vind je dat? het is wederom een belangrijke duiding dat de pvda de oorzaak is van het islamprobleem in onze nederlandse samenleving en blijkbaar religieuze stemmensteun belangrijker vindt dan een oude godsdienstige onzinregel waar dieren onnodig lijden. beetje inteelt-achterlijk. nietwaar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef SpecialK het volgende:
Het lijkt mij dat je als belangenorganisatie boos mag zijn op de politieke partij die het steunt. Daar is niks ondemocratisch aan, toch?
Dat de PvdA een partij is die bijzonder veel steun krijgt van niet-westerse allochtonen lijkt mij beyond the point.
Muah. Historisch gezien was het een samenspel van het CDA, de VVD waardoor er in de jaren 70 gigantische hoeveelheden "goedkope gastarbeiders" uit Marokko hiernaartoe zijn gesleept. Het CDA en de PvdA kwamen een tijd later met de generaal pardons aanzetten waardoor deze mensen hier konden blijven. Mooi 1-2-tje dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je dat? het is wederom een belangrijke duiding dat de pvda de oorzaak is van het islamprobleem in onze nederlandse samenleving
Vooralsnog zijn het de moslimgemeenschappen die nu brullen. En enkele PvdA partijleden die daar in mee gaan.quote:en blijkbaar religieuze stemmensteun belangrijker vindt dan een oude godsdienstige onzinregel waar dieren onnodig lijden. beetje inteelt-achterlijk. nietwaar?
hou toch op met je domme gelul over de 'gastarbeiders' die zogenaamd mochten blijven en zich mochten herenigen, zonder enige noodzaak. dat was toch echt pvda met den uyl die ons land kapot heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muah. Historisch gezien was het een samenspel van het CDA, de VVD waardoor er in de jaren 70 gigantische hoeveelheden "goedkope gastarbeiders" uit Marokko hiernaartoe zijn gesleept. Het CDA en de PvdA kwamen een tijd later met de generaal pardons aanzetten waardoor deze mensen hier konden blijven. Mooi 1-2-tje dus.
Problemen met allochtonen in de grote steden zijn te wijten aan enkele grote cultuurverschillen betreffende het opvoeden van je kinderen (in marokko worden kinderen op straat gegooit en door de buurt opgevoed, maar in dit land voeden mensen elkaars kinderen niet op). Onhandige mismatch.
[..]
Vooralsnog zijn het de moslimgemeenschappen die nu brullen. En enkele PvdA partijleden die daar in mee gaan.
Laat de PvdA er zelf nog eventjes op reageren voordat je ze bessingen in de schoenen gaat duwen die ze nog niet hebben genomen
Oke. Way to goquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hou toch op met je domme gelul over de 'gastarbeiders' die zogenaamd mochten blijven en zich mochten herenigen, zonder enige noodzaak. dat was toch echt pvda met den uyl die ons land kapot heeft gemaakt.
dat weet jij ook wel, maar het bekt zo leuk als je het andere partijen dan de pvda (en later ook groenlinks) in de schoen schuift.
stom liegebeest.
lol. het gaat mij om de dieren en niet om de religies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oke. Way to go
Heb jij wat opgekropte woede in je?
Overigens wordt in 80 % van de gevallen al verdoofd geslacht door de moslims. Voor de Joden wordt het pas een echt probleem.
dan ken je de geschiedenis slecht. maar doe je net of onze huidige ellende iets anders zou zijn dan de fout van de linkse pvda, gl en nog wat linkse knakkers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef SpecialK het volgende:
Goh, zoalshetis. Ik ga mij toch afvragen of je m'n reactie wel gelezen/begrepen hebt. Ik geef CDA/VVD/PvdA de schuld van de huidige situatie. Ze hebben er allemaal een potje van gemaakt. Respectievelijk vanuitmotieven van het grote geld of misplaatst cultuur-relativisme.
Als ik lieg moet je maar met wat feiten komen waaruit blijkt dat ik niet gelijk heb. Zoals ik het beschreef is het echt gegaan. Zoek maar op.
Kom maar eens met wat tegenargumenten. In de vorm van feiten graag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan ken je de geschiedenis slecht. maar doe je net of onze huidige ellende iets anders zou zijn dan de fout van de linkse pvda, gl en nog wat linkse knakkers.
lol. welke feiten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kom maar eens met wat tegenargumenten. In de vorm van feiten graag.
Lijkt me een nogal logische reactie van de achterban, maar hoe haal jij uit dit artikel dat men 'geen strobreed' in de weg gelegd wordt, terwijl de pvda hier juist wordt verweten zonder ruggespraak stelling tegen (dit gedeelte van) de achterban te hebben genomen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
onderstaand artikel geeft mooi aan hoe slecht de pvda is voor de democratie en hoezeer ze stemmen krijgen van moslims, als die hun gang mogen gaan en geen strobreed in de weg worden gelegd als het gaat om abjecte godsdienstkronkels. zum kotsen en landverraad optima forma.
Vooringenomenheid? Nee hoor. Ik heb helemaal niets tegen Joden of Moslims of Hindu's of wie dan ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. het gaat mij om de dieren en niet om de religies.
verder mag je lekker je vooringenomenheid over joden vs moslims voor je houden.
Zit er kippenvlees in een Big Mac?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en morgen weer lekker allemaal een Big mac bij Mac Donalds halen !
http://www.ciwf.nl/
neh... misschien een stukkie kistkalfquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Zit er kippenvlees in een Big Mac?
Ik eet helemaal geen kip.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... misschien een stukkie kistkalfook lekker...
hier zit vast wel kippenvlees in
[ afbeelding ]
maar dan wel van dit soort...
[ afbeelding ]
beide kuikens zijn zes weken oud, links een gewone kip, rechts een
vleeskuiken.
stelletje hypocrieten
Waarom hebben de mensen die deze foto maakten niet gewoon hetzelfde ras genomen? Ga eens naar een willekeurige boerderij en daar zie je ook verschillen in grote en dikte net als verschillende rassen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... misschien een stukkie kistkalfook lekker...
hier zit vast wel kippenvlees in
[ afbeelding ]
maar dan wel van dit soort...
[ afbeelding ]
beide kuikens zijn zes weken oud, links een gewone kip, rechts een
vleeskuiken.
stelletje hypocrieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |