Vanaf nu drie keer 1-0 teken ik anders voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En in 2 wedstrijden moeten we ze afslachten
Ik hoop niet dat je problemen met je gezondheid hebt maar over 2 jaar de CL winnen gaat moeilijk wordenquote:Als ons aller Ajax maar wint . De dubbel met dit jaar...oh oh oh, ik kan dan in vrede sterven. AL wil ik nog wel 2 jaar leven als we de CL winnen zoals Johan wilt ( )
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vanaf nu drie keer 1-0 teken ik anders voor.
Ik vind 1-0 genoeg ja, maar 5-1 ofzo laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vanaf nu drie keer 1-0 teken ik anders voor.
Nee, jonge. Laatste wedstrijd .. in de 93e minuut, blunder van de keeper > 1-0.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind 1-0 genoeg ja, maar 5-1 ofzo laatste wedstrijd
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je dan toch bijdehand wil doen, de bekerfinale is officieel Twente - Ajax.
5-1 afslachtingquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, jonge. Laatste wedstrijd .. in de 93e minuut, blunder van de keeper > 1-0.
Teken van God halfgod Ajaxquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude
Op de seconde nauwkeurig gelijk
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
Smoofie, nou moet je kappen met precies denken wat ik ook denk
Geen idee, niet voor de hand. Dus geen Heineken, Bavaria, Jupiler, Amstel, Corona,Palm. Geen idee tbh, Hoegaarden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga een biertje halen, Smoofie, mag jij raden welk merk. Het ligt niet zo voor de hand trouwens, maar we zijn goed op dreef, dus misschien weet je het
Nee, C1000 Pilsener.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, niet voor de hand. Dus geen Heineken, Bavaria, Jupiler, Amstel, Corona,Palm. Geen idee tbh, Hoegaarden?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef Geo3kant het volgende:
Ooohooo jullie willen een hele provincie afslachten.. 2 wedstrijden ban! Jullie mogen pas weer praten als de competitie af is gelopen
Vorig jaar 3-0 in de Arena.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente werd vorig jaar (eerste helft) helemaal weggetikt door Ajax. Maar toen gaf Ajax heel erg makkelijk goals weg.
Ik mis Suarez
Er staat me nog iets van bij dat Twente op 0-2 had MOETEN komen met Perez (kopbal en alleen op Steek af)... Dus weggespeeld lijkt me niet...quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente werd vorig jaar (eerste helft) helemaal weggetikt door Ajax. Maar toen gaf Ajax heel erg makkelijk goals weg.
Ik mis Suarez
Die Goal van Enoh btw, hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik mis Suarez
Oh godver, dit is Twente - Ajax en niet Ajax - Twente, my bad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er staat me nog iets van bij dat Twente op 0-2 had MOETEN komen met Perez (kopbal en alleen op Steek af)... Dus weggespeeld lijkt me niet...
Ja, of zo'n bal zweeft als een gek omhoog, of het is echt zo'n boogbal die hard daalt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Goal van Enoh btw, hoe is het mogelijk
Same herequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Het blijft een lastige situatie. Eerst maar eens hopen dat ik de wedstrijd tegen Heerenveen overleef.
Daarom zit hij ook op de bankquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Enoh hoopt dat we kampioen gaan worden. Hij kon t me niet eens beloven... Dat is toch geen instelling
Ik roep al tijden Strootman, maar die is waarschijnlijk te duur en sommigen zeggen dat hij niet in het Ajax-systeem past.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Iedereen heeft het de hele tijd over de nieuwe spits die Ajax wil halen, maar De Boer wil ook een versterking op het middenveld. Wie zou daar geschikt voor zijn?
In Nederland lijkt me alleen Schaars een versterking die zou kunnen worden gehaald. Is toe aan een stap hogerop en heeft sterk lichaam.
Jullie nog suggesties?
Ben je beetje laat mee nu, die is net naar Utrecht gegaan. Lijkt me niet dat hij direct weer overstapt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik roep al tijden Strootman, maar die is waarschijnlijk te duur en sommigen zeggen dat hij niet in het Ajax-systeem past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |