Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
Kan je daar kijken zonder een account dan ?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben ineens wel nieuwschierig wie dat leuke meisje is
Was net even niet op aan het letten... dacht dat Flip en Jo alweer ruzie aan het maken waren omdat zij nu alweer ergens anders ligt maar ze hadden t dus over Mo? Die zal wel een missie hebben ofzoo. Van mij mogen ze haar best een paar dagen op die geheime zolder zettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef snetje het volgende:
van wat ik lees op dat halve twitter ding op mijn streams en hoor vertrouwd Jo Mo nu niet ...Mo schijnt aangekleed te zijn en ik hoor Flip iets zeggen van ze gaat naar de geheime kamer ???
ik ben dan benieuwd wat ze aan deze missie gaat verdienen.... na wekenlang schreeuwen dat ze weg wil ...geen 24 aan vragen en ook nog eens de laffe daad aan te nemen om 3 personen te gaan nomineren die niet weg wilden ...om je dan op te laten sluiten in een geheime kamer zodat heel Nederland je nog meer gaat uitkotsenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:47 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Was net even niet op aan het letten... dacht dat Flip en Jo alweer ruzie aan het maken waren omdat zij nu alweer ergens anders ligt maar ze hadden t dus over Mo? Die zal wel een missie hebben ofzoo. Van mij mogen ze haar best een paar dagen op die geheime zolder zetten
Ja lijkt met toch ook eenn beetje een nuteloze missie toch? Niemand die haar gaat missen. Kan ze in haar eentje op zolder gaan zitten janken, kunnen ze daar weer de hele week de daily mee vullen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben dan benieuwd wat ze aan deze missie gaat verdienen.... na wekenlang schreeuwen dat ze weg wil ...geen 24 aan vragen en ook nog eens de laffe daad aan te nemen om 3 personen te gaan nomineren die niet weg wilden ...om je dan op te laten sluiten in een geheime kamer zodat heel Nederland je nog meer gaat uitkotsen
Daar moet je hoogbegaafd voor zijn,om dat te snappen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben dan benieuwd wat ze aan deze missie gaat verdienen.... na wekenlang schreeuwen dat ze weg wil ...geen 24 aan vragen en ook nog eens de laffe daad aan te nemen om 3 personen te gaan nomineren die niet weg wilden ...om je dan op te laten sluiten in een geheime kamer zodat heel Nederland je nog meer gaat uitkotsen
echt hequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Daar moet je hoogbegaafd voor zijn,om dat te snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |