Mo is een wentelteef....ze draait naar waar de hitte vandaan komt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee want Mo heeft ondertussen alweer gezegd dat ze niet naar huis wil alleen als ze genomineerd word en de kijkers het beslissen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he...en zo bloed sst dood omdat ze Gerard naar huis gestuurd hebben.
Volgende week de kijkcijfers.quote:
pff geen idee volgens mij hadden ze allemaal behalve Flip wel enigzins door dat Mo niet echt serieus naar huis wou toch? En Flip is gewoon een beetje te goed van vertrouwen en denkt volgens mij dat ze gewoon van gedachte veranderd is ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!![]()
Wat zei de rest daarvan?
Met Gerard zou het ook saai geweest zijn. Hoe meer mensen weg zijn, des te saaier het wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he...en zo bloed sst dood omdat ze Gerard naar huis gestuurd hebben.
Yup. Ik mis zelfs de onzinnige gesprekken tussen Geer en Karimquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgende week de kijkcijfers.
Vele afgehaakt, en vooral na vandaag niks nada in het huis.
Geen boeiende gesprekken of wat humor erin alleen maar klagen en slapen.
Denk je dat echt? Zelf denk ik dat Jo wintquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wordt ze tweede. Want Joanna gaat er dan als eerste uit. We zullen dan weer getuige zijn van schitterende witwaspraktijken.
Gerard bracht nog leven in het huis met zijn humor of opmerkngen dat ze weer op bed lagen enz...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Gerard zou het ook saai geweest zijn. Hoe meer mensen weg zijn, des te saaier het wordt.
Ben dr bang voor,maar hoop het niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zelf denk ik dat Jo wint
Die met dat witte kanten topje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Bij Pauw en Witteman zit een vrouw, die erg op de moeder van Jo lijkt... alleen een donkere uitvoering lol
Welterustenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
Ik ga de bewoners volgen en naar bed met Big Bang Theory S04E21
Iedereen morgen een fijne koninginnedag maak er wat leuks van![]()
Trustsels
trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
Ik ga de bewoners volgen en naar bed met Big Bang Theory S04E21
Iedereen morgen een fijne koninginnedag maak er wat leuks van![]()
Trustsels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |