Het is zaak zoveel mogelijk foto's van jezelf op dat rad te krijgen, want als ze gaan draaien dan krijgt degene op wiens foto hij uitkomt een wildcard voor de finale.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, maar ze heeft er geen geld mee gewonnen toch? Bij elke missie valt alleen een foto op het rad te winnen, toch?
Klopt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef cindy11 het volgende:
[..]
En dan lekker kammen in de woonkamer(wat ik Jo trouwens zelf ook heb zien doen!)
Denk dat Gerard thuis ook gaat gillen als hij de beelden allemaal ziet....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard is net op tijd weg. Die was anders wel gillend naar huis gegaan, denk ik.
Weet ik. Toch wel verrassend dat ze dan toch in aanmerking wil komen voor de wildcard. Er zou zo onderhand toch een belletje moeten gaan rinkelen bij Flip?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zaak zoveel mogelijk foto's van jezelf op dat rad te krijgen, want als ze gaan draaien dan krijgt degene op wiens foto hij uitkomt een wildcard voor de finale.
Precies en daarom dat Mo het ook niet erg vond om naast Cynthia te liggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Overigens is achteraf gebleken dat Mo een veel grotere smeerpijp is dan Cynthia.
Denk dat ze nu voelen wat ze gedaan hebben om Gerard te elimineren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Wat een actie in dat huis
Ik wil Gerard terug
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Karim ligt op bed maar mist zijn maatje zo.
Wat dat betreft was Cynthia gelijk zichzelf vanaf dag 1,bij Mo werd pas na een week duidelijk dat het een klein vies meisje isquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Overigens is achteraf gebleken dat Mo een veel grotere smeerpijp is dan Cynthia.
Ik vind het sneuquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Karim ligt op bed maar mist zijn maatje zo.
Nee want Mo heeft ondertussen alweer gezegd dat ze niet naar huis wil alleen als ze genomineerd word en de kijkers het beslissenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik. Toch wel verrassend dat ze dan toch in aanmerking wil komen voor de wildcard. Er zou zo onderhand toch een belletje moeten gaan rinkelen bij Flip?
Anyway, zo lang ze maar geen cent verdiend, vind ik het prima. Dan mag ze lekker naar de finale, waar ze met 4% en blut eruit als eerste eruit geknikkerd wordt.
Echt he...en zo bloed sst dood omdat ze Gerard naar huis gestuurd hebben.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik. Toch wel verrassend dat ze dan toch in aanmerking wil komen voor de wildcard. Er zou zo onderhand toch een belletje moeten gaan rinkelen bij Flip?
Anyway, zo lang ze maar geen cent verdiend, vind ik het prima. Dan mag ze lekker naar de finale, waar ze met 4% en blut eruit als eerste eruit geknikkerd wordt.
Dat meen je niet!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee want Mo heeft ondertussen alweer gezegd dat ze niet naar huis wil alleen als ze genomineerd word en de kijkers het beslissen
Ik hoop dat het kei-hard aankomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat ze nu voelen wat ze gedaan hebben om Gerard te elimineren.
Dan wordt ze tweede. Want Joanna gaat er dan als eerste uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso steeds saaier nu er maar vijf mensen over zijn. Als ze slim zijn gooien ze inderdaad wat oud bewoners het huis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he...en zo bloed sst dood omdat ze Gerard naar huis gestuurd hebben.
Mo is een wentelteef....ze draait naar waar de hitte vandaan komt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee want Mo heeft ondertussen alweer gezegd dat ze niet naar huis wil alleen als ze genomineerd word en de kijkers het beslissen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgende week de kijkcijfers.quote:
pff geen idee volgens mij hadden ze allemaal behalve Flip wel enigzins door dat Mo niet echt serieus naar huis wou toch? En Flip is gewoon een beetje te goed van vertrouwen en denkt volgens mij dat ze gewoon van gedachte veranderd is ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!![]()
Wat zei de rest daarvan?
Met Gerard zou het ook saai geweest zijn. Hoe meer mensen weg zijn, des te saaier het wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Yup. Ik mis zelfs de onzinnige gesprekken tussen Geer en Karimquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgende week de kijkcijfers.
Vele afgehaakt, en vooral na vandaag niks nada in het huis.
Geen boeiende gesprekken of wat humor erin alleen maar klagen en slapen.
Denk je dat echt? Zelf denk ik dat Jo wintquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wordt ze tweede. Want Joanna gaat er dan als eerste uit. We zullen dan weer getuige zijn van schitterende witwaspraktijken.
Gerard bracht nog leven in het huis met zijn humor of opmerkngen dat ze weer op bed lagen enz...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Gerard zou het ook saai geweest zijn. Hoe meer mensen weg zijn, des te saaier het wordt.
Ben dr bang voor,maar hoop het niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zelf denk ik dat Jo wint
Die met dat witte kanten topje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Bij Pauw en Witteman zit een vrouw, die erg op de moeder van Jo lijkt... alleen een donkere uitvoering lol
Welterustenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
Ik ga de bewoners volgen en naar bed met Big Bang Theory S04E21
Iedereen morgen een fijne koninginnedag maak er wat leuks van![]()
Trustsels
trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
Trustsels
Jij ook ...have fun morgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
Trustsels
Queensday? Niemand kijkt maar ach...quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef rc_1990 het volgende:
Op sst site staat trouwens dat de bewoners vroeg naar bed zijn omdat t morgen een drukke dag word? Normaal is zaterdag toch altijd een beetje een saaie dag waarbij ze het eigenlijk alleen maar druk hebben met hangen en slapen toch?
bedden verschonen, was inleveren etc.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef rc_1990 het volgende:
Op sst site staat trouwens dat de bewoners vroeg naar bed zijn omdat t morgen een drukke dag word? Normaal is zaterdag toch altijd een beetje een saaie dag waarbij ze het eigenlijk alleen maar druk hebben met hangen en slapen toch?
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef evaxsis het volgende:
Trustsels
Ja het zou ook ontzettend dom zijn om morgen inderdaad van alles te gaan doen terwijl er toch vrijwel niemand kijkt. Maar zal wel weer allemaal voor daily zijn waarin ze dan het hele weekend proberen te proppen en het alleen maar onduidelijk word wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Queensday? Niemand kijkt maar ach...
Dan loopt ze het risico niet de populairste te zijn en tweede te worden. Dan heeft ze niks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zelf denk ik dat Jo wint
Ik hoop van wel, want ik gun het haar welquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ben dr bang voor,maar hoop het niet!
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu ga ik de Haagsche horeca een beetje sponsoren. Toedels allemaal
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu ga ik de Haagsche horeca een beetje sponsoren. Toedels allemaal
en ook niet slim he ... ik zou veel liever naast een miljonair staan in de finale (die het voor de ervaring deed) dan naast iemand die het geld ook heel goed kan gebruikenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat ze nu voelen wat ze gedaan hebben om Gerard te elimineren.
Precies mijn ideequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef snetje het volgende:
[..]
en ook niet slim he ... ik zou veel liever naast een miljonair staan in de finale (die het voor de ervaring deed) dan naast iemand die het geld ook heel goed kan gebruiken
Byequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef bamby het volgende:
Ga ook maar een ander kanaal opzetten op upc, laat de pc nog even aan staan voor het geval maar gaat hem niet meer worden daar.Laters
gaat Mo de hele dag weer janken omdat ze Maik weer mist of moeten ze 2 spelletjes doen van circa 5 minuten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef rc_1990 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat denken ze wel niet op No-Life????
Iemand had mijn ava gejat (die niet voor NL is, alleen voor FOK!)
Heb ik de naam veranderd en de oude naam dit gifje van gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze leren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze leren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze leren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze leren...
Sly, wat een randmongool van de bovenste plank is dat ook, tijdens DGK dagen ook alquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze leren...
Stond er met URL van mijn FOK! usericon. Dus heb ik die naam dat gifje van gemaakt en mijn eigen hernoemdquote:
Ja inderdaad niet dat er nog iets boeiends te zien isquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/
maar ze slapen al he.
Ze zijn wel origineel hequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
UI van Stability is daar ook gejat, denk niet dat ze daar blij mee is.
[ afbeelding ]
typisch No Life weerquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jatters daarquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
url van je icon in google tikken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef Chuckster het volgende:
Hopelijk jatten ze mijn UI ook, kan ik er nog iets leuks overheen zetten![]()
Is dit ergens te checken?
LS kennende checked tie het alquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef Chuckster het volgende:
Hopelijk jatten ze mijn UI ook, kan ik er nog iets leuks overheen zetten![]()
Is dit ergens te checken?
0,0 resultatenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:30 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
url van je icon in google tikken?
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze ook niet gejat?
ik ben ineens wel nieuwschierig wie dat leuke meisje isquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sly heeft het snel gevonden,
UI is al weggehaald door hem
[ afbeelding ]
Zij heet hier flow3r volgens mij... Maar kan ook op NL zitten he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze ook niet gejat?
Een oude behaarde man van een jaar of 56quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben ineens wel nieuwschierig wie dat leuke meisje is
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een oude behaarde man van een jaar of 56
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij heet hier flow3r volgens mij... Maar kan ook op NL zitten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |