naar de geheime kamer en dan weer een stuk rustiger terug kwamen.
dacht 't niet hequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij heet hier flow3r volgens mij... Maar kan ook op NL zitten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |